Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei kestä kritiikkiä eikä tee aloitteita sovintoon. Onpa rasittavaa!

Vierailija
20.12.2024 |

Tänään taas kauhea show kun mainitsin hänen eräästä toistuvasta käytöksestä että se on ikävää. Ihan rauhallisesti sanoin että se on aika raskasta. 

Hänelle ei tule mieleenkään et voisi sanoa että aijaa, tuohon voisin kiinnittää vähän huomiota, ei, vaan saman tien ottaa kierroksia että hänellä on oikeus käyttäytyä noin. Ja että säkin teet sitä ja tätä ja tota ja et voi kieltää minua tekemästä noin. Teen kyllä jatkossakin noin. Yritän sanoa että no en minä kieltänyt vaan kerroin että se käytös on ikävää. Ainakin kolme kertaa tämän jälkeen sain kuulla että kielisin häntä tekemästä näin, ja vaikka kuinka monta kertaa selitän hänelle että en kieltänyt vaan sanoin että se tuntuu musta ikävältä niin samaa se jankkaa sinä kielsit, minulla on oikeus

Hän myös töllöili jokin aika sitten humalassa, käyttäytyi huonosti ja haastoi riitaa. Seuraavana päivänä kerroin tästä hänelle ja sanoin pahottaneeni mieleni. Eipä häntä taas kiinnostanut vaan puolustusvaihde iski päälle ja alkoi ensimmäisenä kieltää tapahtunutta. Olisi vaan pyytänyt anteeksi mutta KUN EI SE OSAA. Sitten kun HÄN oli kaksi päivää mököttäny ja vältellyt mun seuraa (minkä myös kielsi) niin taas minä tämän pariskunnan ainoana aikuisena menin vaatimaan että asia täytyy käydä läpi hän tuli kuittaamaan anteeksipyynnöllä.

Kannattaako näitä kestää? Muuten on monella tapaa hyvä mies, mutta tarpeitani kyllä ohittaa, Muutama kk sit sanoin että olisi ihana saada joskus hyvää suuseksiä, häntä kuulemma kiinnosti tämä asia, no eipä ole kiinnostanut. 

Kuka näitä kestää, juoksisiko vaan karkuun kun vielä ehtii 😀

Vai onko se nyt vaan raaka totuus ettei aikuisia miehiä vaan ole.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala luonne. On kai niitä helpompiakin.

Vierailija
2/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.olipa pitkä tarina. Hyvää joulua molemmille. Ottakaa ero joulun jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro lisää mitä näkyy ja miksi kun näemmä tunnet minut! 

itse haluan käydä asiat keskutelemalla läpi ja selvittää riidat nopeasti, peiliin katson aina ja mielelläni. Miehen epäkypsään käytökseen sieltä ei ole näkynyt syytä mutta kun sinä tiedät niin kerro kerro 

Vierailija kirjoitti:

Katso peiliin syy näkyy sieltä.

Vierailija
4/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Että kun nainen nalkuttaa niin miehen kuuluu pyytää sitä anteeksi.

Vierailija
5/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali kälä kälä uli uli 

Vierailija
6/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies häipyy välittömästi jos hänen käytöstä (todella huonoakin) arvostelee tai lausuu siitä mielipiteensä. Hän kyllä saa arvostella ja TEKEEKIN, mutta auta armias jos hänen vastaavaan puuttuu, heittää hän takin päälle ja häipyy, taitanee mennä erääseen taloon jossa kuulemma kokoontuu useampikin talosta karannut, heitetty tai itsenäisesti häipynyt ukkomies. Sanoisin että pillukerho kokoontuu !

Vierailija
7/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarinan opetus:

aina, kun ap nalkuttaa miehelle, miehen pitää vain pyytää anteeksi ja kuunnella ap:n nalkutusta naama peruslukemilla

Vierailija
8/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali vali kälä kälä uli uli 

Sulle varmaan lääkäri määräsi väärät lääkkeet kun noin pahasti ulvot.

Vierailija
9/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydätte nämä miehenne, joissa ei ole mitään muuta kuin vikaa, vikaa, vikaa .. ?

Vierailija
10/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löydätte nämä miehenne, joissa ei ole mitään muuta kuin vikaa, vikaa, vikaa .. ?

Kuka mistäkin, mistä sinä ?

Vierailija
11/11 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyisitkö lukemaan tekstin ennen kuin kommentoit sitä. Kokeile! Oliko muuta kun vikaa kun luit huolella? 

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi