Vieraannutetut lapset eivät muista isäänsä edes tekstiviestillä jouluna
Hyvin on heidän äitinsä onnistunut lasten aivopesussa isäänsä vastaan.
Kommentit (169)
Lapset eivät laita.
Laitatko itse.
Suhde lapseen rakennetaan vanhemman ja lapsen vuorovaikutuksen aikana. Jos ette soittel säännöllisesti. Miten lapsi voisi huomata muistaa. Oletko pyytänyt sopimuksia laatiessa soittopäiviä tai muuta vuorovaikutusta.
Ei se ole vieraannuttamista jos itse ei rakenna suhdetta lapseen.
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät laita.
Laitatko itse.
Suhde lapseen rakennetaan vanhemman ja lapsen vuorovaikutuksen aikana. Jos ette soittel säännöllisesti. Miten lapsi voisi huomata muistaa. Oletko pyytänyt sopimuksia laatiessa soittopäiviä tai muuta vuorovaikutusta.
Lasten äiti laittoi puhelinestot tuolloin alakoululaisten lasteni puhelimiin jo yli 8 vuotta sitten, kandee lukea ketjua ennen kuin tulee peetä tänne jauhamaan ja mua syllistämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset eivät laita.
Laitatko itse.
Lasten äiti laittoi puhelinestot tuolloin alakoululaisten lasteni puhelimiin jo yli 8 vuotta sitten, kandee lukea ketjua ennen kuin tulee peetä tänne jauhamaan ja mua syllistämään!
Ja meillä oli yhteishuoltajuus vielä tuolloin!
Täällä juuri tuo narsisti tilanne.. isä itse omalla toiminnallaan pilasi suhteensa lapsiin. Lapset jo aikuisia, evätkä halua olla tekemisissä isänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsen tehtävä huolehtia suhteestaan vanhempaansa :) Isä voi aikuistua ja laittaa itse viestiä lapsilleen
Miten laitat kun lapsilla on ollut puhelinestot päällä yli 8 vuotta, KERRO, OI VIISAS?? T: Ap.
Lapset osaavat ajatella itse, ex-isä. Sinä olet itse vieraannuttanut itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä juuri tuo narsisti tilanne.. isä itse omalla toiminnallaan pilasi suhteensa lapsiin. Lapset jo aikuisia, evätkä halua olla tekemisissä isänsä kanssa.
HV!! Oletko ehkä se psykopaatti vieraannuttaja?
Vierailija kirjoitti:
Lapsia on suojeltava hirviöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsen tehtävä huolehtia suhteestaan vanhempaansa :) Isä voi aikuistua ja laittaa itse viestiä lapsilleen
Miten laitat kun lapsilla on ollut puhelinestot päällä yli 8 vuotta, KERRO, OI VIISAS?? T: Ap.
En ole ja totuus ei muutu miksikään sun valheellisten ja vihamielisten väitteitesi johdosta, sori!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset asuivat sen hirviön luona, eli äitinsä! Ap.
Älkää vastailko tälle aplle tai varsinkaan kannustani sitä. Se on oikeasti melkoinen kilipää, kohta tulee taas caps lockit päällä kirjoiluhuutoa ja eksän haukkumista.
Eiku se alkoikin jo.
Vierailija kirjoitti:
Joo, eivät muista, kävivät eilen kun oli pakko, mutta eivät toivotelleet hyvää joulua tai mitään. Täysin tuppisuita. No, sinne menivät. Pitää nyt miettiä mitä tekee jatkon suhteen. Jos eivät halua käydä, niin miksi niitä pakottaa mun luo? Ovat kuitenkin jo isoja, nuorinkin 15.
Eli vakavia mietin tänä jouluna, toisaalta, nyt olen vapaa, ei edes lapset surkuttele, jos muuutan Pattayalle...
Oli pakko? Kuka pakotti? Hyi saatana millainen vanhempi sinäkin olet. En halua tietää mitä olet heille ja heidän äidilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sun mennä terapiaan kun jatkuvasti pitää täällä kirjoittaa. Miksi et haasta oikeuteen niin voit ehkä saada oikeutta. Täältä hakemalla se ei onnistu. Ja kyllä ne lapset lopulta sun tykö tulee jos ne haluaa.
Et siis ollenkaan ymmärrä miten vieraannuttaminen toimii. Lapset saattavat tulla takaisin, mutta voi käydä myös niin, että vieraannuttaja on saanut heille vahvasti sen käsityksen, että toinen olisi paha ja pelottava. Ettei missään nimissä kannata olla tekemisissä. Lapset nimittäin oppivat kertomaan vieraannuttajan tarinaa ja jos se jatkuu tarpeeksi pitkään, saattavat he unohtaa alkuperäisen. Toisaalta vieraannuttaja voi olla niin manipuloivat, ettei Lapset uskalla nousta häntä vastaan, vaikka haluaisivat. He tietävät pääsevänsä helpommalla, jos he ovat vieraannuttajan puolella.
Jokatapauksessa voimia kaikille vieraannutetuille. Tunne on varmas
Hyvin kirjoitettu tästä asiakokonaisuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ja totuus ei muutu miksikään sun valheellisten ja vihamielisten väitteitesi johdosta, sori!
Mikä totuus? Sinä hyökkäilet täällä ventovieraiden ihmisten kimppuun. Voi vain kuvitella miten olet käyttäytynyt lastesi äitiä ja lapsiasi kohtaan. Karma kostaa, peto.
Oma on vikasi, ihan turha kerjätä sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset asuivat sen hirviön luona, eli äitinsä! Ap.
Miten ja milloin rakastamasi vaimo muuttui hirviöksi? Ilman että sinulla oli mitään osuutta asiaan?
Muistatko itse näitä lapsia jouluna? Edes tekstiviestillä?
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka sinä olet?
Se joka päivällä keksi tuon hienon sanan. Jäi päähäni pyörimään.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä totuus? Sinä hyökkäilet täällä ventovieraiden ihmisten kimppuun. Voi vain kuvitella miten olet käyttäytynyt lastesi äitiä ja lapsiasi kohtaan. Karma kostaa, peto.
Kyllähän totuus on ette te miesvihaaja-akat jälleen kerran hyökkäätte minun kimpuuni täällä noilla aivan järkyttävillä viha- ja syyllistävillä viesteillä, olette just samanlaisia akkoja kuin tuo lasteni vieraannuttaja äitikin on, olette SAIRAITA mieleltänne.
Ap on yksi halveksittavimmista palstahulluista. Luojan kiitos häneltä on otettu lapset pois.
Aika tyypillinen ajatusten kulku ko. tilanteessa.