Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Oisko jotain allergiaa???
25.02.2007 |
Meidän 2,8 vuotiaalle neitokaiselle on ilmestynyt pyllyn seudulle ja siitä alaspäin taipeeseen asti punaista näppyä. Näppyjä on myös käsien " takapuolella" . Näppyjä ei siis ole reiden etupuolella, vatsassa, kasvoissa, selässä eikä käsien etupuolella. Mistähän voisi olla kyse. Ei tunnu vaivaavan. Kakka on normaalia. Olen rasvannut ihoa, mutta näpyt eivät lähde. Täytynee huomenna soittaa yksityiselle lastenlääkärille oideiden selvittämiseksi. Onko muilla tälläisista näpyistä kokemuksia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot