Joulu pilalla
Olen pukeutunut arkena ihan tässä kotosalla pakon edessä löysiin vaatteisiin koska sopivia rintaliivejä en omista. Mä sain ahdistuskohtauksen kun en voi oikeasti pukea mitään jouluna . Se että voin pukeutua kivasti edes jouluna on aina ollut mulle tärkeää, vaikka ollaankin vain perheen kesken. Ilman liivejä vaatteet ei istu ollenkaan ja nännit kuultaa läpi. Joten joko laitan rumat kulahtaneet lösö vaatteet ja paska olo tai jätän menemättä. Laitoin jo ostamani lahjat roskiin.
Kommentit (91)
Minun mielestäni aloittajan kirjoitus oli ihan asiallinen, mutta jotkut hölöttää tyhjänpäiväistä, miksi kirjoittaa vastaus, jos et voi neuvoa. Sain käsityksen, että olet isokokoinen ja sen takia et löydä sopivia liivejä ja ns. isokokoisen liivit on yleensä kalliimpia. Laita jotain sellaista yllesi, joka sinua itseäsi piristää, se mikä kelpaa itsellesi, pitää kelvata toisille.
Vierailija kirjoitti:
Koko vuoden on hyvin voinut kulkea roikkotissit paljaana niin miksi ihmeessä nyt se on ongelma? Kyllä se sinun alkoholisti isäsi sinun ruokottoman olemuksesi on nähnyt pitkin vuotta jo muutenkin. Paskasta ei ruusua tule vaikka kietoisi kultakääreeseen.
No on eri asia olla rennoissa vaatteissa kotona kuin mennä jonnekin paremmissa vaatteissa. Mun iskä ei juo kuin satunnaisesti pari saunakaljaa.ole hyvä ja häivy
Kerro koko niin palsta auttaa. Mallin mitat ja isot alkuun ainakin.
Liekö edes todellista ongelmaa?
Minulla oli sama ongelma kondomien kanssa. Ei löytynyt kokoja mistään, jouduin vetelemään aina paljaalla, mutta sitten löysin my Size sivuston ja ongelma ratkesi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni aloittajan kirjoitus oli ihan asiallinen, mutta jotkut hölöttää tyhjänpäiväistä, miksi kirjoittaa vastaus, jos et voi neuvoa. Sain käsityksen, että olet isokokoinen ja sen takia et löydä sopivia liivejä ja ns. isokokoisen liivit on yleensä kalliimpia. Laita jotain sellaista yllesi, joka sinua itseäsi piristää, se mikä kelpaa itsellesi, pitää kelvata toisille.
Ei tää pukeutumiskysymys ole ikinä ollut muille mikään ongelma. Mulle se on sellanen tärkeä asia , edes kerran vuodessa. En tunne itseäni hyväksi yhtään missään kun ei ole liivejä. Kun ei vaatteet päälle edes istu ja on todella lehmä olo .
Vierailija kirjoitti:
Kerro koko niin palsta auttaa. Mallin mitat ja isot alkuun ainakin.
Liekö edes todellista ongelmaa?
Mä en tiedä mun varsinaista kokoa. Mitat ilmoitin tuossa aiemmin jo
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli sama ongelma kondomien kanssa. Ei löytynyt kokoja mistään, jouduin vetelemään aina paljaalla, mutta sitten löysin my Size sivuston ja ongelma ratkesi.
Paljaalla vetäminen onkin vähän noloa. Itse kerran kokeilin ja vieläkin hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin inhoan rintaliivien sovittamista, ja siksi olen ratkaissut ongelman käyttämällä kaarituettomia, topattuja urheilutoppeja.
No mulle ei ole tuokaan vaihtoehto. Ei ole kokoja mulle niistäkään kaupassa.
Kerropa koko niin etitään sulle. Takuulla löytyy jotain. Mutta ne on sitten sitä toppi/urheilurintsikkamallia.
Otin mitat alta joku 108 cm ja päältä 121 cm .. nää on siis ilman liivejä otetut
https://www.swegmark.fi/movement-urheililiivit-musta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää pukeutumiskysymys ole ikinä ollut muille mikään ongelma. Mulle se on sellanen tärkeä asia , edes kerran vuodessa. En tunne itseäni hyväksi yhtään missään kun ei ole liivejä. Kun ei vaatteet päälle edes istu ja on todella lehmä olo .
Mitoillasi sun liivikoko on suunnilleen 100E. Aivan tyypillinen koko. Mikä mättää kun et löydä mistään mitään sopivaa? Rinnakkaiskoot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin inhoan rintaliivien sovittamista, ja siksi olen ratkaissut ongelman käyttämällä kaarituettomia, topattuja urheilutoppeja.
Kerropa koko niin etitään sulle. Takuulla löytyy jotain. Mutta ne on sitten sitä toppi/urheilurintsikkamallia.
Otin mitat alta joku 108 cm ja päältä 121 cm .. nää on siis ilman liivejä otetut
https://www.swegmark.fi/movement-urheililiivit-musta
https://www.zizzi.fi/edesta-suljettavat-ja-hyvin-tukevat-urheilurintali…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo ei pahan hintaiset.. onko tuo kauppa luotettava.. onko toimitusmaksu paljon?
https://www.lumingerie.fi/bliss-uw-full-cup-rintaliivit-noir
Tälläsiä oon kattonut ja saman merkin muitakin.. tuo liiviä mulle on suositeltu kun oon keskustellut nettikaupan asiakaspalvelun kanssa. Toimiiko tuollaiset urheilu liivitopit jos rinnoissa on eri parisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitoillasi sun liivikoko on suunnilleen 100E. Aivan tyypillinen koko. Mikä mättää kun et löydä mistään mitään sopivaa? Rinnakkaiskoot?
Kun malleja on erilaisia. Väärän mallisia kuppeja.. monesti olkaimet ovat liian reunoilla. Kaarituet olleet liian korkeita. Osuu kainaloon. Muuten ollu joku istuva mutta takaosa kääntyy. Kokeilin kappahlin minimizer liivistä 105 F.. puristi niin lujaa .. kun mittasi alareunasta niin näytti olevan joku 85 cm. . Monet koot ei pidä paikkaansa.. ja merkeillä on omia mitta taulukoita. Eikä ne mitään kiveenhakattuja ole. Lindexistä on kokeiltu. Ei ole sopivaa. Cubus. No olis yks ehkä koon puolesta mutta ei myymälässä. Ja siinä on aika ohuet olkaimet isommille rinnoille .
Nyt on kyllä typerin provo pitkään aikaan, ei hyvät hykkyrät sentään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä typerin provo pitkään aikaan, ei hyvät hykkyrät sentään.
Kai mä tiedän olenko löytänyt sopivat liivit vai en. Kai itse tiedän että olen kokeillut kauppojen vaihtoehdot mahdollisessa omassa koossani. Ei tämä ole mikään provo.
Miksi ihmeessä luulet että mulle menee Automaattisesti joku koko joka on ilmoitettu mittataulukon mukaan. Minä niitä liivejä olen kokeillut. Ei teistä kukaan ole koittanut niitä mun puolesta. Tiedän kyllä kun on epäsopivat. Tuo tilaaminen on sinänsä mahdollista mutta kun toimeentulotukea hakee niin se on vähän hankalaa sen suhteen jos ne liivit pitää palauttaa.
Varmaan jokainen nainen tietää että jokaisella merkillä jopa mallilla on oma mittataulukko joka ei välttämättä pidä paikkaansa yhtään. Olen ymmärtänyt et pieni eri parisuus on yleistä .. ei tuolla kaupois ees ole sellasia jotka häivyttäis niitä koko eroja.
Olen puhunut vain asiaa. Miksi täällä nähdään tämäkin Provona. Eikö teillä kellään ole eri pari tissejä?
Onko teillä mennyt tilaus aina putkeen ? Ei ole tarvinnut palautella?
Vierailija kirjoitti:
Osta mopo
Tunturi pappa mallia rohkenemme suositella