Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut vanhat miehet on äkäisiä ja vihaisia?

Vierailija
19.12.2024 |

Jos heille puhuu normaalisti töissä.

Nuoremmat on rentoja ja iloisia.

Mistä tämä silmin nähden näkyvä viha voi johtua? Olen 30-vuotias nainen. Miten heitä pitäisi lähestyä, ettei tuo vihan tunne heissä kehity?

Toivottavasti joku tietää mitä tarkoitan.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisvaltaisella alalla tehnyt työurani, etten ole töissä törmännyt moiseen. Meillä ne harvat miehet ovat hyvinkin säyseitä ja lepposia, muttei he hirveen paljon yli viisikymppisiä olekaan.

MUTTA mitä muussa elämässä on törmännyt eläköityneisiin miehiin, niin osa on kyllä aivan järjettömiä kiukkukalleja. Huomenta kun sanoo, niin mulkasee tai murahtaa, jos edes sitä. Joskus pitää taloyhtiön asioista yrittää jutella, niin voihan rähmä, että on hankalaa... Lapsuudesta saakka tuttua, että osa papparaisista huutaa vihtahousua ja turpakiinni pihalla temmeltäville lapsille ja toiset tuli potkimaan palloa ja jututtamaan.

Mistä se tosiaan johtuu...

Hönteintähän tässä on se, että omasta miehestä on hyvää vauhtia kuoriutumassa tuo kiukkupeppu. Se murahtelee jo pihan lapsille, vaikka nätisti jotain kysyivät.. Miten se mulle välillä puhuu tai omille aikuisille lapsilleen.

Ei tunnista itsessään huonotuulisuutta, jos otan asian puheeksi. Toisekseen saattaa suuttua kahta kauheemmin sitten ja pitää pari päivää mykkäkoulua, kun kehtasin kysyä. 

Seksittömyys ja seisokin vähentyminen ei ole tässä tapauksessa syynä... Jotain hänessä vaan tapahtui neljän kympin jälkeen, joku kriisi ja sen jälkeen kiukkusta on ollut.

Moni kaveri ja sukulaisnainen komppaa.

Vierailija
82/83 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Mikä tässä nyt on miesvihaa? Omallakin työpaikalla kaikkein ikävimpiä olivat eräät vanhemmat tyypit jotka täysiä kokovartalok*rpiä. Ja siis olen mies ja miehisellä alalla.

Parhaimmillaan vanhat miehet ovat ohjaavia, asiantuntevia ja järkeviä. Tyyliin Oppenheimer tai Kahn. Kärttyisiä kurppamaisia kaleveita on ihan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
27.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testotasot tippuu ja niistä tulee akkamaisempia (alkavat muistuttamaan äitiään ja maha +man boobsit alkavat kasvaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan