Montako minuuttia sinun 10 kilsan lenkki kestää?
Kommentit (44)
Coopperintestini kestää tasan 12min Pekka64v
Tasan 2 tuntia. Ikä 68v, rytmihäiriötä ja verenpainetta.
Mulla menee yleensä ainakin 3 tuntia, kun 10 kilsan lenkeillä on melkein aina iso rinkka selässä ja hyviä maisemia matkalla.
Pari-kolme tuntia riippuen lumitilanteesta jne.. Lenkki tapahtuu koirien kanssa metsässä.
Vanhan urheiluvamman takia en voi juosta, mutta koiran kanssa kävellen kaksi tuntia. Perinteistä hiihtäen 1 h 8 min (korkeuseroja).
En ole ollut mikään varsinainen urheilija, mutta olen liikkunut aina paljon. Nykyisin käyn tanssimassa kaksi kertaa ja ryhmä liikunnassa kaksi kertaa viikossa. Kesäisin pyöräilen paljon ja talvella hiihdän vähintään 600-700 km. Joka päivä kävelen koiran kanssa niin, että Ouran ja sykemittareiden aktiivisuus tavoitteet ylittyy joka päivä.
Astmaläåkitys, joka vaikuttaa esim. talven hiihtokilimetreihin. Joskus sattuu pari pitempää flunssaa talveen, joista toipuminen vie pitkään.
En tiedä, kun en jaksa enää juosta 10 kilsaa. Viimeksi kuin kokeilin, niin reilu 5 km lenkilläkin piti pitää kävelytaukoja. Semmoista se on kun menee keski-ikäistymään ja lihomaan.
Alle kolmekymppisenä meni vielä 20+km juoksulenkkejä ja näkyi se sitten olemuksessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan urheiluvamman takia en voi juosta, mutta koiran kanssa kävellen kaksi tuntia. Perinteistä hiihtäen 1 h 8 min (korkeuseroja).
En ole ollut mikään varsinainen urheilija, mutta olen liikkunut aina paljon. Nykyisin käyn tanssimassa kaksi kertaa ja ryhmä liikunnassa kaksi kertaa viikossa. Kesäisin pyöräilen paljon ja talvella hiihdän vähintään 600-700 km. Joka päivä kävelen koiran kanssa niin, että Ouran ja sykemittareiden aktiivisuus tavoitteet ylittyy joka päivä.
Astmaläåkitys, joka vaikuttaa esim. talven hiihtokilimetreihin. Joskus sattuu pari pitempää flunssaa talveen, joista toipuminen vie pitkään.
Töytin juuri 50.
En juokse. Reipas kävely ja aikaa menee 1h35min. Mun kymppi on aika mäkinen maasto. N54
Noin 34-35 min. T. 32-vuotias mies
Kyllä siihen ainakin päivä menisi.
Kesällä meni 10 km vajaa 55 min ja syksyllä puolimaraton 2 t 9 min. Talvella en juokse vaan teen korkeasykkeiset treenit kuntopyörällä. Takana ennen kesää vuosi juoksua paitsi talvitauko. Reipasta kävelyä ja kehonpainotreeniä puolitoista vuotta. Nuorena voimatreeniä. M49
Nuorempana kävelin usein 10 km. Joku 1,5 tuntia siihen meni.
Vierailija kirjoitti:
Kevyt hölkkä on n.10km/h
Kannattaako hölkätä jos vauhti on tuo ? Kävellen menee pari tuntia, juoksemaan en pysty kun nivelet on sökönä.
Kymmenisen vuotta takaperin vielä maratoneja juoksin (3:50), mutta nyt kun ei ruuhkavuosina ehdi mitään säännöllistä reeniä, niin kymppiin menisi 1h 10-15 min ja siihenkin kumpumaastossa sais pinnistellä.
Lenkitän koiraa yleensä kävellen ja käyn 2/vko lyhyesti puntilla.
N51
Reilu 70min eli 1h 10min. Tykkään juoksemisesta, olen harrastanut lenkkeilyä nyt muutami vuosia ja käyn viikossa useamman kerran lenkillä. Kovin nopea en ole, mutta ei se haittaa, juoksen vain omaksi ilokseni ja tuollakin vauhdilla on kyllä sykkeet korkealla. Yleensä teen 5-7km lenkkejä, mutta välillä myös kymppiä.
Olen 40v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nopein kesti 57 min (kyllä, olen sysipaska juoksemaan)
Ärsyttää tämmöset kommentit.Toi on hyvä aika kympiltä.
Lenkki kestää nykyään reilut 5 minuuttia ja kossu sen loput 9 kilsaa.