Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<<LOKAmahakkaat maanantaihin>>

26.02.2007 |

kuopus herätti ennen kuutta... silmät ristissä siis....

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme sinne Keski-Pohjanmaalta töihin. Oltiin aika yksinäisiä ainakin aluksi. Tiedän siis miltä tuntuu kun ei ole ketään kenelle mennä kylään yms. Asuimme Kalevassa ja kävimme super ihanaa Liisanpuiston neuvolaa jossa oli ihana Jatta-terveydenhoitaja. Missä sinä käyt?

Näin jälkeenpäin ajateltuna se oli niiiiin ihanaa aikaa vaikka sillon ei tuntunut siltä. Tuntuu että en voi kokea mitään niin ihanaa enää kun esikoisen odotus. Kyllä se vaan tuntu erilaiselta kuin tän toisen odotus vaikka mukavaahan tämäkin on.

Vierailija
42/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen uusi täällä lokakuisissa. Tääl on kiva käydä lukemassa juttuja ja huomata, että muillakin on samanlaisia pelonaiheita jne.

Itse tein testin n.viikko sitten ja plussaahan se näytti yli vuoden odottelun jälkeen. Olo on aivan sekava, ja neuvola käyntiä odottelen, että sais joltakin muulta varmistuksen asiasta, neuvola siis viikon päästä.

Pahoinvointia ei pahemmin ole ollut, mitä nyt muutamia kertoja on oksettanut. Väsymystä on sitten senkin edestä, ei tahdo jaksaa pahemmin mitään tehdä, kun pitää olla jo vaakatasossa. Ruoka on maistunut vähän liiankin hyvin, viikon sisällä lihonut 2kg, hui..

Noh, ajattelen niin, että mielummin otan noita lisäkiloja, että saisin sen vauvan joku päivä syliini:)

Neuvolakäynnistä pitikin kysyä, kun en tiedä mitä siellä tehdään...? jotakin lappuja ainakin täytellään, mutta tutkitaanko siellä jotakin, pystyykö ne katsomaan vielä mitään, että onko kaikki ok. yms.. luulisin, että raskausviikkoja on nyt 5-6 ja sitten kun neuvola on niin 6-7...tietää vähän etukäteen tutkiiko ne paikkoja jne:)

tässä lasketaan öitä, että neuvolaan pääsisi:)

Heippa :Iibuska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen uusi täällä lokakuisissa. Tääl on kiva käydä lukemassa juttuja ja huomata, että muillakin on samanlaisia pelonaiheita jne.

Itse tein testin n.viikko sitten ja plussaahan se näytti yli vuoden odottelun jälkeen. Olo on aivan sekava, ja neuvola käyntiä odottelen, että sais joltakin muulta varmistuksen asiasta, neuvola siis viikon päästä.

Pahoinvointia ei pahemmin ole ollut, mitä nyt muutamia kertoja on oksettanut. Väsymystä on sitten senkin edestä, ei tahdo jaksaa pahemmin mitään tehdä, kun pitää olla jo vaakatasossa. Ruoka on maistunut vähän liiankin hyvin, viikon sisällä lihonut 2kg, hui..

Noh, ajattelen niin, että mielummin otan noita lisäkiloja, että saisin sen vauvan joku päivä syliini:)

Neuvolakäynnistä pitikin kysyä, kun en tiedä mitä siellä tehdään...? jotakin lappuja ainakin täytellään, mutta tutkitaanko siellä jotakin, pystyykö ne katsomaan vielä mitään, että onko kaikki ok. yms.. luulisin, että raskausviikkoja on nyt 5-6 ja sitten kun neuvola on niin 6-7...tietää vähän etukäteen tutkiiko ne paikkoja jne:)

Vierailija
44/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uusi täällä lokakuisissa. Kiva käydä lukemassa juttuja ja huomata, että muillakin on samanlaisia pelonaiheita jne.

Vierailija
46/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin laittaa viestiä äsken.. ruudulle tuli vain kokoajan näkymään, että viestiä ei voi lähettää. Painoin aina vaan uudestaan ja aina näky vaan sama. Nyt kun kävin kattomassa, niin se oli tullut monta kertaa tuonne, joten antteksi vain;)

En ole vielä oppinut kaikkia tietokoneesta:)

T: Iibuska

Vierailija
47/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös kiinnostaisi tietää, mitä ekalla neuvolakäynnilllä on luvassa.

Luin Helistimen raskauskalenterista viikon 6 kohdalta, että alkuraskauden keskenmenon todennäköisyys olisi yli 50% !! Tiesinhän minä, että iso osa menee kesken, mutta että NOIN iso osa. Huhhuh...

Nyt kun uskon raskauden todeksi, alan hillittömän hermoilun keskenmenosta. Oon nyt päättäny saada vauvan, ja voihan hittolainen, jos se ei nyt sitten tulekaan!!

Vierailija
48/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa vaan kaikille. =)

Täällä nuha nenä ja yskäinen mamma kiukuttelee kurjaa oloaan. Kolmas päivä menossa ja joka päivä vain kurjempi olo. Yskä on vain pahentunut tänään ja kaapissa oli vain yskänlääkettä jota ei saa raskaana käyttää. Tulee varmasti loistava yö. =(

Se hyvä puoli tässä kipeenä olossa on ollut että lauantain selvisin täysin ilman tupakkaa (jee) tosin eilen sitten tuli tuskat ja yhden poltin kipeenä olosta huolimatta. Ja tämä päivä mennyt kans ihan loistavasti ilman tupakkia. Välillä käynyt mielessä, mutta hävinnyt pian.

Jotain hyvääkin siis kipeenä olosta.

Joku aika sitten tuli telkkarista dokumentti hedelmöityksestä syntymään. Nauhotin sen sillon videolle kun en ollut raskaana ja juuri tänään katsoin sitä.

Viikolla 8 alkio on jo sikiö. Ja sillä on kaikki tarvittavat elimet. Ja näyttikin ihan jo vauvalta, vaikka hieman hassulta.

Oli ihan kivaa katsottavaa. =)

Huomenna pitää sitten raahautua veuvolaan täyttämään niitä papereita. Toiset odottaa sitä innolla näköjään, mutta minulla inhottaa kun pitää tässä kunnossa raahautua sinne kun ei siellä tapahdu mitään ihmeellistä. Saa vaan taas tietenkin kauhean saarnan ylipainosta ja syömisestä.

Mutta ulta aikaa olisi jo kiva päästä varailemaan. =)

Millekköhän viikolle lie menee.

Tsirppana rv 8+2

Vierailija
49/49 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mietit tota alkuraskauden keskenmenojen määrää - luulenpa että kun luku on noin korkea, niin tarkoitetaan todella alkuvaiheen (siis ennen viikkoa 4-5) keskenmenoja. Oppikirjoissa ainakin aina sanotaan, että valtaosa keskenmenoista tapahtuu ennen kuin äiti edes tietää olevansa raskaana - kuvitellaan vaan että menkat tuli pari päivää " myöhässä" . Tottahan niitä km:ja valitettavasti tapahtuu myöhemminkin, mutta en pitäisi tuollaisia lukuja lainkaan luotettavina enää sen jälkeen kun raskaus on havaittu.

Jooh, vaan nukkumassahan sitä jo pitäisi olla! Aamulla on taas iso väsy...

Suhni & Onni (öö... 5+4?)