Onko mahdollista, että 82-vuotias mies löytää vielä itselleen vaimon/avovaimon, joka pystyy synnyttämään minulle lapsen.
Olen tapaillut koko elämäni ajan naisia, mutta mikään suhde ei ole johtanut avioliittoom/avoliittoon. Nyt vasta 82-vuotiaana olen alkanut ymmärtää, että minulla pitäisi olla perillinen.
Kommentit (28)
Joku thaimaalainen tms, talous on hyvä olla kunnossa.
Ulkomailta tulee mielellään nuoria, kauniita, kilttiä, naisia vaimoksi suomalaiselle miehelle. Jos spermasi on kelvollista, niin nykytekniikan avulla sillä pystytään hedelmoittämään naisesi, jos et itse pysty enää panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai onnistuu, jos on lompakossa riittävästi täytettä
Mitä? Väitätkö naisia pinnallisiksi?
Ap kuolee minä hetkenä hyvänsä. Onko vaikea hahmottaa, että lapsen elättäminen maksaa, myös ap:n kuoleman jälkeen? Ei tuon ikäistään miestä huoli kukaan alle 40-vuotias nainen, kun nainen jää automaattisesti yksinhuoltajaksi ja lapsi isättömäksi melko pian. Ellei löydy sitä elatusrahaa 18 vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai onnistuu, jos on lompakossa riittävästi täytettä
Mitä? Väitätkö naisia pinnallisiksi?
Ap kuolee minä hetkenä hyvänsä. Onko vaikea hahmottaa, että lapsen elättäminen maksaa, myös ap:n kuoleman jälkeen? Ei tuon ikäistään miestä huoli kukaan alle 40-vuotias nainen, kun nainen jää automaattisesti yksinhuoltajaksi ja lapsi isättömäksi melko pian. Ellei löydy sitä elatusrahaa 18 vuodeksi.
Ai alle 40-vuotias ei huoli? Tarkoittaako tuo että yli 40-vuotias sitten muka huolisi? :D
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta tulee mielellään nuoria, kauniita, kilttiä, naisia vaimoksi suomalaiselle miehelle. Jos spermasi on kelvollista, niin nykytekniikan avulla sillä pystytään hedelmoittämään naisesi, jos et itse pysty enää panemaan.
Jos soerman laatu on huonoa niin juuri mitään ei ole tehtävissä. Kun tuskin huono spermaa johtuu läppärin pitämisestä sylissä jos on 82-v.
Oletko tietoinen että myös sperman laatu heikkenee miehen ikääntyessä? Siitä vain harvemmin puhutaan, kun keskitytään paasaamaan naisten lisääntymisiästä.
jos haluat auttaa, voithan tutkituttaa laatusi ja jos vastoin kaikkia todennäköisyyksiä tavara on kelpoa (ei ole) niin auttaa vaikka tuttua naisparia tjms ja tuoda heille iloa.