Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mielestänne ajaa ns. sivusuhteeseen?

Vierailija
25.02.2007 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä pettäjällä on jotain vikaa minäkuvassaan. Itsetunto ongelmia tms. Vika ei ole siinä petetyssä tai parisuhteessa, vaikka yleensä niin mielellään väitetäänkin.

Vierailija
2/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaakaa nyt hyvät ihmiset se vastuu omasta käytöksestä itsellenne. Itse teette ratkaisun sivusuhteesta, ei siihen mitkään olosuhteet ketään " pakota" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko siihen, että tästä jutusta ei kuitenkaan tule pysyvää. Itse sain tällaisen selvityksen????

Vierailija
4/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ollut rakastunut?

Vierailija
5/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin sitä väsyy siihen, että toinen ei kunnioita eikä ymmärrä sinua yhtään - voitteko kuvitella?

Meillä on täysin eri elämänarvot ja ajatukset elämästä yms.

Minulla on siis väärä kumppani. Täysin väärä!

Vierailija
6/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin kauan, että olen vain krooninen pettäjä, heikkoluonteinen ja alhaisinta kastia maan matosten joukossa.. Kunnes sitten eräänä päivänä löysin nykyisen mieheni. Ei ole käynyt mielessäkään pettää, vaikka vuodet ovat kuluneet. Suhteemme on vain vahvistunut ajan myötä, ja rakastamme yhä toisiamme. Tähän kuvioon ei yksinkertaisesti mahdu kolmatta ihmistä.

Vierailija
7/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...valitsin väärän miehen. Ei ole tarkoitus mennä vieraisiin, mutta mieskään ei kiinnosta ollenkaan. Meillä ei ole mitään yhteistä, ei edes puheenaiheita enää. Tiesin alunperinkin, että tulemme ihan erilaisista oloista, mutta eihän sitä siinä rakkauden huumassa ajatellut. Sääli vain, että mieheni ei ole (vielä) kyllästynyt.

Vierailija
8/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi pettää? Miksi ei voi erota ja sitten alkaa etsiä uutta? Siinä tulee se luonteenheikkous esiin. Pettäjä pettää, koska ei uskalla olla yksin tai ei uskalla/osaa lopettaa sitä vanhaa suhdetta.

Luonteenheikkous tulee esiin myös siinä, että roikkuu suhteessa, jossa ei ole mitään. Miksi? Miksi ei lopeta ja aikanaan sitten yritä paremmalla menestyksellä jonkun toisen kanssa?

Vierailija:

Minäkin luulin kauan, että olen vain krooninen pettäjä, heikkoluonteinen ja alhaisinta kastia maan matosten joukossa.. Kunnes sitten eräänä päivänä löysin nykyisen mieheni. Ei ole käynyt mielessäkään pettää, vaikka vuodet ovat kuluneet. Suhteemme on vain vahvistunut ajan myötä, ja rakastamme yhä toisiamme. Tähän kuvioon ei yksinkertaisesti mahdu kolmatta ihmistä.

Vierailija
9/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta miksi pettää? Miksi ei voi erota ja sitten alkaa etsiä uutta? Siinä tulee se luonteenheikkous esiin. Pettäjä pettää, koska ei uskalla olla yksin tai ei uskalla/osaa lopettaa sitä vanhaa suhdetta.

Luonteenheikkous tulee esiin myös siinä, että roikkuu suhteessa, jossa ei ole mitään. Miksi? Miksi ei lopeta ja aikanaan sitten yritä paremmalla menestyksellä jonkun toisen kanssa?

Ja tuo mies varmaan tappaisi itsensä jos sen jättäisin. Jätän kyllä heti kun lapset on tarpeeksi isoja.

En ole vielä käynyt vieraissa, mutta ei minua mikään enää estäkään.

20

Vierailija
10/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...valitsin väärän miehen. Ei ole tarkoitus mennä vieraisiin, mutta mieskään ei kiinnosta ollenkaan. Meillä ei ole mitään yhteistä, ei edes puheenaiheita enää. Tiesin alunperinkin, että tulemme ihan erilaisista oloista, mutta eihän sitä siinä rakkauden huumassa ajatellut. Sääli vain, että mieheni ei ole (vielä) kyllästynyt.

Vierailija
11/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin osuit lähimmäksi tuossa, että en vain osannut lopettaa sitä vanhaa suhdetta, jäin ikäänkuin rutiininomaisesti roikkumaa siihen.

Miksikö? No, itse en kysynyt tuota ' miksi' -kysymystä siinä vaiheessa, kun petin. Jälkeenpäin vain huomasin, että se mitä rakkaudeksi kutsutaan, puuttui näistä aiemmista suhteistani. Jos ei sydämestään halua olla uskollinen jollekulle, niin sitä on hyvin vaikea itseltään vaatia.

Ainoa, minkä varmaksi tiedän, niin olen paljon parempi ihminen nykyisessä suhteessani (oli sitten mieheni ansiota, tai sitten ehkä olen salaisesti päässyt henkisesti kasvamaan).

t. 21

Vierailija
12/17 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellyyyden puute, läheisyyden puute, halausten puute, pusuja en niin kaipaakkaan.

seksiä on joskus, nykyään harvoin edes nautin siitä, ei mies minusta perusta sen aikana, kunhan jyystää niin kauan kun tulee, ei väliä saanko minä....

mies on puhumaton tuppisuu, ei osaa keskustella, murahtelee ja jupisee vaan ja se on kyllä minulle vaikeaa, haluaisin jutella mutta ei.

lasten takia minä roikun tässä paskassa, miehestä en tiiä, se kait on ihan tyytyväinen?

mutta mulla on sivusuhde joka on mieheni vastakohta ja tältä haen sitä seksuaalista tyydytystä ja hellyyttä, kauniita sanoa, välittämistä.

en tiedä kuin kauan tätä pää kestää, mutta näin olen ainakin hitusen onnellisempi, jos nyt pettäjä niin saa sanoa. yhdyntää ei vielä suhteessamme ole ollut, lähinnä toistemme tarpeiden tyydytystä ja hyvää yhdessä oloa ja KESKUSTELUA!

Vierailija
13/17 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Käyn läpi voimakasta murrosvaihetta elämässäni. Tekee mieli kapinoida kaikkea tuttua ja turvallista vastaan.

-Olen viime aikoina löytänyt seksuaalisesta minästäni uusia puolia ja edellämainitusta syystä olisi hinkua kokeilla juttuja jonkun muun kuin oman puolison kanssa.

-Omassa parisuhteessa ei ole niin paljon huomiointia, hellyyttä ja seksiä kuin haluaisin.

En tarkoita, että nämä syyt tekisivät sivusuhteesta yhtään sen hyväksyttävämmän asian.

Vierailija
14/17 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sanoisin että väärä paikka, aika ja ihminen

sivusuhde on väärin.

Vierailija
15/17 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus ei tee pettäjää, jos ihminen ei halua pettää. Kyllä siihen ajautuminen on pitempi sisäinen prosessi.

3

Vierailija
16/17 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on väärän ihmisen kanssa mennyt yksiin, niin kyllähän sitä oikeaa etsii vielä....

Vierailija
17/17 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ei niinkään parisuhdekriisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme