Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko liikaa naisilta vaikka olen itse ihan tavallinen suomalainen mies?

Vierailija
20.12.2024 |

Olen itse siis normaalipainoinen, mittani ovat 192cm ja painoa on 84kg. Olen korkeakoulutettu eli olen suorittanut amk:n. 

Palkkani on noin 3500e/kk eli ei kovin hyvä, anteeksi siitä naiset kun en ole se hyvätuloinen lentäjälääkärin.

Vaadin siis naisilta että nainen olisi normaalipainoinen tai hoikka, nainen olisi ihan ok näköinen mutta naisen ei tarvitse olla mikään missi vaan huonomman näköinen kelpaa minulle myös. Tärkeää on myös se että naisella ei ole mt ongelmia ja naisen terveys on kunnossa.

Vaadinko minä liikaa naisilta vai pitäisikö minun kelpuuttaa kumppaniksi se huonompi nainen eli nainen joka on mahdollisesti ylipainoinen tai ruma? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alottaja kertoo selkeästi että ei halua kuin itselleen mieluisen naisen. Samalla selkenee että hän ei löydä tällaista naista joka huolisi hänet. 

minusta on koomista että ap vaatii ettei naisella ole terveysongelmia ja apn lyhyestä viestistä jo huokuu että ap itse ei ole terve. Tapa jolla hän kirjoittaa kertoo että hän ei tunnu pitävän naisia oikeastaan edes tasa-arvoisina ihmisinä. Ihan kun hän esittäisi vaatimuslistoja minkä mukaista lemmikkiä hän on etsimässä. Tosi ihme ettei naista ole löytynyt 😳.

Vierailija
22/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä tai miltä taholta sä siis vaadit? Tuo kysymyksenasettelusihan on tosi omituinen, koska et sinä voi naisilta vaatia mitään. Voit toki itse asettaa kriteerit omille kumppanivalinnoillesi, mutta et voi velvoittaa tai vastuttaa muita sen perusteella. Eikä oikein taida olla mitään tahoa, mihin voisi omia vaatimuksiaan esittää.

Lähtökohta kuitenkin on se, että jokainen voi itse päättää, millaisen kumppanin kanssa on valmis suhteeseen, ja sen mukaan voi sitten itse toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi