Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jumalaan uskominen tarkoittaa konkreettisella tasolla?

Vierailija
19.12.2024 |

Minulle on jäänyt hämäräksi se mitä ihmiset tarkoittavat sillä, että uskovat jumalaan. Jos uskot jumalaan niin mitä tarkoitat?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset uskoo Jumalaan, Saatana uskoo Jumalaan.

Vierailija
2/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, mielenkiinnolla odotamme konkreettisia vastauksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. 

Vierailija
4/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti mulle se tarkottaa sitä että ihminen uskoo ITSEENSÄ, eli siihen korkeaan tietoisuuteen mille kaikki perustuu. 

Ja kun mä sanon itseensä, mä en tarkota että pitää olla omahyvänen, mä tarkotan että uskoo itseensä eli siihen korkeaan tietoisuuteen, eli siis kun sä uskot itseesi, sä uskot myös muihin automaattisesti, koska kaikki on sitä samaa. 

Ei oo mitään partaukkelia missään, kannattaa siitä ajattelusta irtaantua jo. 

<3

Vierailija
5/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti mulle se tarkottaa sitä että ihminen uskoo ITSEENSÄ, eli siihen korkeaan tietoisuuteen mille kaikki perustuu. 

Ja kun mä sanon itseensä, mä en tarkota että pitää olla omahyvänen, mä tarkotan että uskoo itseensä eli siihen korkeaan tietoisuuteen, eli siis kun sä uskot itseesi, sä uskot myös muihin automaattisesti, koska kaikki on sitä samaa. 

Ei oo mitään partaukkelia missään, kannattaa siitä ajattelusta irtaantua jo. 

<3

Mitenniin ei oo partaukkelia missään? Naapurissani ainakin asuu sellainen karvaturrinaama että oksat pois!

Vierailija
6/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala kirjoitetaan isolla alkukirjaimella. 

Vain kun se esiintyy erisnimenä.

t. äikän maikka

Vierailija
7/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti haluaisin päästä uskoon, jos se tuo sellaisen rauhan ihmiselle. Miten pääsen siihen? Olen tosi avoin kaikelle uudelle.

Vierailija
8/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikeasti haluaisin päästä uskoon, jos se tuo sellaisen rauhan ihmiselle. Miten pääsen siihen? Olen tosi avoin kaikelle uudelle.

Vierailija
9/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus siihen, että korkeampi voima pitää huolta, vaikka mitä tapahtuisi. Elämässä ja kuolemassa Jumala pitää huolta. Jumala antaa myös rakkautta elämäämme. Jumala on rakkaus. Jumala on siellä, missä on rakkautta.

Tätä se merkitsee minulle.

Vierailija
13/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset uskoo Jumalaan, Saatana uskoo Jumalaan.

Ja usko riittää armahdukseen ja pelastukseen, joten Saatana pääsee Taivaaseen. 

Vierailija
14/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus siihen, että korkeampi voima pitää huolta, vaikka mitä tapahtuisi. Elämässä ja kuolemassa Jumala pitää huolta. Jumala antaa myös rakkautta elämäämme. Jumala on rakkaus. Jumala on siellä, missä on rakkautta.

Mitä sinä näet silmissäsi kun kuvittelet Jumalaa? Miten visualisoit hänet? 

Vierailija
15/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, mielenkiinnolla odotamme konkreettisia vastauksia. 

Jumalan ja lähimmäisen rakastaminen, ja varsinkin niistä jälkimmäinen voi ilmetä monenlaisena konkretiana. Varmasti keksit itse miten.

Vierailija
16/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä näet silmissäsi kun kuvittelet Jumalaa? Miten visualisoit hänet? 

Valoa.

Vierailija
17/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilmenee konkreettisesti kirkollisverona kukkarossa sekä vastuuvapautena, kun mikään teko ei johdu ihmisestä itsestään. "Olen vain tahdoton ja kuivunut puun lehti tuulenpuuskien heiteltävänä Jumalan teatterissa."

Vierailija
18/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se konkretisoituu sinä uskona siihen mitä Luoja on. Raamattu kertoo tuhat hyvää asiaa Luojasta. Uskovainen pyrkii usein samaan hyvyyteen vaikkakin otetaan huomioon tämä ihmistekijä. Rakkaus, armo, rauha on pää teemoja. Kristinusko tukeutuu uuteen testamenttiin ja apostolien kirjeisiin. Syntiä on syytä vältellä.

Vierailija
19/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset tarkoittaa sillä eri asioita. Joillekin kristityille Jumalaan uskominen merkitsee pikemminkin uskollisuutta Jumalalle eli sitä, että pyrkii elämään Jumalan tahdon mukaisesti. 

Vierailija
20/77 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen niin, että minusta pidetään huolta. En ole yksin, vaan joku suojelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan