Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraannutetut lapset eivät muista isäänsä edes tekstiviestillä jouluna

Vierailija
21.12.2024 |

Hyvin on heidän äitinsä onnistunut lasten aivopesussa isäänsä vastaan.

Kommentit (169)

Vierailija
101/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko vastata miksi et saa nähdä lapsiasi? Miksi sinulla ei ole lasten tapaamisoikeutta? Toinen vanhempi ei voi yksipuolisesti päättää, että et lapsiasi enää näe. Jos toinen vanhempi estää tapaamisoikeuden toteutumisen, voi tuomioistuin määrätä tapaamiset järjestymään sakon uhalla. 

Lue perkele ketjua, minulla on tapaamisoikeus ja tuo vieraannuttaminen alkoi kun meillä oli YHTEISHUOLTAJUUS; eli minä olin lasteni toonen laillinen huoltaja tuolloin, vttu että te olette täällä TYHMIÄ (akkoja)!

No miksi sitten et ole hakenut oikeutta? Tapaamisia ei saa estää. Eli joku syy siihen on, että et lapsia tapaa, eikä se ole pelkästään ex-puoliso. 

Vierailija
102/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos koittaisit tarjota lapsille vaihteeksi jotain ihan tavallista kotiruokaa. Vaikka lihapullia, falafelpullia (jos jompikumpi tykkää enemmän kasviksista), salaattia, spagettia ja tomaattikastiketta. Lapset pitävät yksinkertaisista mauista. Eivät ne mitään kissakeittoja syö. Eikä sellaisen valmistaminen taida nykymaailmassa olla kovin helppoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko vastata miksi et saa nähdä lapsiasi? Miksi sinulla ei ole lasten tapaamisoikeutta? Toinen vanhempi ei voi yksipuolisesti päättää, että et lapsiasi enää näe. Jos toinen vanhempi estää tapaamisoikeuden toteutumisen, voi tuomioistuin määrätä tapaamiset järjestymään sakon uhalla. 

Nämä ruokavaliojutut tuntuvat olevan se kanto kaskessa. Meitä on niin moneksi.

Mitkä ruokavaliojutut?

Vierailija
104/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue perkele ketjua, minulla on tapaamisoikeus ja tuo vieraannuttaminen alkoi kun meillä oli YHTEISHUOLTAJUUS; eli minä olin lasteni toonen laillinen huoltaja tuolloin, vttu että te olette täällä TYHMIÄ (akkoja)!

No miksi sitten et ole hakenut oikeutta? Tapaamisia ei saa estää. Eli joku syy siihen on, että et lapsia tapaa, eikä se ole pelkästään ex-puoliso. 

Turha sulle on mitään vastata, et tajua mitään ja hlvetin asenteellinen akka olet, joten pidä tunkkisi! Ap.

Vierailija
105/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ruokavaliojutut?

Ahaa, siis tähän kissakeittoon liittyen siis. 

Vierailija
106/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos koittaisit tarjota lapsille vaihteeksi jotain ihan tavallista kotiruokaa. Vaikka lihapullia, falafelpullia (jos jompikumpi tykkää enemmän kasviksista), salaattia, spagettia ja tomaattikastiketta. Lapset pitävät yksinkertaisista mauista. Eivät ne mitään kissakeittoja syö. Eikä sellaisen valmistaminen taida nykymaailmassa olla kovin helppoakaan.

Tämä.

Vierailija
107/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha sulle on mitään vastata, et tajua mitään ja hlvetin

No tässä just yritän ymmärtää, mut hyökkäät ja nimittelet. 

Vierailija
108/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että feministisessä Suomessa isillä on oikeuksia? Jos feministit olisivat oikeasti tasa-arvon asialla he ajaisivat lakialoitteen vieraannuttamisen rikokseksi. Suostumuslaki meni läpi koska oli mediaseksikäs mutta Anna-Maja torppasi vieraannuttamisen kriminalisoinnin.

Vierailija
109/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ruokavaliojutut?

No tästä saa vaikutelman, että äijä yrittää syöttää kakaroille jotain kissnliharuokia.

Vierailija
110/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ruokavaliojutut?

No tästä saa vaikutelman, että äijä yrittää syöttää kakaroille jotain kissnliharuokia.

????

Vierailija
111/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole "valinnut mitään tietä". Sen sijaan se, että päättää vihata ihmisiä vain sukupuoleen perustuen, on kylläkin tien valitsemista. Ja hyvin, hyvin tyhmää."

Ei todellakaan ole tyhmää vaan järkevän päättelyn tulosta, lueppa nyt kuitenin tän ketjun akkojen viha- ja syyllistämisviestejä niin jos olet älykäs niin ymmärrät että olen oikeassa. Ja, lähes KAIKKI tuossa minun ja lasteni vieraannuttamistapauksessa valtaa käyttävät olivat, NAISIA!!

Tää provo on jo tosi tylsä ja huono. Todella huono. Nuku välillä ja keksi jotain muuta huomiseksi. Jotain ei näin väsynyttä, kiitos.

Vierailija
112/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No tässä just yritän ymmärtää, mut hyökkäät ja nimittelet."

Et yritä ja vastaukset noihin tyhmiin kysymyksiin löytyisi ketjusta, mutta et sinä mitää totuutta halua tietää vaan syylistää vain minua niin kuin te kaikki akat täällä!

Vierailija
113/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on vieraannuttaja-akat heti hyökännyt isän kimppuun, joka haluaisi olla isä lapsilleen.  Tämä vieraannuttaminen on jonkinlainen tabu, täälläkin yleensä ihan poistuvat nämä keskustelut. Tästä ilmiöstä pitäisi keskustella kovasti julkisuudessa, ja tämä on aihe mikä pitäisi ottaa esiin myös sukupuolten tasa-arvon näkökulmasta.  Mistä johtuu nuorten pahoinvointi? Uskon että yksi syy on se, että naiset niin herkästi eroaa miehistä, ajattelematta lasten parasta. Ja sitten monet harrastaa tätä vierottamista, mikä aiheuttaa lapsille suurta kärsimystä. Miksi tämä ilmiö ei ole jo isommin otsikoissa? Mitä tekee lastensuojelu-järjestöt ja tasa-arvovaltuutettu?

Vierailija
114/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ruokavaliojutut?

????

Kannattaisi ottaa järki käteen ja alkaa tarjota ihan tavallista ruokaa. Jos keittiöhommat eivät sinulta suju, tilaa lapsille vaikka pizzaa tai hampurilaisia. Niillä on taattu menekki.

Vierailija
115/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nämä ovat hirveän vaikeita tilanteita, jotka vaativat asiantuntijaosaamista ja ennen kaikkea aikaa, jota etenkin nykyisessä leikatussa tilanteessa lastensuojelussa yleensä ei ole."

Tälläset fraasit alkavat kun huomataan vieraannutus, mutta suojataan mieluummin naista. Tämän jälkeen taivaan portit ovat lapselle auki.

Eivät ala.

Älkää enää kommentoiko tähän ketjuun, tämä provoilija ei ansaitse kenenkään huomiota. Olisi oksettava jos ei olisi näin tylsä ja tympeä,

Vierailija
116/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta siinä tuomioistuimen päätöksessä voi mennä vuosia. Ja jos ei sittenkään anna tavata, niin päätöksen rikkomisesta ei välttämättä seuraa mitään!!

Vierailija
117/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä täällä on vieraannuttaja-akat heti hyökännyt isän kimppuun, joka haluaisi olla isä lapsilleen.  Tämä vieraannuttaminen on jonkinlainen tabu, täälläkin yleensä ihan poistuvat nämä keskustelut. Tästä ilmiöstä pitäisi keskustella kovasti julkisuudessa, ja tämä on aihe mikä pitäisi ottaa esiin myös sukupuolten tasa-arvon näkökulmasta.  Mistä johtuu nuorten pahoinvointi? Uskon että yksi syy on se, että naiset niin herkästi eroaa miehistä, ajattelematta lasten parasta. Ja sitten monet harrastaa tätä vierottamista, mikä aiheuttaa lapsille suurta kärsimystä. Miksi tämä ilmiö ei ole jo isommin otsikoissa? Mitä tekee lastensuojelu-järjestöt ja tasa-arvovaltuutettu?

No ei kai ne järjestöt ja valtuutetut voi miksikään kissakeittomarkkinoijiksi ruveta. Ota nyt järki käteen ap.

Vierailija
118/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et yritä ja vastaukset noihin tyhmiin kysymyksiin löytyisi ketjusta, mutta et sinä mitää totuutta halua tietää vaan syylistää vain minua niin kuin te kaikki akat täällä!

Yritänpäs. Enkä ole mikään akka. Jos ex-akkasi on sanonut ettet saa lapsia enää nähdä, olisi sinulla täysi oikeus viedä asia tuomioistuimen ratkaistavaksi. Ja jos tapaamisoikeus on, tuomioistuin määrää ex-akallesi isot sakot jos tapaaminen ei järjesty ja asia etenee myös lastenvalvojalle tai lastensuojeluun. 

Että miksi näin? 

Vierailija
119/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole "valinnut mitään tietä". Sen sijaan se, että päättää vihata ihmisiä vain sukupuoleen perustuen, on kylläkin tien valitsemista. Ja hyvin, hyvin tyhmää."

Ei todellakaan ole tyhmää vaan järkevän päättelyn tulosta, lueppa nyt kuitenin tän ketjun akkojen viha- ja syyllistämisviestejä niin jos olet älykäs niin ymmärrät että olen oikeassa. Ja, lähes KAIKKI tuossa minun ja lasteni vieraannuttamistapauksessa valtaa käyttävät olivat, NAISIA!!

Tää provo on jo tosi tylsä ja huono. Todella huono. Nuku välillä ja keksi jotain muuta huomiseksi. Jotain ei näin väsynyttä, kiitos.

Vedä sinä vttu päähäsi, tämä ei todellakaan ole mikään provo! Käyppä kertomassa tuo sille nuoremalle lapselleni jonka loppuelämä TUHOUTUI tässä vieraannuttamisoperaatiossa!!!! Kerro hänelle että hänen elämä onkin PROVO, stanan apina!  Ap.

Vierailija
120/169 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritänpäs. Enkä ole mikään akka. Jos ex-akkasi on sanonut ettet saa lapsia enää nähdä, olisi sinulla täysi oikeus viedä asia tuomioistuimen ratkaistavaksi. Ja jos tapaamisoikeus on, tuomioistuin määrää ex-akallesi isot sakot jos tapaaminen ei järjesty ja asia etenee myös lastenvalvojalle tai lastensuojeluun. 

Että miksi näin? 

Oletko noin hyväuskoinen että uskot tuon miehen saavan oikeutta? Moni tuomari on feministi ja vihaideologia ohjaa näiden päätöksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan