Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa vastauksia, missä mietitään miehelle joululahjaa ja se on aina seksi!

Vierailija
22.12.2024 |

Aina, eikö miehet halua elämältä mitään muuta? 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet ei saa muulloin seksiä.

Tässä on varmasti perää. Suhteessa puutteessa elävät miehet yrittävät edes kerran vuodessa saada seksiä pihtaajavaimoiltaan lahjan muodossa, joten ehdottavat sitä täällä naiselleen, jonka tietää riippuvan tällä sivustolla. MINÄ olen yksi näistä miehistä. Rakas vaimo, anna tänä jouluna minulle seksiä, niin jätän sinut taas vuodeksi rauhaan.

Kuinka olet itse yrittänyt viritellä tunnelmaa?

Miten huomiointi sängyssä sekä sen ulkopuolella?

Jos nainenkin tyydyttyy niin se ei takuulla pihtaa.

Vierailija
42/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä kiukuttaa, palstan naisten mukaan naisetkin haluavat seksiä yhtä paljon kuin miehet..

Siksi seksiä ei voi antaa joululahjaksi, koska se on ihan arkinen juttu, jota harrastetaan muutenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni ei koskaan suostu harrastamaan seksiä jouluna, koska se kuulemma pilaa joulutunnelman.

Jessus sentään, mitä sä oikein teet hänelle? 😳

Vierailija
44/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi oikeasti on se voima joka pyörittää kaikkea. Joko se, sen puute, erilaiset versiot ja variaatiot, niiden oleminen, markkinointi, vastustaminen, kannattaminen, puuttuminen.

Seksi vaikuttaa tavalla tai toisella kaikkeen. Jopa päätöksentekoonkin.

Ihminen elää korkeakulttuurissa ilman seksiä. Seksi pilaa ihmisen kyvyn ajatella.

Vierailija
45/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä on ollut tilanteessa jossa se puoliso ei halua seksiä teidän kanssa ja te haluaisitte? Kuukausia, vuosia? Kuinka moni sellainen joka EI ole ollut siinä asemassa parisuhteessa voi aidosti sanoa ymmärtävänsä sitä toista osapuolta? Ja kuinka moni voi sanoa miltä se itsestä tuntuisi jos siihen tilanteeseen joutuisi? Nimim. Minulle tuli todella suurena yllätyksenä kuinka kipeä paikka mieheni haluttomuus mulle on. 

Ne vastaukset nyt on taatusti enimmäkseen vitsejä tai tavallisia provoja mutta seksitön parisuhde jossa toinen kärsii on todellinen ilmiö. Ilmeisen yleinen. 

Miten se voi tulla sinulle yllätyksenä?

t. Myös nainen

Vierailija
46/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan mies voi ilmoittaa vaimolle että aikoo harrastaa joulun aikaan seksiä joka tapauksessa. Vaimo saa sitten oman mielensä mukaan päättää harrastetaanko sitä hänen kanssaan vai jonkun toisen.

Mikään ei nostata himoa kumppania kohtaan kuin kiristys ja uhkailu.

Vierailija
47/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset vastaukset kertovat enemmän täällä palstalla pyörivien ja trollaavien miesten ajatusmaailmasta, kuin oikeasta elämästä. 

Vierailija
48/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet ei saa muulloin seksiä.

Tässä on varmasti perää. Suhteessa puutteessa elävät miehet yrittävät edes kerran vuodessa saada seksiä pihtaajavaimoiltaan lahjan muodossa, joten ehdottavat sitä täällä naiselleen, jonka tietää riippuvan tällä sivustolla. MINÄ olen yksi näistä miehistä. Rakas vaimo, anna tänä jouluna minulle seksiä, niin jätän sinut taas vuodeksi rauhaan.

Ihan hirveää. Ehdota joulun jälkeen teille seksuaaliterapiaa. Selvitä nyt ainakin, mistä tuo johtuu ja tee sitten sen pohjalta johtopäätökset. Itse en olisi seksittömässä liitossa. Ja miksi puhut vaimostasi pihtaajana? Siinä on jo ensimmäinen johtolanka ongelman selvittelyyn. Ikävää kielenkäyttöä, joka on omiaan tappamaan halut.

Vierailija
49/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä on ollut tilanteessa jossa se puoliso ei halua seksiä teidän kanssa ja te haluaisitte? Kuukausia, vuosia? Kuinka moni sellainen joka EI ole ollut siinä asemassa parisuhteessa voi aidosti sanoa ymmärtävänsä sitä toista osapuolta? Ja kuinka moni voi sanoa miltä se itsestä tuntuisi jos siihen tilanteeseen joutuisi? Nimim. Minulle tuli todella suurena yllätyksenä kuinka kipeä paikka mieheni haluttomuus mulle on. 

Ne vastaukset nyt on taatusti enimmäkseen vitsejä tai tavallisia provoja mutta seksitön parisuhde jossa toinen kärsii on todellinen ilmiö. Ilmeisen yleinen. 

t. Myös nainen

Varmaan ihan vaan siksi kun en ollut ollut siinä tilanteessa koskaan. Ja koska olin ajatellut - ja oikeastaan ajattelen edelleen - että parisuhteessa on tärkeämpiäkin asioita kuin seksi. Ja että jos seksi jäisi pois esim. sairauden vuoksi, se ei olisi mikään ongelma. Mutta kun kaikkensa tekee että sillä puolisolla olisi hyvä olla, ja itsestään pitää niin hyvää huolta kuin mahdollista, että olisi puolisonsa silmissä viehättävä ja haluttava, eikä se puoliso halua enää. Kyllä se tuli yllätyksenä kuinka kipeä asia se mulle on. Sellainen joka valtaa kaikki ajatukset. Jonka vuoksi kaikki läheisyys - jota meillä on paljon! - tuntuu enää kidutukselta. Se on vain muistutus jostain ihanasta joka on siinä mutta jota en voi silti saada. 

Vierailija
50/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan mies voi ilmoittaa vaimolle että aikoo harrastaa joulun aikaan seksiä joka tapauksessa. Vaimo saa sitten oman mielensä mukaan päättää harrastetaanko sitä hänen kanssaan vai jonkun toisen.

Tuo ilmoitus kannattaa tehdä muulloin kuin jouluna ja sitten ihan oikeasti myös elää sen mukaisesti eikä vain kiristää ja uhkailla. On ihan terveellistä eskaloituttaa pieleen ajautunut parisuhde. Siinä se sitten yleensä kaatuu tai paranee. 

Vierailija
51/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Myös nainen

Varmaan ihan vaan siksi kun en ollut ollut siinä tilanteessa koskaan. Ja koska olin ajatellut - ja oikeastaan ajattelen edelleen

Ok. Mulle on aina ollut ihan selvää, että haluttomuus sattuisi. Oma libidoni on paljon korkeampi kuin sinulla.

Vierailija
52/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Myös nainen

Varmaan ihan vaan siksi kun en ollut ollut siinä tilanteessa koskaan. Ja kos

Varmasti näin. Ehkä sekin on kuvaavaa. Myös sellaiseen, jonka libido ei ole niin korkea, puolison haluttomuus sattuu. Ja kieltämättä mulle ongelma ei oikeastaan ole edes seksittömyys itsessään vaan se että puolisoni ei ilmeisesti vaan enää viehäty minusta. 

Tiedän että moni muu pitäisi minua hyvinkin haluttavana mutta mitä sillä tiedolla tekee kun se yksi ainoa jonka haluamisella on mitään merkitystä ei halua. 

Vierailija
53/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan kuulemma täydet pussit tyhjennettäväksi lahjaksi.. 

En tiedä itkeä vaiko nauraa. Vieköön muualle lahjansa.

Vierailija
54/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden mun exän ensimmäinen kysymys oli erotessa"mistä mä nyt saan seksiä". Äijä oli pettänyt minua koko lastemme pikkulapsi ja raskauksieni aikana ja monen kanssa. Heti kun suhteemme loppui hän jotenkin maagisesti menetti kykynsä saada seksiä?  Ei niillä tosiaan muuta elämässä ole mietittävää kuin seksi. 

Ei hitto! 😳

Typerä mies.

Vierailija
55/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut haluttoman miehen kanssa. Olen itse tosi seksuaalinen joten tuo oli ihan hirveää. Pisteenä iin päälle hirveydessä olisi ollut jos mies olisi antanut minulle lahjaksi seksiä. Vastentahtoisesti, mutta kun on kerran joulu ja on jaloa uhrautua. Arvaa olisinko pystynyt nauttimaan tuosta mitenkään? Se ei olisi edes vitsinä hauska.

Ei, haluan seksiä jota toinenkin haluaa, seksiä joka on niin yleistä ja molemminpuolista ettei sitä voi antaa lahjaksi. Onneksi nyt sellainen suhde onkin.

Vierailija
56/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut haluttoman miehen kanssa. Olen itse tosi seksuaalinen joten tuo oli ihan hirveää. Pisteenä iin päälle hirveydessä olisi ollut jos mies olisi antanut minulle lahjaksi seksiä. Vastentahtoisesti, mutta kun on kerran joulu ja on jaloa uhrautua. Arvaa olisinko pystynyt nauttima

Joo olen aivan samaa mieltä. Oma mieskin yritti ensin aikansa velvollisuudesta hampaat irvessä silloin tällöin. Se tuntui vähintään yhtä pahalta kuin täysi seksittömyys. Kuitenkin se mulle tuli tästä aloituksesta mieleen ja kun mun tapa käsitellä mun seksitöntä liittoa on kirjoittaa siitä tällä palstalla, tartuin jälleen kerran tilaisuuteen. T. Kommentoimasi 

Vierailija
57/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppupano on paras joululahja👌

Vierailija
58/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et aio antaa miehellesi joululahjaseksiä? No anna edes Fleshlight ja liukastetta sitten.

Vierailija
59/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä kiukuttaa, palstan naisten mukaan naisetkin haluavat seksiä yhtä paljon kuin miehet..

Siksi seksiä ei voi antaa joululahjaksi, koska se on ihan arkinen juttu, jota harrastetaan muutenkin. 

No vitsihän on just siinä, että pihtarinaiset eivät normaalisti harrasta sitä seksiä, joten jos edes jouluna mies sais.

Vierailija
60/62 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vitsihän on just siinä, että pihtarinaiset eivät normaalisti harrasta sitä seksiä, joten jos edes jouluna mies sais.

Miksi "antaisi"? MIelummin varmaan kahdensadan lahjakortin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi