Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu pilalla

Vierailija
21.12.2024 |

Olen pukeutunut arkena ihan tässä kotosalla pakon edessä löysiin vaatteisiin koska sopivia rintaliivejä en omista. Mä sain ahdistuskohtauksen kun en voi oikeasti pukea mitään jouluna . Se että voin pukeutua kivasti edes jouluna on aina ollut mulle tärkeää, vaikka ollaankin vain perheen kesken. Ilman liivejä vaatteet ei istu ollenkaan ja nännit kuultaa läpi.  Joten joko laitan rumat kulahtaneet lösö  vaatteet ja paska olo tai jätän menemättä. Laitoin jo ostamani lahjat roskiin.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mopo liittyy tähän. 

Vierailija
82/91 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyyh ei kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin inhoan rintaliivien sovittamista, ja siksi olen ratkaissut ongelman käyttämällä kaarituettomia, topattuja urheilutoppeja.

No mulle ei ole tuokaan vaihtoehto. Ei ole kokoja mulle niistäkään  kaupassa. 

Kerropa koko niin etitään sulle. Takuulla löytyy jotain. Mutta ne on sitten sitä toppi/urheilurintsikkamallia.

Otin mitat alta joku 108 cm ja päältä 121 cm .. nää on siis ilman liivejä otetut

No tuolla tavalla mittaamalla et varmasti löydä sopivia. Toki jos painovoima ei ole yhtään vaikuttanut, mutta normaalisti mitataan niin että on rintaliivit päällä ja tissit suunnilleen siinä mihin pitää osua. Onnistuu säätämällä olemassa olevia liivejä. Näillä mitoilla voit lähteä sovittamaan koosta 100E. Jos ympärys on liian tiukka, niin kokeile 105 d/dd. Jos liian löysä, niin 95F jne. Jos ongelma on, että nännit on ulkonevat, niin valitse liivit jossa on paksumpi kangas. Sopivat löytyy varmasti jokaiselle. Ja kupin malli vaikuttaa myös. Kaikki mallit eivät sovi kaikille. 

Eikä ole myöskään väärin laittaa urheiluliivejä juhlamekon alle, jos olo on sillätavalla mukavampi. 

Vierailija
84/91 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin inhoan rintaliivien sovittamista, ja siksi olen ratkaissut ongelman käyttämällä kaarituettomia, topattuja urheilutoppeja.

No mulle ei ole tuokaan vaihtoehto. Ei ole kokoja mulle niistäkään  kaupassa. 

Kerropa koko niin etitään sulle. Takuulla löytyy jotain. Mutta ne on sitten sitä toppi/urheilurintsikkamallia.

Otin mitat alta joku 108 cm ja päältä 121 cm .. nää on siis ilman liivejä otetut

No tuolla tavalla mittaamalla et varmasti löydä sopivia. Toki jos painovoima ei ole yhtään vaikuttanut, mutta normaalisti mitataan niin että on rintaliivit päällä ja tissit suunnilleen siinä mihin pitää osua. Onnistuu säätämällä olemassa olevia

Joo en varmaan löydäkään mutta ei ole ainoitakaan sopivia tällä hetkellä niin joku mitta on kumminkin järkevä ottaa. Kyllähän se alamitta varmaankin aika sama olis liiveillä tai ilman. Pitää vaan tilata ja olla yhteydessä asiakaspalveluun. Sinne saa lähettää ainakin lumingerillä lähettää sovitus kuvia niin sen avulla sitten voidaan arvioida että onko liivi mahdollisesti sopiva vaiko ei. 

Vierailija
85/91 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä join jo joulukaljat ja viinapullon to-la

mutta vahvistettua kotikaljaa on tulossa jouluaatoksi

tv sika

Vierailija
86/91 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sulla ole liivejä? Kipin kapin kaupoille. Ärsyttäväähän niitä on sovitella ja etsiä sopivia mutta välillä vaan on pakko. 

Usko tai älä. Vaihtoehdot kaupoista on käyty läpi. Soviteltu ja etsitty. Mutta kun ei. 

Ymmärrän tunteen. Itellä kans joulu pilalla, kun en voi lähteä mihinkään. Ei ole mustia sukkia, jotka laittais jalkaan. Tai on monta paria mustia sukkia, mutta kun ne ovat liian mustat, pitäisi olla ihan hieman vaaleampaa mustan sävyä, mutta kun ei missään kaupassa ole, ei edes verkkokaupoissa. Kiinalaisetkaan eivät valmista oikean sävyn mustana mitään sukkaa. Tästä nyt sitten kaikki kiinni, ei voi lähteä väärissä sukissa mihinkään jouluksi, pitää olla kotona. Voi voi voitaikina!

Vierailija
87/91 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei sulla ole liivejä? Kipin kapin kaupoille. Ärsyttäväähän niitä on sovitella ja etsiä sopivia mutta välillä vaan on pakko. 

Usko tai älä. Vaihtoehdot kaupoista on käyty läpi. Soviteltu ja etsitty. Mutta kun ei. 

Ymmärrän tunteen. Itellä kans joulu pilalla, kun en voi lähteä mihinkään. Ei ole mustia sukkia, jotka laittais jalkaan. Tai on monta paria mustia sukkia, mutta kun ne ovat liian mustat, pitäisi olla ihan hieman vaaleampaa mustan sävyä, mutta kun ei missään kaupassa ole, ei edes verkkokaupoissa. Kiinalaisetkaan eivät valmista oikean sävyn mustana mitään sukkaa. Tästä nyt sitten kaikki kiinni, ei voi lähteä väärissä sukissa mihinkään jouluksi, pitää olla kotona. Voi voi voitaikina!

Vai niin , sukkien väri ei vaikuta lopulta mihinkään !!!!! Pääasia että on ehjät sukat . Jos on vaikka vihreät sulle ei tule selkäkipuja.. 🤬

Vierailija
88/91 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mopo liittyy tähän. 

Kaikki liittyy kaikkeen.

Vierailija
89/91 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku alapeukutti. Miksi väheksyt mun ahdistusta ?

Voisiko italialainen poikaystäväsi viedä sinut huomenna terveyskeskukseen vai onko ELÄMÄSI PILALLA?!

Vierailija
90/91 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku alapeukutti. Miksi väheksyt mun ahdistusta ?

Voisiko italialainen poikaystäväsi viedä sinut huomenna terveyskeskukseen vai onko ELÄMÄSI PILALLA?!

No kun ei ole poikaystävää.. ei italiaanoa eikä muutakaan jaanoa 😄.. ehkä hän ostais mulle rintaliivit. En mä ole sairas että mun pitäis tään takia minnekään mennä. En minä halua rumana naisena ketään toista rumaa jota joutuis katsella säälistä.. 

Vierailija
91/91 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se haittaa jos nännit kuultaa läpi? Itse en yleensä käytä liivejä ja annan nännien näkyä jos ovat näkyäkseen.

Se on ahdistavaa. Se on noloa. Epämiellyttävä olo . Vaatteet ei istu. Nännit hinkkaa siihen kankaaseen.. rinnat tiellä. Vaikeaa olla rennosti.. kun niissä ei ole mitään tukea

Miten kukan päästää tilannetta tuohon, liivejä eri tarkoituksiin ja pesuvälit. Jokaiselle löytyy sopivia. Ammaatimyyjä neuvoo. Vai ihan roksiin lahjat,, hah haaa kuka uskoo. Normali nainen omistaa useita liivejä, niitä on  vaikka kuinka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi