Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaadinko liikaa naisilta vaikka olen itse ihan tavallinen suomalainen mies?

Vierailija
20.12.2024 |

Olen itse siis normaalipainoinen, mittani ovat 192cm ja painoa on 84kg. Olen korkeakoulutettu eli olen suorittanut amk:n. 

Palkkani on noin 3500e/kk eli ei kovin hyvä, anteeksi siitä naiset kun en ole se hyvätuloinen lentäjälääkärin.

Vaadin siis naisilta että nainen olisi normaalipainoinen tai hoikka, nainen olisi ihan ok näköinen mutta naisen ei tarvitse olla mikään missi vaan huonomman näköinen kelpaa minulle myös. Tärkeää on myös se että naisella ei ole mt ongelmia ja naisen terveys on kunnossa.

Vaadinko minä liikaa naisilta vai pitäisikö minun kelpuuttaa kumppaniksi se huonompi nainen eli nainen joka on mahdollisesti ylipainoinen tai ruma? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitason mies ei voi saada kaunista naista vaan keskitasoinen mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen. 

Vierailija
2/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa pillua, joten laitata ittelles silarit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ottaa itseltäsi suihin, ap. Hoikat miehet pystyy.

Vierailija
4/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos suosiolla ottaisit sen mielenterveys kuntoutujan  olisit juuri sopiva " ritari" pienine palkkoinesi?

Vierailija
5/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavaa on se, että kyselet tämmöisiä täällä. Saa minut ajattelemaan, että olet syrjäytynyt.

Vierailija
6/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
7/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaamme, naisen koulutus, tulot, pituus tai luonteenlaatu eivät ainakaan lähtökohtaisesti sulje ketään pois, kuten eivät näemmä myöskään kansallisuus, rotu ja uskonto.

Ei pitäisi olla vaikeaa täyttää vaatimukset... ellei sitten ongelma ole se, että vaatimuksia ylipäänsä on toiselle asettaa?

Vierailija
8/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Olen 29v, kuinka niin?

Vierailija
9/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Olen 29v, kuinka niin?

Minkälaisten naisten huomiota olet herättänyt menneisyydessä? Kuinka kauan olet ollut sinkku?

Vierailija
10/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään tavallinen suomalainen mies? Jos itse määrität itsesi tavalliseksi niin sitten varmaan kelpuutat tavallisen naisen? Onko tavallisuus sitä että naamasta ei ole mitenkään ihmeellisen näköinen mutta ihmisen näköinen kumminkin... naisilla jotka meikkaavat voivat olla häikäiseviä kaunottaria mutta ilman meikkiä taas ihan taviksen näköisiä. Niin, siis määritelkää tavallinen mies tai nainen. Liittyykö se ulkonäköön, ammattiin.. mihin?

Vierailija
11/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo aika paljon sinun deittailusi järkevyydestä ja valmiudestasi suhteeseen, kun vaatimuksesi näköjään koskevat vain ulkonäköä. Niinkuin koristetta olisit kaupoilta etsimässä.

Ihan aito treffailuvinkki naiselta: tuo sinun aloituksesi olisi saattanut muutenkin haista, mutta tämä " eli ei kovin hyvä, anteeksi siitä naiset kun en ole se hyvätuloinen lentäjälääkärin" HUUTAA jokaiselle naiselle kolmea asiaa

1. et ole kovin itsevarma, häpeät itse aivan tavallista palkkaasi

2. sinulla on jotain ihmeellisiä patoumia ja ennakko-oletuksia naisista ja rahasta

3. olet jo valmiiksi katkera fiktiiviselle naiselle jota et ole edes kohdannut

Itse en vaivautuisi sinulle deittiapissa puhumaan tai varsinkaan uskaltautuisi tapaamaan. Kuulostat siltä, että sitten kun ei synkkaisi (niinkuin treffaillessa usein 90% tapauksista jossain kohtaa käy, ei jokaisen vastaantulijan kanssa naimisiin mennä), alkaisit syyttelemään ja uhriutumaan ja huutelemaan pilville jostain naisten rahapakkomielteistä ja pinnallisuudesta.

Kehitä ensin itseäsi, rupea sitten miettimään seurustelua. Ja lakkaa kuuntelemasta jotain incel-podcasteja, kukaan normaali ihminen ei ole noin keskittynyt oikeassa elämässä painoon ja kuukausipalkkaan.

Vierailija
12/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni loukkaa se että 3500 e tienaava sanoo palkkaansa pieneksi... itse tienaan vain 1700 e kk... se vasta pieni palkka on!

Vierailija
13/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei siis ole mitään vaatimuksia persoonallisuuteen ja luonteeseen liittyen? 

Suosittelen sellaista Real girl nukkea, saat just sellaisen kun haluat eikä taatusti ole mielenterveysongelmia.

Vierailija
14/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ruma ja/tai lihava liittyy huononmuuteen?

M45

Vierailija
15/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä "huonomman näköinenkin riittää"-mies...

Vierailija
16/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä et tule ikinä saamaan ketään. Et ikinä.

Vierailija
17/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskitason mies ei voi saada kaunista naista vaan keskitasoinen mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen. 

Minä olen mielestäni kaikin tavoin keskinkertainen mies. Opistotasoisesti koulutettu, keskituloissa toimistotöissä, tavallisen näköinen ja muutenkin kovin tavallinen. Silti minulla on aina ollut oikein mukavia ja nättejä naisia. 

Kun katselen kaveripiirini naisongelmista kipuilevia kavereitani, niin niissä kaikissa on jotain pielessä hyvien ominaisuuksien lisäksi. Yksi on elämäntapatyötön, toinen on niin ujo, ettei saa sanaa suustaan, vaikka joku nainen lähestyisi jne.

Mikä on siis aloittajan akilleenkantapää parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
18/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et kirjoittanut: Miksi en kelpaa edes alhaisen tason naisille vaikka olen itse keskitasoinen mies?

Vierailija
19/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei kelpaa kenellekään on kyllä alhaisen tason mies... sori. 

Vierailija
20/22 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voisi löytää ihanan tavallisen naisen <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi