Deittailu naisena 40+ ja miesten surkea kunto!
Miksi tuntuu että omanikäiset miehet ovat jo pappa-iässä? Olen tapaillut 40-50v miehiä ja miltei kaikilla koko ajan jotain vaivaa. Väsyttää, ylipainoa, selkä kipeänä ja närästää, polvivaivoja ja ties mitä. Ja useimmiten nämä jutut olisi elintavoilla korjattavissa.
Olen itse ollut onnekas kun 40v ikään mennessä ei ole juuri mitään terveysongelmia, olen hoikka ja urheilullinen. Tuntuu kuin miehet olisi ihan eri maailmasta.
Seksikin kiinnostaa minua selvästi enemmän kuin miehiä.. huokaus! Nuoret miehet ovat kovasti perääni mutta minua ne eivät kiinnosta.
Masentavaa!
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo 40+ sinkkuna tuntuu aika toivottomalta. Viriilit omanikäiset katsoo nuorempia, nuoremmat lähestyy mutta ääriharva muu kuin seksi mielessä ja ne loput ei kiinnosta.
No eivät ne nuoremmat lähesty. Suurten ikäerojen parisuhteet ovat harvinaisia Suomessa, niitä on vain alle 0.5% suhteista. Pariskunnilla on Suomessa yleensä muutaman vuoden ikäero.
Nykyään monella nuorella naisella saattaa olla seksisuhde 10-15v vanhemman miehen kanssa. Myös moni ei enää halua muuttaa yhteen vaan elää erillään, tällöin heidät luokitellaan yleensä sinkuiksi. Itse olen 28v nainen ja minun mies on 41v. Eletään toki eri asunnoissa, koska se tuntuu molemmista paremmalta, kun saman katon alla.
Olen eri,
Älykkyysosamääräsi ei taida olla kovin korkea? Voin valaista sinua sen verran, että ihmisillä on yllättävän vaihteleva maku seksin suhteen. Joku tykkää paksusta, toinen laihasta. Jotkut nuoresta, toiset kypsemmän ikäisestä.
Ihmiset joilla on edes vähänkään elämänkokemusta, tietävät kyllä tämän.
Mäkin oon eri, mutta mun elämänkokemus kertoo kyllä että ei se maku noin vaihteleva ole, varsinkaan seksin suhteen. Yleensä seksissä ulkonäkö merkitsee, joten esim hoikat ovat suositumpia kuin lihavat, nuoret ovat suositumpia kuin vanhat. Tiedät miehenä tämän kyllä itsekin.
Enkä väitä etteikö joku voisi tykätä vanhoista miehistä, mutta tuo vaan ei ole totta että nykyään monikin heistä tykkäisi. Nykyään oikeasti entistä harvempi haluaa ikäerosuhdetta. Ennen siihen kannusti naisten huonommat mahdollisuudet menestyä taloudellisesti, nykyään sitäkään kannustinta ei ole.
Omasta kokemuksesta nainen valitsee reilusti vanhemman miehen silloin kun mahdollisuutta nuoriin ja hyvännäköisiin miehiin ei ole. Ts. Nainen on ylipainoinen tai mt-ongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Suomi: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=e2480ccbddde669e251419e… (profiileita pääsee selaa ei-jäsenet) tai https://www.sportpartner.com/fi (kummassakin näkyi vetreitä 40+ miehiä)
Siellä oli vain 10kpl suomalaista miestä..joita en edes vilkaisisikaan
exkaunotar56v
Tuo ongelmahan on vain suomiukkojen kanssa, jotka ovat jo sieltä paristakymmenestä ikävuodesta asti plösähtäneet sohvalla kaljapullon kanssa videopelien ääressä.
Mutta otapa mies Afrikasta tai Lähi-idästä, niin johan alkaa miehistä kuntoa löytymään! 💪😍
Minä en ymmärrä, miksi niin monet suomalaiset naiset tyytyvät niin vähään ja jäävät itkemään ja parkumaan suomiukkojen perään, kun ulkomailla maailma on täynnä komeita ja ihania miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo 40+ sinkkuna tuntuu aika toivottomalta. Viriilit omanikäiset katsoo nuorempia, nuoremmat lähestyy mutta ääriharva muu kuin seksi mielessä ja ne loput ei kiinnosta.
No eivät ne nuoremmat lähesty. Suurten ikäerojen parisuhteet ovat harvinaisia Suomessa, niitä on vain alle 0.5% suhteista. Pariskunnilla on Suomessa yleensä muutaman vuoden ikäero.
Nykyään monella nuorella naisella saattaa olla seksisuhde 10-15v vanhemman miehen kanssa. Myös moni ei enää halua muuttaa yhteen vaan elää erillään, tällöin heidät luokitellaan yleensä sinkuiksi. Itse olen 28v nainen ja minun mies on 41v. Eletään toki eri asunnoissa, koska se tuntuu molemmista paremmalta, kun saman katon alla.
Olen eri, mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi pelkkää seks
He ovat niitä naisia jotka kykenevät nauttimaan seksistä ja saavat orgsmeja.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä avioliitto ikäiseni, 40+ miehen kanssa päättyi muun muassa siitä syystä, että mies oli koko ajan kipeä ja katkera, työkyvytön sairauseläkkeestä unelmoija. Ymmärrän kyllä, että selkävaivat ovat ikäviä. Kärsin niistä itsekin. Valitsen kuitenkin olla aktiivinen ja pitää huolta kunnostani. Exä istui tietokoneella eikä liikkunut koskaan. Selkeästi oli miesten vaihdevuodet menossa myös.
Tilalle löysin parikymppisen miehen, joka on fyysisesti hyväkuntoinen ja pystyvä. On ihanaa käydä vaeltamassa, hiihtämässä, uimassa tai polttopuita tekemässä. Seksikin maistuu molemmille. Energiatasot kohtaavat.
Suosittelisin, että AP antaisi nuoremmille tilaisuuden. Jotkut etsivät ihan oikeaa parisuhdetta. Itse olisin kyllä ollut tyytyväinen ihan vaan hauskanpitoonkin tässä elämänvaiheessa mutta aito rakkaus on tietenkin plussaa.
Voit olla lähes varma, että se parikymppinen jossain vaiheessa vaihtaa omanikäiseen. Mutta jos olet tyytyväinen myös hauskanpitoon, niin sitten asialla ei liene sinulle väliä.
Itse olen 43v ihan samassa kunnossa kuin 25v. Mitä helvettiä miehille tapahtuu nelikymppisenä? Päättävät että nyt saa ukkoilla ja olla joku ns. kunnon mies. Paskanmarjat, ei ketään naista kiinnosta mitkään papparaiset. Itse en siis voi kuvitellakkaan siis 4kymppistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään monella nuorella naisella saattaa olla seksisuhde 10-15v vanhemman miehen kanssa. Myös moni ei enää halua muuttaa yhteen vaan elää erillään, tällöin heidät luokitellaan yleensä sinkuiksi. Itse olen 28v nainen ja minun mies on 41v. Eletään toki eri asunnoissa, koska se tuntuu molemmista paremmalta, kun s
Näin olen itsekin pannut merkille, että vanhempi "nuorekas" mies löytää nuoren naisen joka on mt ongelmainen tak jopa lievästi kehitysvammainen. Ei täysissä voimissaan oleva nainen katsele niin vanhoista kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minä olen etsinyt samanikäistä naista, joka olisi kiinnostunut samanlaisista asioista kuin minä. Ei ole ainakaan toistaiseksi löytynyt sopivaa naista.

Olen kaikin puolin hyväkuntoinen mies ja ainoa papparaismainen asia minussa on se, että ohimoilla on hieman harmaita hiuksia. Sitä olen miettinyt, että siitäkö tämä nyt on kiinni, että mulla on hieman harmaita hiuksia.
M43
Vierailija kirjoitti:
Pitkä avioliitto ikäiseni, 40+ miehen kanssa päättyi muun muassa siitä syystä, että mies oli koko ajan kipeä ja katkera, työkyvytön sairauseläkkeestä unelmoija. Ymmärrän kyllä, että selkävaivat ovat ikäviä. Kärsin niistä itsekin. Valitsen kuitenkin olla aktiivinen ja pitää huolta kunnostani. Exä istui tietokoneella eikä liikkunut koskaan. Selkeästi oli miesten vaihdevuodet menossa myös.
Tilalle löysin parikymppisen miehen, joka on fyysisesti hyväkuntoinen ja pystyvä. On ihanaa käydä vaeltamassa, hiihtämässä, uimassa tai polttopuita tekemässä. Seksikin maistuu molemmille. Energiatasot kohtaavat.
Suosittelisin, että AP antaisi nuoremmille tilaisuuden. Jotkut etsivät ihan oikeaa parisuhdetta. Itse olisin kyllä ollut tyytyväinen ihan vaan hauskanpitoonkin tässä elämänvaiheessa mutta aito rakkaus on tietenkin plussaa.
Itse neljäkymppisenä en kyllä jaksaisi kuunnella jotain parikymppisen juttuja. Ihan kivalta henkilökohtaiselta avustajaltahan toi kuulostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyöpä 40+ naisen profiili Tinderiin ja hämmästy. Kuten sanoin, suurin osa toki liikkeellä pelkässä seksimielessä eikä ne tietenkään pariutumistilastoissa näy.
Jengi tietää kyllä minkä ikäiset naiset on sekä helppoja, että varmoja. Joku voisi kutsua sitä epätoivoisuudeksi kun lakastuva (pubi)ruusu ymmärtää ettei kelpaa enää tavalliselle miehelle parisuhteeseen
Minkään ikäluokan nainen ei ole niin vaikea kaataa kuin keski-ikäinen. Se on nähnyt jo miehet ja parisuhteet ja seksin, joten vaatimukset on tosi korkeat, että jaksaa enää vaivautua mihinkään noista. Pärjää omillaan, talous balanssissa ja lapsetkin usein maailmalla. Aikaa itselle. Mies saa olla hemmetinmoinen saalis, että tuollaisen itselleen valloittaa edes sänkyyn saati sukkienpesijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä myös ne nuoremmat miehet haluavat perustaa perheen. Onko +40v naisista enää siihen hommaan? Tuskin on. Siksi miehet haluavat nuoremman naisen, jonka kanssa sitten voivat perhettä perustaa.
Höpöhöpö, vapaaehtoinen lapsettomuus on nousussa nuoremmassa ikäluokassa. Oma miesystäväni erosi edellisestä suhteestaan puolison lapsihaaveiden vuoksi ja deittaa nyt vanhempia naisia, jotka eivät yhtäkkiä ala ulvoa vauvakuumetta.
Miehistä noin 90% haluaa edelleen lapsia. Vaan 10% ei lapsia halua.
Halu on yksi asia ja kyky lisääntyä toinen asia. Erityisesti nuorten miesten sperma on nykyään niin surkeaa, että eivät hedelmöitä yhtään ketään. Ei siis jää naisten iästä kiinni
Miksi puhut asioista, joista et ymmärrä mitään?
On totta, että missä tahansa ikäluokassa miesten sperman laatu on nykypäivänä heikompi kuin vaikka 50 vuotta sitten, mutta keskimääräisen nuoren miehen sperma on silti edelleen täysin riittävää hedelmöittämään naisen. Ollaan vielä todella, todella kaukana siitä että tavallinen nuori mies olisi hedelmätön.
Väärin, tiedän aiheesta erittäin paljon. Muun muassa spermanlahjoittajapula on kriisiytynyt sen faktan vuoksi, ettei nykyisten nuorten miesten spermalla tee mitään. 
Tossa sulle surkealaatuisesta spermasta ekoja hakutuloksia ihan vaan googlesta:
https://www.duodecim.fi/2020/09/29/katoava-kansa-siemennesteen-laatu-he…
https://www.duodecimlehti.fi/duo30074
https://yle.fi/a/3-10805215
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/76177bb8-08c3-422d-a3d6-0fafa…
https://www.aamulehti.fi/tiedejateknologia/art-2000007597075.html
https://www.satakunnankansa.fi/kotimaa/art-2000007080929.html
Jep! Havaintosi on täysin oikea.
Miesten surkea kunto johtuu pitkistä ja rankoista työpäivistä, koska jo yksi 75% veroasteella kärvistelevä duunarimies elättää veroillaan kaksi julkisen sektorin koulutettua naista, joilla on aikaa ja energiaa käydä työpäivän jälkeen vielä urheilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hupaisa näky, kun tuollainen tanttara vaeltaa uroskoiransa kanssa.
"Näin olen itsekin pannut merkille, että vanhempi "nuorekas" mies löytää nuoren naisen joka on mt ongelmainen tak jopa lievästi kehitysvammainen. Ei täysissä voimissaan oleva nainen katsele niin vanhoista kumppania."
Et sinä käytännössä tiedä ikäerosuhteista mitään, koska vanhempia miehiä himoavat nuoret naiset tekevät sitä aika salaa. Osa ovat varattuja ja osa sinkkuja. Tavalliselle fiksulle ja normaalin näköiselle miehelle ikävuodet 30-55v ovat varsinaista kulta-aikaa naisten suhteen.
"Minkään ikäluokan nainen ei ole niin vaikea kaataa kuin keski-ikäinen. Se on nähnyt jo miehet ja parisuhteet ja seksin, joten vaatimukset on tosi korkeat, että jaksaa enää vaivautua mihinkään noista. Pärjää omillaan, talous balanssissa ja lapsetkin usein maailmalla. Aikaa itselle. Mies saa olla hemmetinmoinen saalis, että tuollaisen itselleen valloittaa edes sänkyyn saati sukkienpesijäksi."
Likaisten sukkien takia vanha tanttara lienee täysin mahdotonta kaataa sänkyyn, koska sukat tarraa lattiaan kiinni. Ja eihän tuon ikäisistä teidän itsenne mukaan juuri kukaan saa edes orgasmia ja ne jotka saavat, niin kuulemma näyttelevät nekin.
No mikä siis neuvoksi? Ei taida auttaa kuin katsella nuorempia. Näin on todettu.
Jos ukko on 45 v jo haudan partaalla, edessä on parhaassa tapauksessani 20v omaishoitajana. Kiva sitten nuorekkaana viisikymppisenä kärrätä ja paapoa kärttyistä ukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Joku päivä aurinko paistaa risukasaankin.
Tämä just
Vierailija kirjoitti:
No mikä siis neuvoksi? Ei taida auttaa kuin katsella nuorempia. Näin on todettu.
Jos ukko on 45 v jo haudan partaalla, edessä on parhaassa tapauksessani 20v omaishoitajana. Kiva sitten nuorekkaana viisikymppisenä kärrätä ja paapoa kärttyistä ukkoa.
No ainakin niillä viiskymppisillä tuppaa olemaan erektio-ongelmia eikä ne muutenkaan jaksa oikein mitään. Ei vaan energiatasot kohtaa. Siksi omanikäinen tai nuorempi...
Vierailija kirjoitti:
Okei, no sit sä kärräät sitä nyksääs, eli isäs veistämään puumulkkua. Onko paljonkin tikkuja vitussa?
Tikissä olevat 40+ sinkkumiehet seukkaa 20-30v naisten kanssa.