Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihkaisin juuri hajuvettä ranteeseen ja korvan taakse. Tilkka hajustetta ei satuta ketään enkä ymmärrä tätä nykyajan tuoksuvastaisuutta

Vierailija
22.12.2024 |

Muka heti loppuu happi.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkutan pesun jälkeen parfyymi 5 kertaa koko keholle. Siinä valitatte astmaatikot. Enkä

tule lopettamaan ikinä

Vierailija
2/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittä dödö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välitä hajuvesistä.

Vierailija
4/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haise paskalta niin ei tarvitse yrittää peittää hajua jollain myrkyllä. 

Vierailija
5/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hieroin juuri paskaa ja kusta keholleni. Ei pieni eritteiden tuoksu satuta ketään!

Vierailija
6/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi eukko oli samassa hississä ja haisi niin sairaan pahalle hajuvesineen, kostin ja päästin kunnon tuhnun. Siinä oli hissillinen porukkaa ihmeissään..

Vierailija
7/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn suihkussa. En haise pahalle.

Vierailija
8/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jännä, että jotkut kans sekoaa yhdestä tatskasta tai toisen vaatetuksesta ihan samalla tavalla. Tai joku lävistys vaikka korvassa, ni osa porukkaa flippaa. Sama hiusvärit.

Vierailija
9/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi monet nykynuoret kapinoivat, eivätkä tyydy olemaan mahdollisimman hajuttomia! Vanhemmat sukupolvet ylpeilevät kaikilla -ton päätteillä, savuton, maidoton, hajuton, mauton, alkoton, huomaamaton... 

Vierailija
10/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suihkussa käynti estä hajusteiden käyttöä. 

Vierailija
11/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan päivittäin vähän jotain hajuvettä. Työni on sellaista, ettei sinne kannata laittaa meikkiä hirveästi, niin hajuvesi on pientä hemmottelua itselle. 

Vierailija
12/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät sitten kun se astma tai muu keuhkosairaus tai hajusteallergia iskee. Happi / hengittäminen on aika kiva juttu.

Vierailija
13/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se olisikin vain tilkka, mutta miksi joidenkin täytyy kaataa puoli pulloa päälleen?

Vierailija
14/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi hajusteiden käyttö tarkoittaa että henkilö ei peseydy? Kyllä minä suihkussa käyn ja käytän hajuvettä silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
15/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamme syntyi 23 v sitten keskosena eikä keuhkot olleet kehittyneet vielä. Tänä päivänä keuhkot on huonot ja lisänä paha astma. Hajut ottaa aina hälle henkeen ja lääkkeitä joutuu ottaan mm. Kaupassa jos on voimakkaita hajuja eli kyllä se happi voi loppua

Vierailija
16/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuvastaisuus ei ole mielipide.

Vierailija
17/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi hajusteiden käyttö tarkoittaa että henkilö ei peseydy? Kyllä minä suihkussa käyn ja käytän hajuvettä silloin kun siltä tuntuu.

Hajusteet on kehitetty peittämään likaisuutta -> hajusteita käyttävä ei käy suihkussa

Mausteet on kehitetty peittämään pilantuneen ruoan makua -> mausteinen ruoka on pilaantunutta

Pettämätöntä av-logiikkaa.

Vierailija
18/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se pitääkin tehdä. Hajuveden kuuluu haista vain niille joiden kanssa olet läheisissä tekemisissä, esim. puhumassa heille. Niitä joita kritisoidaan kaataa puoli pulloa hajuvettä päälleen ja heidät haistaa jo kun tulevat huoneeseen ja haju jää leijumaan pitkäksi aikaa henkilön lähtemisen jälkeen.

Vierailija
19/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän joka päivä. Hiuslakkaa myös. Eikä pesuaineetkaan ole tuoksuttomia. Ikinä ei ole kukaan valittanut, ei edes työpaikalla, joka kuulemma on tuoksuton. Ei ole ikinä ollut tuoksuton eikä varmaan tule olemaankaan. Vähintään jonkun pieru tai hiki haisee. Tai sit hajuvesi tai hiuslakka.

Vierailija
20/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttääkö ap ruoka-aineallergisille vierailleen ruokaa joka aiheuttaa heille analyfaktisen sokin? Mitä siitä jos joku laktoosi-intolerantti vähän piereskelee ja keliakiaa sairastuva joutuu tehohoitoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi