Kaveri haki varastotyöhön, niin hakijoita oli yli 600! Pk-seutu...
Se on helppo huudella, että menkää töihin. Työpaikkoja ei oikeasti ole.
Kommentit (87)
Varhaiskasvatuksen opettajien työpaikkailmoituksia oli vino pino. Kannattaa hankkia osaamista, jota ei jokaisella ole.
Vierailija kirjoitti:
Varhaiskasvatuksen opettajien työpaikkailmoituksia oli vino pino. Kannattaa hankkia osaamista, jota ei jokaisella ole.
Myyjänä varhaiskasvatuksen opeks?
Siis tästähän on ollut uutisissa selvät luvut, vapaita työpaikkoja oli jotain 50 000 ja työnhakijoita 200 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ensin opiskelemaan, jos ei ole kunnon koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Kohta ei ole lapsia sitäkään mitä nyt. Varhaiskasvatus on uusi videovuokraamo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti riittää myyjän pätevyys tuohon. T. miespuolinen varhaiskasvatuksen ope
Meillä oli Yt ja onneks itse sain töitä sisäisesti. On kyllä kamala tilanne, kun ihmisillä ei ole varaa opiskella ansiosidonnaisella (porrastuksen takia), eikä töitä yksinkertaisesti ole.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI sinnekkään mennä niin vaan ja kaikki ei tykkää lapsista
Yliopistoon ei niin vaan mennä, jos lapsia haluaa hoitaa.
Suomessa ihan älytön toi homma, kyllä lapsia voi hoitaa ja kasvattaa ihan maalaisjärjellä, ei siihen tarvita kuin terve pää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli Yt ja onneks itse sain töitä sisäisesti. On kyllä kamala tilanne, kun ihmisillä ei ole varaa opiskella ansiosidonnaisella (porrastuksen takia), eikä töitä yksinkertaisesti ole.
Ap
Siksi kannattaakin opiskella jatkuvasti työn ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän töihin haeta, sinne vain mennään.
Nimenomaan.
Työkkärihän lähettää sinulle työtarjouksia eli työsopimus on jo allekirjoitettu työnantajan puolelta ja leasing-teslan avaimet odottavat työpöydälläsi.
Nyt kuule kannattaa ottaa työ vastaan. On se ihme kun työttömät eivät vaan ota työtä vastaan vaikka kaikille on lähetetty useampiakin työtarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, pk-seutu. Ei mulla muuta.
No et voi oikein sanoa että ei muuta kun viestissäsi ei ollut oikein mitään sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haastavaa on, jos on vuorotyö.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Yliopistoon ei niin vaan mennä, jos lapsia haluaa hoitaa.
Suomessa ihan älytön toi homma, kyllä lapsia voi hoitaa ja kasvattaa ihan maalaisjärjellä, ei siihen tarvita kuin terve pää.
Minulle ainakin olisi kestämätön ajatus, että lapsi viettää päivät ympäristössä, jossa ei olisi yhtään akateemista aikuista.
Saattaa olla että hain samaa paikkaa, itselläkin tuli ilmoitus varasto hommista että hakijoita oli 600 muuta. En päässyt edes haastikseen vaikka itsellä 5vuotta alan kokemusta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haastavaa on, jos on vuorotyö.
Ap
Silloinhan se on helpompaa. Voi käydä luennolla ennen iltavuoroa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle julkisella duuniminen ei ole koskaan ollut vaihtoehto. On nääs osaamista mistä yksityisellä maksetaan 2.5x sen mitä julkisella pystytään maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, pk-seutu. Ei mulla muuta.
No et voi oikein sanoa että ei muuta kun viestissäsi ei ollut oikein mitään sisältöä.
Turha vaiva, ette te kuitenkaan ole valmiita muuttamaan töiden perässä kun mieluummin voi valittaa.
Mutta eihän töihin haeta, sinne vain mennään.