Deittailu naisena 40+ ja miesten surkea kunto!
Miksi tuntuu että omanikäiset miehet ovat jo pappa-iässä? Olen tapaillut 40-50v miehiä ja miltei kaikilla koko ajan jotain vaivaa. Väsyttää, ylipainoa, selkä kipeänä ja närästää, polvivaivoja ja ties mitä. Ja useimmiten nämä jutut olisi elintavoilla korjattavissa.
Olen itse ollut onnekas kun 40v ikään mennessä ei ole juuri mitään terveysongelmia, olen hoikka ja urheilullinen. Tuntuu kuin miehet olisi ihan eri maailmasta.
Seksikin kiinnostaa minua selvästi enemmän kuin miehiä.. huokaus! Nuoret miehet ovat kovasti perääni mutta minua ne eivät kiinnosta.
Masentavaa!
Kommentit (176)
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka perusterve n. 46v pitkähiuksinen nainen. Tutustuin pari vuotta vanhempaan mieheen ja se oli sairas kaikilla mahdollisilla tavoilla,mm alkoholisti. Muistui taas mieleen miksi aiemmin poikaystäväni ovat olleet nuorempia!! Ja löytyi selitys miksei koskaan vanhempi!
Vaikka olen hoitaja ei kiitos vapaa-ajalla mitään hyväksikäyttövää alkoholistia tai muuta!!
Kuten huomaat, pelkillä pitkillä hiuksilla ja perusterveellisyydellä saat vain juoppoja. Laadukas nainen saa laadukkaan miehen.
On se geeneistäkin kiinni. Tiedän paljon nelikymppisiä, jotka on normaalipainoisia ja liikunnallisia, mutta selkä tai polvet ei vaan kestä, kun ovat tehneet fyysistä työtä tai toimistohommia. Miehiä ja naisia.
Jos on selkä paskana tai muita kipuja, niin ymmärrettävästi ei kauheasti paneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se on niin että ne hyväkuntoiset ja muutenkin kiinnostavat ikäisesi miehet katselevat naista nuoremmista ikäluokista. Ja jostain syystä usein löytävät.
Miten se yhtälö on mahdollinen, että 40+ miehet "usein löytävät" nuoremman naisen, kun kuitenkin ne nuoremmat pariutuvat tilastojen mukaan pääsääntöisesti suunnilleen samanikäisen kanssa?
Varmaan ajattelee, että 40+ hyväkuntoiset ja kiinnostavat miehet = alle prosentti ikäluokasta, muut on elähtänyttä jämäosastoa. Ei kovin kaunis näkemys keski-ikäisistä miehistä.
Kyllä niitä on paljon enemmän kuin alle prosentti! Itse tiedän muutaman tällaisen parin, jossa nainen on 19-25v ja mies 40-55v. Muutama näistä on pelkästään seksisuhtei
Jokaisella on oma kuplansa. Sinun kuplassasi suuren ikäeron parit ovat yleisiä, itse tunnen vain kaksi yli 5 v ikäeron paria enkä yhtään yli 10 v. Kukaan tuntemani sinkkunainen ei ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut merkittävästi itseään vanhemmista miehistä, poislukien yksi lukiokaveri 20 vuotta sitten (ja sekin ikäeron taisi olla noin 5 v, tuntui vaan sekin silloin poikkeuksellisen isolta kun muut deittaili samanikäisiä).
Jaa, korjaus. Itseasiassa tunnen kaksi yli 10 v ikäeron paria - näissä molemmissa nainen on vanhempi osapuoli.
Suomalaisista miehistä suurin osa on ylipainoisia . Karmeita kaljamahoja.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä myös ne nuoremmat miehet haluavat perustaa perheen. Onko +40v naisista enää siihen hommaan? Tuskin on. Siksi miehet haluavat nuoremman naisen, jonka kanssa sitten voivat perhettä perustaa.
Höpöhöpö, vapaaehtoinen lapsettomuus on nousussa nuoremmassa ikäluokassa. Oma miesystäväni erosi edellisestä suhteestaan puolison lapsihaaveiden vuoksi ja deittaa nyt vanhempia naisia, jotka eivät yhtäkkiä ala ulvoa vauvakuumetta.
Hyi helvetti kuka edes haluaa vanhaa möhömahaa! Mulla on 30 v poikkis. T 38 v nainen
"Kukaan tuntemani sinkkunainen ei ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut merkittävästi itseään vanhemmista miehistä..."
Olet varmasti ihana ja herttainen ystävä, kun tiedät noin tarkkaan sinkkunaisten ajatusmaailman. Voisinhan minäkin sanoa, että omassa tuttavapiirissäni vain yhdellä entisellä työkaverilla on suomalainen saman ikäluokan vaimo. Kaikilla muilla huomattavasti nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisista miehistä suurin osa on ylipainoisia . Karmeita kaljamahoja.
Olet varmasti luullut suurinta osaa miehiksi parista eri syystä.
1. Lyhyt miestukka
2. Rumat miesten vaatteet
Vierailija kirjoitti:
Luin jostakin, että enää vain noin 8% hakee säännöllisesti itselleen seuraa. Syy ei ole kelvottomissa miehissä vaan siinä ettei parisuhde juurikaan kiinnosta.
Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. Minulla on ihan tarpeeksi aikataulutettavia asioita. En kaipaa toista päivätyötä. Ahdistava ajatuskin, että työpäivän päätteeksi kotiin tullessa pitää taas ottaa joku rooli päälle, missä huomioit toisen, jne.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti kuka edes haluaa vanhaa möhömahaa! Mulla on 30 v poikkis. T 38 v nainen
Aika selvää miksi sinulla on varttuneella iälläkin vain poikkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vakka kantensa valitsee. 40+ -naisilla on jättipuute: munakori tyhjä.
Miehet ei kuitenkaan halua lapsia, joten se ei ole ongelma käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisillakin on eri kehitysasteensa ja suurin osa ei koskaan saavuta korkeimpia.
Kun olin täältä lukenut miljoona kommenttia kuinka nelikymppinen nainen on jätettä, oli aika jännä nähdä minkälainen vienti todellisuudessa olikin deittipalstoilla. Hoikkana, pitkähiuksisena, rentona 40+ naisena voi käytännössä valita miehen haluamastaan ikäluokasta. 40+ Ikä on pelkkä plussa niille miehille, jotka eivät halua lapsia. Nuoremmissa on paljon vapaaehtoisesti lapsettomia, omanikäisissä niitä joilla on jo lapset tehty eivätkä halua missään nimessä lisää. Itse pariuduin omanikäisen miehen kanssa, jolle olisi ollut tarjolla myös 10 vuotta nuorempi nainen, mutta mies näki heti että kyseessä oli epätoivoinen nainen joka oli lapsihaaveen takia valmis tyytymään vanhempaan mieheen. Älykäs ja aitoa suhdetta haluava mies ei tuosta kauheasti innostunut.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä myös ne nuoremmat miehet haluavat perustaa perheen. Onko +40v naisista enää siihen hommaan? Tuskin on. Siksi miehet haluavat nuoremman naisen, jonka kanssa sitten voivat perhettä perustaa.
No missä ne miesten perheet on? Miksi moni nainen joutuu eroamaan siinä päälle 30 vuotiaana kun käy ilmi ettei mies koskaan halunnutkaan lapsia vaikka saattoi esittää niin?
Miksi olet +40 vuotiaana sinkku? Miksi et ollut aikaisemmin liikkeellä? Sinun ikäiset miehet katselee nuorempi kun kukaan tuon ikäinen mies ei jaksa vaihdevuosista kärsivää naista.
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan tuntemani sinkkunainen ei ole koskaan ollut erityisen kiinnostunut merkittävästi itseään vanhemmista miehistä..."
Olet varmasti ihana ja herttainen ystävä, kun tiedät noin tarkkaan sinkkunaisten ajatusmaailman. Voisinhan minäkin sanoa, että omassa tuttavapiirissäni vain yhdellä entisellä työkaverilla on suomalainen saman ikäluokan vaimo. Kaikilla muilla huomattavasti nuorempi.
Täh? Enhän minä ole väittänyt kaikista sunkkunaisista puhuvani. Vain niistä, joiden kanssa olen asiasta keskustellut ja joiden pariutumiskäytöstä olen itse todistanut. On näitäkin kyllä paljon. Mutta jos luit kommenttini, niin minä en väittänyt ystäväpiirini olevan tilastollisesti edustava otos, vaan pikemminkin annoin omat havaintoni esimerkkinä päinvastaisesta kuplasta kuin edellisellä kirjoittajalla. Kumpikaan ääripää tuskin vastaa keskimääräistä todellisuutta.
Samankaltaiset ihmiset hakeutuu samankaltaisten seuraan, ja siitä syntyy helposti harha, että omat kokemukset kuvastaisi kattavasti sitä miten maailma toimii. Tilastot auttaa korjaamaan tällaisia harhoja, paitsi jos uskoo omaan harhaansa mieluummin kuin todisteisiin.
Yllä oli keskustelua ikäero pariskunnista.
Itse omaan aika laajan tuttavapiirin, ja tiedän 4 ikäero pariskuntaa. Kolmessa tapauksessa mies on noin 10 vuotta vanhempi kuin nainen, ja yhdessä tapauksessa nainen on vähän päälle 10 vuotta vanhempi kuin miehensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, vapaaehtoinen lapsettomuus on nousussa nuoremmassa ikäluokassa. Oma miesystäväni erosi edellisestä suhteestaan puolison lapsihaaveiden vuoksi ja deittaa nyt vanhempia naisia, jotka eivät yhtäkkiä ala ulvoa vauvakuumetta.
Miehistä noin 90% haluaa edelleen lapsia. Vaan 10% ei lapsia halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se on niin että ne hyväkuntoiset ja muutenkin kiinnostavat ikäisesi miehet katselevat naista nuoremmista ikäluokista. Ja jostain syystä usein löytävät.
Miten se yhtälö on mahdollinen, että 40+ miehet "usein löytävät" nuoremman naisen, kun kuitenkin ne nuoremmat pariutuvat tilastojen mukaan pääsääntöisesti suunnilleen samanikäisen kanssa?
Sama kun tilasto, että 2/3 parikymppisistä miehistä olisi sinkkuja ja naisista 1/3. Tilastot on aina tilastoja, ja totuus on jossain siellä välillä