En jaksa vastauksia, missä mietitään miehelle joululahjaa ja se on aina seksi!
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ihan vähä - älysten vastauksia. Tulee väkisin mieleen, että onko miehet niin vähällä järjellä varustettuja, ettei niillä pyöri mielessä mikään muu? Seksi on tärkeää, mutta jos sitä tungetaan joka paikkaan, niin se alkaa lähinnä ärsyttämään. Näin se ainakin mulla menee. Menee maku.
Nykyään, kun sitä on joka paikka täynnä jossain muodossa. Ei mitään järkee. Naiset tekee sitä valitettavasti itse. On instat, Onlyfanssit ym. missä tyrkytetään itteesä ja rahastetaan seksin / seksikkyyden avulla "KATO MUA, KATO MUA!" Joo, kaikilla on tissit ja perse, so what? Tarviiko niitä näyttää kaikille joka paikassa?
Joo se on hirveää kun ne rahat siitä menee nykyään naiselle itselleen ei häntä välittävälle miehelle. Sehän siinä sua häiritsee, että nainen kontrolloi nyt itse itseään ja mitä tekee eikä hänet omistava mies jolle taloudell
Molemmat ovat ikäviä ja surullisia ilmiöitä, sekä oman seksuaalisuutensa myynti itse tai välittäjän kautta.
Seksi oikeasti on se voima joka pyörittää kaikkea. Joko se, sen puute, erilaiset versiot ja variaatiot, niiden oleminen, markkinointi, vastustaminen, kannattaminen, puuttuminen.
Seksi vaikuttaa tavalla tai toisella kaikkeen. Jopa päätöksentekoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet ei saa muulloin seksiä.
Tässä on varmasti perää. Suhteessa puutteessa elävät miehet yrittävät edes kerran vuodessa saada seksiä pihtaajavaimoiltaan lahjan muodossa, joten ehdottavat sitä täällä naiselleen, jonka tietää riippuvan tällä sivustolla. MINÄ olen yksi näistä miehistä. Rakas vaimo, anna tänä jouluna minulle seksiä, niin jätän sinut taas vuodeksi rauhaan.
Laita seksin ehdoksi että saat itse parempaa seksiä ja huomattavasti kuumemmalta mieheltä kuin tähän saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet ei saa muulloin seksiä.
Tässä on varmasti perää. Suhteessa puutteessa elävät miehet yrittävät edes kerran vuodessa saada seksiä pihtaajavaimoiltaan lahjan muodossa, joten ehdottavat sitä täällä naiselleen, jonka tietää riippuvan tällä sivustolla. MINÄ olen yksi näistä miehistä. Rakas vaimo, anna tänä jouluna minulle seksiä, niin jätän sinut taas vuodeksi rauhaan.
Miksi olla seksittömässä suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtareiden ja ahdasmielisten naisten puolisoilla on seksuaaliterveys hoitamatta ja siksi prioriteetit ovat vääristyneet. Ja siksi thaihieromot ja prostituutiomarkkinat kukoistavat.
Oletko kädetön?
Sieltä pihtari ilmoittautui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kiukuttaa, palstan naisten mukaan naisetkin haluavat seksiä yhtä paljon kuin miehet..
Varmasti haluaa, mutta siinä on yksi ero. Naiset osaa ajatella OIKEESTI paljon muutakin, kun seksiä. Ajatukset ei pyöri jatkuvasti peniksen ympärillä. Ja jos kysytään ,mitä haluaa lahjaks, niin voit olla aika varma, että suurimalla osalla vastaus ei ole> SEKSIÄ
Niin, miesten ja naisten libidoissa on monikummenkertainen ero. Ei tämä ole mitään osaamista vaan fysiologinen ja hormonaalinen fakta.
Varmasti näin, mutta onko miehen pakko antaa itsestään ällöttävä hikiukko kuva? Paljon enemmän haluan sellasta miestä joka ei ääneen jatkuvasti anna ymmärtää, että ajatukset on koko aika naisen alapäässä. Että siellä päässä liik
Itse ajattelisin, että seksistä tarvitsee puhua vaimolle tai sitä ajatella paljon vähemmän, jos siitä ei ole puutetta. Eli jos rakkauselämä vaimoni kanssa toimii, voin olla tyytyväinen ja keskittyä ajattelemaan arjessa ilman tähän aiheeseen liittyvää turhautumista ja stressiä, ilman että täytyisi varmistella vaimolta, että vaikkapa tänään tai huomenna olisi hyvä löytää joku yhteinen aika (pikkulapsiarki huomioiden). Jos tietää, että vaimo on halukas ja tekee itsekin aloitteita riittävän usein, voi olla tyytyväinen tietäessään hänenkin suunnittelevan aikatauluja niin, että löytyy aikaa olla hetki niin lähellä puolisoa kuin mahdollista. Ja päinvastoin, eli siitä puhe - plus asian ajattelu usein ja turhautuminen - mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä kiukuttaa, palstan naisten mukaan naisetkin haluavat seksiä yhtä paljon kuin miehet..
Olen eri, mutta ainakin minua ärsyttäisi se, että jos oikeasi mietin joululahjaideoita, niin vastaukseksi annetaan käytännössä että älä anna mitään joululahjaa. Oikeastihan seksi joululahjana vaikuttaisi vain siltä, että ei ole jaksanut/muistanut/välittänyt miettiä lahjaa kumppanilleen. Juuri siksi, että seksiä on muutenkin - koska naisetkin haluavat seksiä, ja koska pääsääntöisesti ihmisillä on seksiä suhteessaan.
Hyi oksetus. Seksikkäiden miesten ei tarvitse vaatia seksiä, heiltä sitä vaaditaan.
Mies, älä ole mauripekkarinen, ole viggomortensen. Anna naiselle armoa maurista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan seksiä joka päivä. En ole silti ikinä halunnut että joku antaisi mulle lahjaksi seksiä. Ei se ole mikään lahja vaan yhteinen kokemus. Se ei ole toiminta, joka annetaan toiselle ja on toiselta pois.
Itse ostan ja annan läheisille mielellään lahjoja. En ajattele sairasti kuten sinä että se olisi minulta jotenkin pois
*keskittyä ajattelemaan arjessa PALJOLTI MUITA ASIOITA ilman tähän aiheeseen liittyvää turhautumista ja stressiä,
Seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen, joten minä ainakin haluaisin mieluummin joululahjaksi vaikka playstation 5:sen.
M.42v
Minun vaimoni ei koskaan suostu harrastamaan seksiä jouluna, koska se kuulemma pilaa joulutunnelman.
Vierailija kirjoitti:
Seksi oikeasti on se voima joka pyörittää kaikkea. Joko se, sen puute, erilaiset versiot ja variaatiot, niiden oleminen, markkinointi, vastustaminen, kannattaminen, puuttuminen.
Seksi vaikuttaa tavalla tai toisella kaikkeen. Jopa päätöksentekoonkin.
Jos tarkemmin ajattelee, niin kaikki vaikuttaa kaikkeen. Ei vain seksi.
Ainahan mies voi ilmoittaa vaimolle että aikoo harrastaa joulun aikaan seksiä joka tapauksessa. Vaimo saa sitten oman mielensä mukaan päättää harrastetaanko sitä hänen kanssaan vai jonkun toisen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ihan vähä - älysten vastauksia. Tulee väkisin mieleen, että onko miehet niin vähällä järjellä varustettuja, ettei niillä pyöri mielessä mikään muu? Seksi on tärkeää, mutta jos sitä tungetaan joka paikkaan, niin se alkaa lähinnä ärsyttämään. Näin se ainakin mulla menee. Menee maku.
Nykyään, kun sitä on joka paikka täynnä jossain muodossa. Ei mitään järkee. Naiset tekee sitä valitettavasti itse. On instat, Onlyfanssit ym. missä tyrkytetään itteesä ja rahastetaan seksin / seksikkyyden avulla "KATO MUA, KATO MUA!" Joo, kaikilla on tissit ja perse, so what? Tarviiko niitä näyttää kaikille joka paikassa?
Sen takia se seksin tunkeminen joka paikkaan ärsyttää, että se ei ole tärkeä asia. Jos se oikeasti olisi tärkeää, ei haittaisi vaikka sitä tungettaisiin joka paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan seksiä joka päivä. En ole silti ikinä halunnut että joku antaisi mulle lahjaksi seksiä. Ei se ole mikään lahja vaan yhteinen kokemus. Se ei ole toiminta, joka annetaan toiselle ja on toiselta pois.
Itse ostan ja annan läheisille mielellään lahjoja. En ajattele sairasti kuten sinä että se olisi minulta jotenkin pois
Lahjassa on antamisen ja vastaanottamisen idea. Siksi seksi ei voi olla yhtä aikaa lahja toiselta toiselle sekä yhteistä hyvää. Minä harrastan mieluummin seksiä joka on yhteistä hyvää, jossa molemmat antaa ja saa.
Lahjaksi annan sitten jotain muuta, johon voin käyttää myös esim rahaa. Lahjaanhan kuuluu nimittäin myös ostamisen idea, kuten itsekin sanot. Se tekisi seksilahjasta prostituutiota, joten siksikään seksi ei ole kauhean hyvä lahjaidea itseään kunnioittavalle ihmiselle.
Kuinka moni teistä on ollut tilanteessa jossa se puoliso ei halua seksiä teidän kanssa ja te haluaisitte? Kuukausia, vuosia? Kuinka moni sellainen joka EI ole ollut siinä asemassa parisuhteessa voi aidosti sanoa ymmärtävänsä sitä toista osapuolta? Ja kuinka moni voi sanoa miltä se itsestä tuntuisi jos siihen tilanteeseen joutuisi? Nimim. Minulle tuli todella suurena yllätyksenä kuinka kipeä paikka mieheni haluttomuus mulle on.
Ne vastaukset nyt on taatusti enimmäkseen vitsejä tai tavallisia provoja mutta seksitön parisuhde jossa toinen kärsii on todellinen ilmiö. Ilmeisen yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti haluaa, mutta siinä on yksi ero. Naiset osaa ajatella OIKEESTI paljon muutakin, kun seksiä. Ajatukset ei pyöri jatkuvasti peniksen ympärillä. Ja jos kysytään ,mitä haluaa lahjaks, niin voit olla aika varma, että suurimalla osalla vastaus ei ole> SEKSIÄ
Yhden mun exän ensimmäinen kysymys oli erotessa"mistä mä nyt saan seksiä". Äijä oli pettänyt minua koko lastemme pikkulapsi ja raskauksieni aikana ja monen kanssa. Heti kun suhteemme loppui hän jotenkin maagisesti menetti kykynsä saada seksiä? Ei niillä tosiaan muuta elämässä ole mietittävää kuin seksi.
Voi elämä 😂
Yhden mun exän ensimmäinen kysymys oli erotessa"mistä mä nyt saan seksiä". Äijä oli pettänyt minua koko lastemme pikkulapsi ja raskauksieni aikana ja monen kanssa. Heti kun suhteemme loppui hän jotenkin maagisesti menetti kykynsä saada seksiä? Ei niillä tosiaan muuta elämässä ole mietittävää kuin seksi.