En jaksa vastauksia, missä mietitään miehelle joululahjaa ja se on aina seksi!
Kommentit (62)
Juuri näin. Ihan vähä - älysten vastauksia. Tulee väkisin mieleen, että onko miehet niin vähällä järjellä varustettuja, ettei niillä pyöri mielessä mikään muu? Seksi on tärkeää, mutta jos sitä tungetaan joka paikkaan, niin se alkaa lähinnä ärsyttämään. Näin se ainakin mulla menee. Menee maku.
Nykyään, kun sitä on joka paikka täynnä jossain muodossa. Ei mitään järkee. Naiset tekee sitä valitettavasti itse. On instat, Onlyfanssit ym. missä tyrkytetään itteesä ja rahastetaan seksin / seksikkyyden avulla "KATO MUA, KATO MUA!" Joo, kaikilla on tissit ja perse, so what? Tarviiko niitä näyttää kaikille joka paikassa?
Mikä siinä kiukuttaa, palstan naisten mukaan naisetkin haluavat seksiä yhtä paljon kuin miehet..
Eivät halua! Eli ei muuta kun avaat ne sakset suttura.
Pihtareiden ja ahdasmielisten naisten puolisoilla on seksuaaliterveys hoitamatta ja siksi prioriteetit ovat vääristyneet. Ja siksi thaihieromot ja prostituutiomarkkinat kukoistavat.
Niinpä. Mitä jos se mies ei halua seksiä. Ei ainakaan minun exiä olisi lahjottu seksillä kun ne ei sitä muutenkaan halunneet. Vieraissa kyllä jaksoivat käydä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ihan vähä - älysten vastauksia. Tulee väkisin mieleen, että onko miehet niin vähällä järjellä varustettuja, ettei niillä pyöri mielessä mikään muu? Seksi on tärkeää, mutta jos sitä tungetaan joka paikkaan, niin se alkaa lähinnä ärsyttämään. Näin se ainakin mulla menee. Menee maku.
Nykyään, kun sitä on joka paikka täynnä jossain muodossa. Ei mitään järkee. Naiset tekee sitä valitettavasti itse. On instat, Onlyfanssit ym. missä tyrkytetään itteesä ja rahastetaan seksin / seksikkyyden avulla "KATO MUA, KATO MUA!" Joo, kaikilla on tissit ja perse, so what? Tarviiko niitä näyttää kaikille joka paikassa?
No miksi menet sinne onlyfansiin jos ärsyttää? :D itse en ole kertaakaan avannut koko sivustoa. Vai ärsyttääkö sinua oikeasti se että joudut maksamaan niiden kuvien katselusta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kiukuttaa, palstan naisten mukaan naisetkin haluavat seksiä yhtä paljon kuin miehet..
Varmasti haluaa, mutta siinä on yksi ero. Naiset osaa ajatella OIKEESTI paljon muutakin, kun seksiä. Ajatukset ei pyöri jatkuvasti peniksen ympärillä. Ja jos kysytään ,mitä haluaa lahjaks, niin voit olla aika varma, että suurimalla osalla vastaus ei ole> SEKSIÄ
Vierailija kirjoitti:
Pihtareiden ja ahdasmielisten naisten puolisoilla on seksuaaliterveys hoitamatta ja siksi prioriteetit ovat vääristyneet. Ja siksi thaihieromot ja prostituutiomarkkinat kukoistavat.
Oletko kädetön?
Vierailija kirjoitti:
Eivät halua! Eli ei muuta kun avaat ne sakset suttura.
Vielä kun mies jatkaa sitä vanhaa lettua leipoa. Kohta varmaan siirtyy nourempaan.
No, jos ei seksiä niin oma rauha voisi olla hyvä lahja sekin. Esim. viikonloppu omissa oloissa.
Ne miehet ei saa muulloin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Joo se on hirveää kun ne rahat siitä menee nykyään naiselle itselleen ei häntä välittävälle miehelle. Sehän siinä sua häiritsee, että nainen kontrolloi nyt itse itseään ja mitä tekee eikä hänet omistava mies jolle taloudellinen hyötykin menisi. OF on ihan hyvä paikka tienata ja yhteenkään mieheen ei ole pakko koskea ikinä vaikka siellä materiaalia tekisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi menet sinne onlyfansiin jos ärsyttää? :D itse en ole kertaakaan avannut koko sivustoa. Vai ärsyttääkö sinua oikeasti se että joudut maksamaan niiden kuvien katselusta.
MINÄ OLEN NAINEN. Onko sulla luetun ymmärtämisessä joku ongelma? En ikinä maksais mistään seksiin liittyvästä, en ole idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti haluaa, mutta siinä on yksi ero. Naiset osaa ajatella OIKEESTI paljon muutakin, kun seksiä. Ajatukset ei pyöri jatkuvasti peniksen ympärillä. Ja jos kysytään ,mitä haluaa lahjaks, niin voit olla aika varma, että suurimalla osalla vastaus ei ole> SEKSIÄ
Niin, miesten ja naisten libidoissa on monikummenkertainen ero. Ei tämä ole mitään osaamista vaan fysiologinen ja hormonaalinen fakta.
Teinipojille paras lahja on DIY-Fleshlight
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan seksiä joka päivä. En ole silti ikinä halunnut että joku antaisi mulle lahjaksi seksiä. Ei se ole mikään lahja vaan yhteinen kokemus. Se ei ole toiminta, joka annetaan toiselle ja on toiselta pois.
Ja eikö sitä seksiä ole arkena "ilman syytä"? Meillä ainakin seksi on osa arkea eli ei sillä olisi sitä yllätyksellisyyttä mikä on osa lahjaa. Ainoastaan silloin seksi toimii lahjana, kun sitä ei muuten ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miesten ja naisten libidoissa on monikummenkertainen ero. Ei tämä ole mitään osaamista vaan fysiologinen ja hormonaalinen fakta.
Varmasti näin, mutta onko miehen pakko antaa itsestään ällöttävä hikiukko kuva? Paljon enemmän haluan sellasta miestä joka ei ääneen jatkuvasti anna ymmärtää, että ajatukset on koko aika naisen alapäässä. Että siellä päässä liikkuu muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sitten halua jos ajattee sitä paljon vähemmän kuin miehet.
Palstaincelit sitä jankuttaa. Siitä puhe, mistä puute.