Joulu pilalla
Olen pukeutunut arkena ihan tässä kotosalla pakon edessä löysiin vaatteisiin koska sopivia rintaliivejä en omista. Mä sain ahdistuskohtauksen kun en voi oikeasti pukea mitään jouluna . Se että voin pukeutua kivasti edes jouluna on aina ollut mulle tärkeää, vaikka ollaankin vain perheen kesken. Ilman liivejä vaatteet ei istu ollenkaan ja nännit kuultaa läpi. Joten joko laitan rumat kulahtaneet lösö vaatteet ja paska olo tai jätän menemättä. Laitoin jo ostamani lahjat roskiin.
Kommentit (91)
Mitä se haittaa jos nännit kuultaa läpi? Itse en yleensä käytä liivejä ja annan nännien näkyä jos ovat näkyäkseen.
Vierailija kirjoitti:
First world problem.
Et saanut täältä toivomaasi sympatiaa.
Painu helvettiin siitä.. ja liimaa vaikka anaali umpeen kuumaliimapyssyllä
Vierailija kirjoitti:
Mitä se haittaa jos nännit kuultaa läpi? Itse en yleensä käytä liivejä ja annan nännien näkyä jos ovat näkyäkseen.
Se on ahdistavaa. Se on noloa. Epämiellyttävä olo . Vaatteet ei istu. Nännit hinkkaa siihen kankaaseen.. rinnat tiellä. Vaikeaa olla rennosti.. kun niissä ei ole mitään tukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain on parantumaton sairaus, kipuja ja vähän elinaikaa jäljellä. Sinun ongelmasi on liivit tai niiden puute.
Niin ? Pitäiskö jotenkin olla iso ongelma että se voi olla ongelma. Pitäiskö mun laittaa mekko päälle ja nöyryyttää itteeni kun nännit loistaa läpi..
Laitat mekon alle esim. hihattoman tms. paidan.
Onko mekko niin ohutta kangasta, että näkyy läpi.
Käy palvelevassa alusasuliikkeessä. On kumma, jos ei löydy sopivia. Vai onko hinta esteenä.
Ìtse käytän Sl0gin toppia, minulle just hyvät.
Nyt havahduit tarpeeseen.
Onko arki ja elämä kiireistä ja jopa stressaavaa?
Kipaise kaupasta uudet liivit. Mikä ongelma tuossa nyt on?
Hyviä liivejä saa alle 50€ niin ei se nyt rahastakaan kiinni voi olla.
Puhu asiasta edunvalvojasi kanssa. Hän voi myöntää sinulle liivien ostoon rahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain on parantumaton sairaus, kipuja ja vähän elinaikaa jäljellä. Sinun ongelmasi on liivit tai niiden puute.
Niin ? Pitäiskö jotenkin olla iso ongelma että se voi olla ongelma. Pitäiskö mun laittaa mekko päälle ja nöyryyttää itteeni kun nännit loistaa läpi..
Laitat mekon alle esim. hihattoman tms. paidan.
Onko mekko niin ohutta kangasta, että näkyy läpi.
Käy palvelevassa alusasuliikkeessä. On kumma, jos ei löydy sopivia. Vai onko hinta esteenä.
Ìtse käytän Sl0gin toppia, minulle just hyvät.
Kyllä ainakin itsellä nännit erottuu paidasta vaikka olis huppari. Täällä alusvaateliike on lopettanut. Ja olen käynyt aiemmin tänä vuonna naapuri kaupungin liikkeissä.ei mitään sopivaa. Ainut merkki jota voisin edes kokeilla mallin kokojen sekä ominaisuuksien perusteella myydään vaan yhdes suomalaisessa nettikaupassa. Kerran kokeilin toppia, samantien kauheat kivut kun ei ne tue mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tää sama ongelma ainakin vuoden. En oo löytänyt sopivia. Hinnat mahdollisissa sopivissa alkaa olla hyvin korkeita.
Vierailija kirjoitti:
Kipaise kaupasta uudet liivit. Mikä ongelma tuossa nyt on?
Hyviä liivejä saa alle 50€ niin ei se nyt rahastakaan kiinni voi olla.
Kun ei löydy sopivia. Koot loppuu kesken.tai malli ei ole toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Puhu asiasta edunvalvojasi kanssa. Hän voi myöntää sinulle liivien ostoon rahan.
Mä olen sanonut täällä monta kertaa ettei edes kaupassa ole sopivia. Joten ei se edunvalvoja tähän voisi edes vaikuttaa. Jos tuolla olis sopivat ja sais alle 50 e.. voisin ostaa heti .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sanonut täällä monta kertaa ettei edes kaupassa ole sopivia. Joten ei se edunvalvoja tähän voisi edes vaikuttaa. Jos tuolla olis sopivat ja sais alle 50 e.. voisin ostaa heti . Eikä minulla ole luojan kiitos mitään edunvalvojaa. Ei raha ole tässä suurin este. Sellasia ei vaan edes ole tuolla kaupassa
Naisten kaksi perusongelmaa: 1) ei ole mitään päälle pantavaa. 2) ei ole tarpeeksi kaappitilaa vaatteille. Aina samoilla naisilla nuo molemmat yhtäaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut tää sama ongelma ainakin vuoden. En oo löytänyt sopivia. Hinnat mahdollisissa sopivissa alkaa olla hyvin korkeita.
Eihän ne ilmaisia oo. Mutta nykyään verkkokauppojen valikoima on niin suuri että kaikille löytyy. Toki ei auta asiaa havahtua vasta viimetingassa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kaksi perusongelmaa: 1) ei ole mitään päälle pantavaa. 2) ei ole tarpeeksi kaappitilaa vaatteille. Aina samoilla naisilla nuo molemmat yhtäaikaa.
No mulla ei ole oikeesti liiemmin niitä vaatteitakaan. Että kaappitila ei ole mun ongelma. Rumia vaatteita kaikki tai epäsopivia.
Miksei sulla ole liivejä? Kipin kapin kaupoille. Ärsyttäväähän niitä on sovitella ja etsiä sopivia mutta välillä vaan on pakko.
Avauksessa jo tulitkin keksineeksi ratkaisun itse: älä pue mitään jouluna, jos se kerran ahdistaa! mene ihan luonnontilassa sinne joulujuhliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ilmaisia oo. Mutta nykyään verkkokauppojen valikoima on niin suuri että kaikille löytyy. Toki ei auta asiaa havahtua vasta viimetingassa.
On varmasti. Nytkin mikä olis ominaisuuksiltaan hieman erikokoisille tisseille sopiva. Plusmallisto panache sculptressen liiviä ..niin 80€.. että kyllä se raha alkaa olla este kun mennään tietynlaisiin liiveihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sulla ole liivejä? Kipin kapin kaupoille. Ärsyttäväähän niitä on sovitella ja etsiä sopivia mutta välillä vaan on pakko.
Usko tai älä. Vaihtoehdot kaupoista on käyty läpi. Soviteltu ja etsitty. Mutta kun ei.
Hommaa kankainen perunasäkki, poistuu nänniongelmaskin.