Miksi jotkut vanhat miehet on äkäisiä ja vihaisia?
Jos heille puhuu normaalisti töissä.
Nuoremmat on rentoja ja iloisia.
Mistä tämä silmin nähden näkyvä viha voi johtua? Olen 30-vuotias nainen. Miten heitä pitäisi lähestyä, ettei tuo vihan tunne heissä kehity?
Toivottavasti joku tietää mitä tarkoitan.
Kommentit (76)
Äkäinen, vittumainen luonne auttoi joskus 70 luvulla urakehitystä. Näillä urpoilla on sama pykälä silmässä. M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhalla tarkoitan työelämässä olevaa n. 55-70 vuotiasta miestä, usein he ovat jonkinlaisissa johtotehtävissä
Kun kerta toisensa jälkeen saa selittää, että mitä kukin tekee ja saa huomata jonkin ajan päästä, ettei ole tehty mitään ja pyydetään selittämään alkuperäinen tehtävä uudestaan alusta alkaen. Ei tuota voi hymyhuulin esittää.
Eikö ota enää eteen?
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Pu ppa jee!
Vierailija kirjoitti:
Naisilla selityksenä voi olla vaihdevuodet, onko miesten vaihdevuosia tutkittu?
Miehillä on andropaussi ja andrologi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet äkääntyy siinä kohtaa elämää kun lakkaa ottamasta eteen. Eli kun lakkaa saamasta se näkyy naamasta.
Hormoneista se johtuu, ihan niin kuin naisillakin, toisille on enemmän hoitoja
Testosteronilisästä mies hyötyy terveydellisestikin jos lääkäri määrää sen tutkimusten jälkeen. Lihasmassa säilyy ja mieliala kohoaa. Siinä on jo kaksi asiaa, mitkä estävät tuskaista vanhuutta. Kolmas on luuston hyvän kunnon säilyminen. Testosteronivajaus aiheuttaa osteoporoosia.
Ainoa negatiivinen puoli testosteronilääkityksessä on se, ettei voi ehkä saada enempää lapsia.
Ne on olleet sellaisia jo nuorena. Itse tunnen paljon leppoisia ukkoja.
Koska miehet ovat dramaattisia ja epävakaita. Vihaavat kaikkea, itsensäkin haluavat viedä hengiltä. Hankalaa elää oman myrkyn kanssa.
Elämä ja sen taakse jääminen vaan yksinkertaisesti vituttaa...ku olis vielä kiva olla nuori!
Sama koskee myös naisia ja ovat vielä veemäisiä. Kumpiakin vältän ja juoksen karkuun. Olen itse vanha nainen ja en voi sietää vihaisia ihmisiä. Myrkyttävät koko ilmapiirin ja muut on varovaisia.
Kun niillä on toksisten esi-isien k**pä edelleen pers€€ssä.
Miesten vaihdevuodet eli andropaussi.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla selityksenä voi olla vaihdevuodet, onko miesten vaihdevuosia tutkittu?
Ikä tuo mukanaan kipujakin. Nivelrikko, suolistovaivat, hyvin yleisiä vanhemmilla ihmisillä. Ja jopa jatkuvaa kipua aiheuttavaa. Pelkkä ummetuskin voi tehdä kärtyksi.
Masennus ja alkoholismi tekee kiukkuiseksi myös, silloin kun ei voi juoda.
Syitä on niin paljon kuin ihmisiäkin. Harmi että ap tällaisia joutuu kohtaamaan, mutta tiedän mistä puhut. Ei auta jos sanon, että se helpottaa sitten kun olet itse vanha. Jostain syystä ne kärtyt kun kiukkuaa mieluummin nuoremmille (helpommille kohteille) kuin itsensä ikäisille kääkille.
t. viiskymppinen nainen
Joka kerta kun tuollainen pissis aukaisee suunsa, niin se alkaa vituttamaan kosmisesti kun tajuaa minkälainen galaktinen virhe naisten äänioikeus oli. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet äkääntyy siinä kohtaa elämää kun lakkaa ottamasta eteen. Eli kun lakkaa saamasta se näkyy naamasta.
Hormoneista se johtuu, ihan niin kuin naisillakin, toisille on enemmän hoitoja
Testosteronilisästä mies hyötyy terveydellisestikin jos lääkäri määrää sen tutkimusten jälkeen. Lihasmassa säilyy ja mieliala kohoaa. Siinä on jo kaksi asiaa, mitkä estävät tuskaista vanhuutta. Kolmas on luuston hyvän kunnon säilyminen. Testosteronivajaus aiheuttaa osteoporoosia.
Ainoa negatiivinen puoli testosteronilääkityksessä on se, ettei voi ehkä saada enempää lapsia.
Eipä hyödy näistä mehupoikien testolisistä!
Mä olen vanha kääpä, 45 v. ja vajaa kuukausi sitten aloitin tuollaisen lisän käytön, eikä käytännössä mitään eroa ole tullut huomattua. Olisi salilta pitänyt käydä hakemassa kunnon setit jotka kolisisi ihan oikeasti. Tiedä vaikka vielä ajattaakin sinne jossain kohtaa...
Vaivaa eturauhasta, eikä sen takia saa, eikä myöskään saa nukuttua riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset sitten ovat hauskoja ja iloisia, niinkö?
Ylipäätään hämmentää ihmiset, joilla kaikki ns. ainakin ulkoisesti hyvin, kuten talous, työ, ihmissuhteet, harrastukset, terveys yms. ja silti voimakasta vihaa ja katkeruutta.
Tunne siitä, että on koko elämänsä raatanut muiden eteen ja kiitoksena saanut vain vittuilua, aiheuttaa melkein väkisin näin vanhempana miehenä katkeruutta. Miehiin suhtaudutaan kuin jätteeseen jos ei tuota jotain hyötyä jollekin muulle.
Tätä ei nuorempana huomaa ja ymmärrä, mutta vuosien kuluessa se valkenee yhä selvemmin.
Yritän väkisin olla itsekkäämpi viimeiset vuoteni. En välitä enää paskan vertaa muista.
Kun kerta toisensa jälkeen saa selittää, että mitä kukin tekee ja saa huomata jonkin ajan päästä, ettei ole tehty mitään ja pyydetään selittämään alkuperäinen tehtävä uudestaan alusta alkaen. Ei tuota voi hymyhuulin esittää.