Vieraannutetut lapset eivät muista isäänsä edes tekstiviestillä jouluna
Hyvin on heidän äitinsä onnistunut lasten aivopesussa isäänsä vastaan.
Kommentit (169)
Miksi olet antanut tilanteen mennä tähän pisteeseen? Miksi et ole nähnyt lapsiasi? Kerro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsen tehtävä huolehtia suhteestaan vanhempaansa :) Isä voi aikuistua ja laittaa itse viestiä lapsilleen
Miten laitat kun lapsilla on ollut puhelinestot päällä yli 8 vuotta, KERRO, OI VIISAS?? T: Ap.
Lainaa jonkun muun puhelinta ja laita jouluviesti silla. Kai sinulla on ystavia ja/tai sukulaisia jotka voivat tehda tuon palveluksen.
No en tietenkään tee tuota koska tiedän että ne lapset eivät halua kuulla minusta mitään, edes jouluna. Ap.
Totta kai mä teen sen T. Oikea Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet antanut tilanteen mennä tähän pisteeseen? Miksi et ole nähnyt lapsiasi? Kerro
Ai "antanut mennä"?? Tuo kertoo asenteellisuudestasi minua kohtaan ja en varmasti kerro sulle syyllistäjälle mitään jota en ole jo tässä ketjussa aiemmin kertonut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsen tehtävä huolehtia suhteestaan vanhempaansa :) Isä voi aikuistua ja laittaa itse viestiä lapsilleen
Miten laitat kun lapsilla on ollut puhelinestot päällä yli 8 vuotta, KERRO, OI VIISAS?? T: Ap.
Lainaa jonkun muun puhelinta ja laita jouluviesti silla. Kai sinulla on ystavia ja/tai sukulaisia jotka voivat tehda tuon palveluksen.
No en tietenkään tee tuota koska tiedän että ne lapset eivät halua kuulla minusta mitään, edes jouluna. Ap.
Kerro nyt meille se kissajuttu ihan juurta jaksain. Eihän tässä mitenkään voi ottaa kantaa asiaan, kun salaat olennaisen asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ole vale Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt meille se kissajuttu ihan juurta jaksain. Eihän tässä mitenkään voi ottaa kantaa asiaan, kun salaat olennaisen asian.
Joku pahasti häiriintynyt (ilmeisesti akka) yrittää pilata viestiketjun jollain aivan aivottomalla jutulla, mee hoitoon! Ap.
En voi ymmärtää miten muka olen kohdellut lapsiani huonosti, vaimoa vihaan ja siksi kostan sen lapsille ja sitten kyllä kovasti ihmettelen kun eivät vastaa viesteihini. On hyvä kun on olemassa tämä vieraannuttaminen, syytän vaimoa siitä niin voin tehdä mahdollisimman paljon kiusaa. Tyhmät pennut voi painua v*ttuun kun uskovat vaan sitä NAISTA eikä MINUA MIESTÄ joka olen LUOJAN KUVA ja AINA OIKEASSA. T. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ole vale Ap.
Mina ei ole yhtaa vale ap. Mina ole iha oike ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pahasti häiriintynyt (ilmeisesti akka) yrittää pilata viestiketjun jollain aivan aivottomalla jutulla, mee hoitoon! Ap.
Lakkaa esiintymästä minuna!!!!!111!!!! T. Oikea ap
Joku pahasti häiriintynyt (ilmeisesti mies eli v*tun m*lkku) yrittää pilata viestiketjun jollain aivan aivottomalla jutulla, mee hoitoon! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet itse osasyyllinen tilanteeseen. Voisit laittaa viestin mutta et laita koska haluat olla marttyyri mieluummin kuin kertoa lapsillesi etta rakastat ja kaipaat heita. Nyt et edes yrita.
Vierailija kirjoitti:
Joku pahasti häiriintynyt (ilmeisesti mies eli v*tun m*lkku) yrittää pilata viestiketjun jollain aivan aivottomalla jutulla, mee hoitoon! Ap.
Sun persoonallisuushäiriöön EI ole olemassa HOITOA, sori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet itse osasyyllinen tilanteeseen. Voisit laittaa viestin mutta et laita koska haluat olla marttyyri mieluummin kuin kertoa lapsillesi etta rakastat ja kaipaat heita. Nyt et edes yrita.
HV, sadisti!
Kyllä on psykoämmille mieluinen aihe tämä, pääsevät tuomaan esiin sen pahuutensa todella hienosti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla oikeus tapaamisiin, ellei oikeus ole toisin todennut. Tai jos et itse ole viitsinyt nähdä vaivaa hankkia tapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En ole "valinnut mitään tietä". Sen sijaan se, että päättää vihata ihmisiä vain sukupuoleen perustuen, on kylläkin tien valitsemista. Ja hyvin, hyvin tyhmää."
Ei todellakaan ole tyhmää vaan järkevän päättelyn tulosta, lueppa nyt kuitenin tän ketjun akkojen viha- ja syyllistämisviestejä niin jos olet älykäs niin ymmärrät että olen oikeassa. Ja, lähes KAIKKI tuossa minun ja lasteni vieraannuttamistapauksessa valtaa käyttävät olivat, NAISIA!!
Tää provo on jo tosi tylsä ja huono. Todella huono. Nuku välillä ja keksi jotain muuta huomiseksi. Jotain ei näin väsynyttä, kiitos.
Vedä sinä vttu päähäsi, tämä ei todellakaan ole mikään provo! Käyppä kertomassa tuo sille nuoremalle lapselleni jonka loppuelämä TUHOUTUI tässä vieraannuttamisoperaatiossa!!!! Kerro hänelle et
Onpa hirveä mysteeri miksi ex-perheesi ei halua sua elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sulla oikeus tapaamisiin, ellei oikeus ole toisin todennut. Tai jos et itse ole viitsinyt nähdä vaivaa hankkia tapaamiset.
Siinä ei oikeuden päätokset paina. Kun akka estää tapaamiset, sille ei seuraa siitä mitään.
Nyt täytyy kyllä sanoa, että se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Sinä et ole ollut rehellinen tässä kissakeittoasiassa. Kerro totuus ihan avoimesti täällä, uskon että sinulle löytyy ymmärtäjiä, jos puhut totta.
Useimmiten nämä marttyyrikortin vetävät etävanhemmat ovat ihan itse omalla toiminnallaan aiheuttaneet sen, etteivät lapset halua olla yhteydessä. On ollut fyysistä väkivaltaa, henkistä väkivaltaa, toisen vanhemman haukkumista jne. Eivät lapset tyhmiä ole.
Moi Juise