Mies puhuu aina vastoinkäymisissä erosta
Alan olla loppu. Ekat kolme vuotta vaikutti menevän tosi hyvin, mentiin naimisiin. Oikeastaan siitä lähtien eli nyt 2v mies on jokaisessa riidassa tai vastoinkäymisessä sanonut joko haluavansa eron tai jollain muulla tapaa vihjailee erosta. Sanoo aina, että meidän ei pitäisi olla yhdessä/ei sovita yhteen yms.
Yritä sitten elää normaalia elämää tässä. En enää usko, että mies edes haluaa olla kanssani, koska miten muuten sanoisi aina noin? Riittää, että joskus väsyneenä tai turhautuneena sanon joskus töksäyttäen jotain, niin mies aloittaa huomaatko miten kurjaa elämä on yhdessä? litanian. Sitten parin tunnin päästä itkee kun minä en lohduta häntä?
Kommentit (23)
Vaimokin uhkaili aina erolla ja lisäksi itsensä tappamisella. Kerran piti jo kopata kiinni keittiöjakkaralle kiipeämästä parvekkeen reunalta. Tosi vittumaista. Olen kai sitten ihan paska mies. Tai sitten tarkoitus oli vaan aiheuttaa järkytystä minulle, ja kun erouhkaus ei enää näyttänyt toimivan niin piti siirtyä järeämpiin keinoihin. Tuohon erouhkailuun olin kyllä jo niin tottunut että ei se ero enää lopulta tuntunut missään, kun sitten oikeasti erottiin.
Jaa. Molemmat osapuolet näyttäisivät kärsivän läheisriippuvuudesta ja uhriutumusesta. Miehesi, kun ei uskalla erota vaikka selkeästi haluaa, ja sinä roikut ihmisessä joka ei halua olla kanssasi, ja marttyroit jostain murtuneesta varpaasta. Olette selkeästi onnettomia. Pelkäätkö muutosta, vai mikset lähde?
Ei se puhuisi erosta, jos ei haluaisi erota. Tietää vain sen olevan vaikeaa lastenne takia, ja siksi tyytyy vain kertomaan miltä tuntuu.