Joulu pilalla
Olen pukeutunut arkena ihan tässä kotosalla pakon edessä löysiin vaatteisiin koska sopivia rintaliivejä en omista. Mä sain ahdistuskohtauksen kun en voi oikeasti pukea mitään jouluna . Se että voin pukeutua kivasti edes jouluna on aina ollut mulle tärkeää, vaikka ollaankin vain perheen kesken. Ilman liivejä vaatteet ei istu ollenkaan ja nännit kuultaa läpi. Joten joko laitan rumat kulahtaneet lösö vaatteet ja paska olo tai jätän menemättä. Laitoin jo ostamani lahjat roskiin.
Kommentit (91)
Minäkin inhoan rintaliivien sovittamista, ja siksi olen ratkaissut ongelman käyttämällä kaarituettomia, topattuja urheilutoppeja.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin inhoan rintaliivien sovittamista, ja siksi olen ratkaissut ongelman käyttämällä kaarituettomia, topattuja urheilutoppeja.
No mulle ei ole tuokaan vaihtoehto. Ei ole kokoja mulle niistäkään kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta rintaliivit
Kaupassa ei ole sopivia , että se siitä.
Ei tietenkään ole. Olet miljoonista naisista ainoa, jollei ei löydy yhtään mitään.
Elämäsi on varmasti järkyttävämpää, kuin kenenkään syöpää potevan, leikkaukseen menevän tai läheisen menettämistä surevan, nyyhkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta rintaliivit
Ei tietenkään ole. Olet miljoonista naisista ainoa, jollei ei löydy yhtään mitään.
Elämäsi on varmasti järkyttävämpää, kuin kenenkään syöpää potevan, leikkaukseen menevän tai läheisen menettämistä surevan, nyyhkistä.
Mitä helvettiä sä vedät tähän syövän. Se että suurimmalla osalla naisista on liivit ei ole mikään tae että olisivat löytäneet sopivat. Tutkimuksen mukaan 70-80 prossaa käyttää vääränlaisia tai väärän kokoisia liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen joulu on pilalla?
No mun . Olis halunnut pukea vähä muuta päälle kuin löysän hupparin .. kivasti pukeutuminen olis piristänyt. Ja tuo mulle osaksi sen joulufiiliksen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kaksi perusongelmaa: 1) ei ole mitään päälle pantavaa. 2) ei ole tarpeeksi kaappitilaa vaatteille. Aina samoilla naisilla nuo molemmat yhtäaikaa.
Samoilla naisilla ongelmana myös se, ettei keksi mitään hyvää syötävää niin syö suruunsa kaikkea pahaa koko päivän .
Pue pelkkä bleiseri ja kaulakoruja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt havahduit tarpeeseen.
Onko arki ja elämä kiireistä ja jopa stressaavaa?
Mulla on ollut tää sama ongelma ainakin vuoden. En oo löytänyt sopivia. Hinnat mahdollisissa sopivissa alkaa olla hyvin korkeita.
Eihän ne ilmaisia oo. Mutta nykyään verkkokauppojen valikoima on niin suuri että kaikille löytyy. Toki ei auta asiaa havahtua vasta viimetingassa.
On varmasti. Nytkin mikä olis ominaisuuksiltaan hieman erikokoisille tisseille sopiva. Plusmallisto panache sculptressen liiviä ..niin 80€.. että kyllä se raha alkaa olla este kun mennään tietynlaisiin liiveihin.
Eli on olemassa. Turha valittaa ettei oo sopivia. En minäkään löydä halpoja saati jokakaupasta. Toisaalta liivejä ei tarvitse ostaa kokoajan joten pystyy hankkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta rintaliivit
Mitä helvettiä sä vedät tähän syövän. Se että suurimmalla osalla naisista on liivit ei ole mikään tae että olisivat löytäneet sopivat. Tutkimuksen mukaan 70-80 prossaa käyttää vääränlaisia tai väärän kokoisia liivejä.
Koska olet yhteiskunnan syöpä.
Laihduta niin alkaa löytymään sopivia vaatteitakin. Ja lopeta se mussutus! Koko ajan popsit siinä jotakin! Lopeta!
Vierailija kirjoitti:
Pue pelkkä bleiseri ja kaulakoruja!
Etkö lukenut että menisin iskän luo.. en taida pukea bleiseria ( jota en edes omista.) en tekisi sillä mtn
No toivotaan että mammografiassa löytyy jotakin niin pääset rinnoistasi eroon ja elämäsi alkaa jälleen hymyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt havahduit tarpeeseen.
Onko arki ja elämä kiireistä ja jopa stressaavaa?
Mulla on ollut tää sama ongelma ainakin vuoden. En oo löytänyt sopivia. Hinnat mahdollisissa sopivissa alkaa olla hyvin korkeita.
Eihän ne ilmaisia oo. Mutta nykyään verkkokauppojen valikoima on niin suuri että kaikille löytyy. Toki ei auta asiaa havahtua vasta viimetingassa.
On varmasti. Nytkin mikä olis ominaisuuksiltaan hieman erikokoisille tisseille sopiva. Plusmallisto panache sculptressen liiviä ..niin 80€.. että kyllä se raha alkaa olla este kun mennään tietynlaisiin liiveihin.
Eli on olemassa. Turha valitt
80 € on mun budjetista iso raha. Eikä se ole 100 prossaa varmaa onko ne sopivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle ei ole tuokaan vaihtoehto. Ei ole kokoja mulle niistäkään kaupassa.
Kerropa koko niin etitään sulle. Takuulla löytyy jotain. Mutta ne on sitten sitä toppi/urheilurintsikkamallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta rintaliivit
Koska olet yhteiskunnan syöpä.
Laihduta niin alkaa löytymään sopivi
Jos kerran olen yhteiskunnan syöpä mitä helvetin väliä millään edes olis?
Koko vuoden on hyvin voinut kulkea roikkotissit paljaana niin miksi ihmeessä nyt se on ongelma? Kyllä se sinun alkoholisti isäsi sinun ruokottoman olemuksesi on nähnyt pitkin vuotta jo muutenkin. Paskasta ei ruusua tule vaikka kietoisi kultakääreeseen.
Mitkä sun mitat on jos oot niin mystinen ettei oo olemassa sulle sopivia liivejä?
Vierailija kirjoitti:
No toivotaan että mammografiassa löytyy jotakin niin pääset rinnoistasi eroon ja elämäsi alkaa jälleen hymyilemään.
Mitä sä selität? En mä halua mun rinnoista eroon. Miksi toivot mulle syöpää. Olen ensinnäkin tänä vuonna jo ollut kerran . Ei ollut mitään löydöksiä.
Kinesioteippi on hyvä ja edullinen ratkaisu.
Prisma myy pinkkiä teippiä 4,80€ viiden metrin rullan. Niitä kaksi niin homma kunnossa.