Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse ala lentäjäksi? Miksi miehen pitää tehdä kaikki?
Ei Ap halua lentäjäksi vaan semmoisen vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Se lentäjämies pitää löytää alle 18-vuotiaana (molempien pitää olla). Lentäjien vaimot ei päästä miehestään irti, vaikka lentäjämies kuinka rakastuisi. Varmaan kuuntelevat sängyssäkin tyytyväisinä, kuinka mies kuiskailee rakastajattarensa nimeä, kunhan saavat vaan pitää miehen, anteeksi meidän, eurot itsellään. Siksi ne lentäjät pettääkin, kun ne on rengastettu alle 2-kymppisinä, ja sitten myöhemmin löytyy sopivampi puolisko (sama elämänkokemus, harrastukset, sama golfjäsenyys, maailmanmatkaajia, yhteinen huumorintaju, fyysisesti yhteensopivia jne mikä milloinkin yhdistää), mutta sitä ei saa, kun vaimo uhkaa puhtaaksikynimisellä. Ja Suomen lainsäädäntö auttaa. Pakko jatkaa hautaan saakka.
Siksi lentäjät touhuilee lentoemäntien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lentäjämies pitää löytää alle 18-vuotiaana (molempien pitää olla). Lentäjien vaimot ei päästä miehestään irti, vaikka lentäjämies kuinka rakastuisi. Varmaan kuuntelevat sängyssäkin tyytyväisinä, kuinka mies kuiskailee rakastajattarensa nimeä, kunhan saavat vaan pitää miehen, anteeksi meidän, eurot itsellään. Siksi ne lentäjät pettääkin, kun ne on rengastettu alle 2-kymppisinä, ja sitten myöhemmin löytyy sopivampi puolisko (sama elämänkokemus, harrastukset, sama golfjäsenyys, maailmanmatkaajia, yhteinen huumorintaju, fyysisesti yhteensopivia jne mikä milloinkin yhdistää), mutta sitä ei saa, kun vaimo uhkaa puhtaaksikynimisellä. Ja Suomen lainsäädäntö auttaa. Pakko jatkaa hautaan saakka.
Siksi lentäjät touhuilee lentoemäntien kanssa.
Puppua. Ihan urbaani legenda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on semmoista mitä ei ole niillä miljoonilla nuoremmilla, kauniimmilla, mukavemmilla ja laihemmilla naisilla ei ole? Niin moni nainen haluaa lentäjän että lentäjillä on todellakin hylätä rumemmat ja lihavamman kun aina saa naisia vaikka olisi kuinka hirveä ihminen. Raha, status ja ulkonäkö niitä kun miehellä on niin mies saa aina naisia vaikka olisi aivan hirveä niitä naisia kohtaan
Lentäjillä on usein vielä tosikivat luonteet. Ne on testattu Finskillä niin perusteellisesti ennen kuin pääsevät kouluun. On ollut mistä valita. Ainoat urpåt lentäjät, mitä tiedän, on valmistuneet isolla rahalla yksityiseltä puolelta.
Ei siellä testata, että sulla on tosi kiva luonne. :D Ei se ole mikään lentäjäksi pääsyn kriteeri. Lentäjän pitää olla mahdollisessa hätätilanteessa kylmäpäinen, joten aika usein sellaisella ominaisuudella varustetut ovat jotain muuta kuin tosi kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on semmoista mitä ei ole niillä miljoonilla nuoremmilla, kauniimmilla, mukavemmilla ja laihemmilla naisilla ei ole? Niin moni nainen haluaa lentäjän että lentäjillä on todellakin hylätä rumemmat ja lihavamman kun aina saa naisia vaikka olisi kuinka hirveä ihminen. Raha, status ja ulkonäkö niitä kun miehellä on niin mies saa aina naisia vaikka olisi aivan hirveä niitä naisia kohtaan
Lentäjillä on usein vielä tosikivat luonteet. Ne on testattu Finskillä niin perusteellisesti ennen kuin pääsevät kouluun. On ollut mistä valita. Ainoat urpåt lentäjät, mitä tiedän, on valmistuneet isolla rahalla yksityiseltä puolelta.
Ei siellä testata, että sulla on tosi kiva luonne. :D Ei se ole mikään lentäjäksi pääsyn kriteeri. Lentäjän pitää olla mahdollisessa hätätilanteessa kylmäpäi
Kyllä persoonallisuus testataan perin pohjin ja vaikka mitään kiva luonne testiä ei ole niin täytyy olla positiivisia luonteenpiirteitä, kuten ei saa olla mikään räjähdysherkkä, vaaditaan sosiaalisuutta (tiimityötä) ja paljon muita ominaisuuksia, jotta pärjää kuormittavassa työssä, mutta itse ei kuormitu liikaa. Näin ollen voisi ajatella, että ainakin kaikki psykopaatit tai muuten oudot karsiutuvat pois. sikäli testatuista lentäjistä saat tasapainoisen miehen. Ja sen oloisia tuntemani lentäjät ovatkin.
Olemalla hillityn tyylikäs, ei mikään bimbolook ja etenkin sopeutuvainen ja älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Alat lentoemoksi
Pääsääntöisesti vaimot eivät ole emoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä testata, että sulla on tosi kiva luonne. :D Ei se ole mikään lentäjäksi pääsyn kriteeri. Lentäjän pit
Just näin 👍
Liikennelentäjän ammatti ei ole enää mikään kultakaivos vaan palkat ovat laskeneet ja heitä on työttöminä halpamaiden lentäjien ja liikakoulutuksesta seuranneen ylitarjonnan takia. Tunnen itse useammankin kalliin, yksityisen koulutuksen hankkineen lentäjän, joka työskentelee muissa tehtävissä (mm. erään hammaslääkärin) tai on joutunut muuttamaan ulkomaille alansa töiden perässä. Sielläkään palkka ei etenkään alkuun vielä päätä huimaa. Suosittelisin kullankaivajaa naimaan puolisokseen ennemminkin (keikka)lääkärin tai itse asiassa vielä parempi: Opiskelemaan itse itsensä lääkäriksi, jolloin lääkiksestä löytää sen lääkäripuolisonkin itselleen helpommin. Kuka enää nykyään elvistelee miehensä ammatilla ja palkalla, kun voi itsekin kouluttautua ilmaiseksi vapaasti niin korkealle kuin vain rahkeet riittävät ja tienata omat rahansa? Noloa... Sitä paitsi hyvätuloiset, korkeakoulutetut ihmiset tuppaavat nykyään naimaan "samaa kastia" eikä esim. hoitaja-lääkäripariskuntia löydy enää kuin vanhemmista sukupolvista.
Vierailija kirjoitti:
Liikennelentäjän ammatti ei ole enää mikään kultakaivos vaan palkat ovat laskeneet ja heitä on työttöminä halpamaiden lentäjien ja liikakoulutuksesta seuranneen ylitarjonnan takia. Tunnen itse useammankin kalliin, yksityisen koulutuksen hankkineen lentäjän, joka työskentelee muissa tehtävissä (mm. erään hammaslääkärin) tai on joutunut muuttamaan ulkomaille alansa töiden perässä. Sielläkään palkka ei etenkään alkuun vielä päätä huimaa. Suosittelisin kullankaivajaa naimaan puolisokseen ennemminkin (keikka)lääkärin tai itse asiassa vielä parempi: Opiskelemaan itse itsensä lääkäriksi, jolloin lääkiksestä löytää sen lääkäripuolisonkin itselleen helpommin. Kuka enää nykyään elvistelee miehensä ammatilla ja palkalla, kun voi itsekin kouluttautua ilmaiseksi vapaasti niin korkealle kuin vain rahkeet riittävät ja tienata omat rahansa? Noloa... Sitä paitsi hyvätuloiset, korkeakoulutetut ihmiset tuppaavat nykyään naimaan "samaa kastia
Työttömiä lentäjiä ei ole juurikaan. Mä näen, että lentäjä saa saman rahan tavallaan helpommalla kuin lääkäri. Esimerkiksi kapteeni tienaa noin 20k€ /kk ja siihen lentää n. 2-4 x kaukolennot. Vapaa-aikaa runsaasti. Erikoislääkäri harvoin pääsee tuohon tai sitten pitää olla joku johtava ylilääkäri tai tajuttomasti päivystystä ja iltavastaanottoja.
Vierailija kirjoitti:
Liikennelentäjän ammatti ei ole enää mikään kultakaivos vaan palkat ovat laskeneet ja heitä on työttöminä halpamaiden lentäjien ja liikakoulutuksesta seuranneen ylitarjonnan takia. Tunnen itse useammankin kalliin, yksityisen koulutuksen hankkineen lentäjän, joka työskentelee muissa tehtävissä (mm. erään hammaslääkärin) tai on joutunut muuttamaan ulkomaille alansa töiden perässä. Sielläkään palkka ei etenkään alkuun vielä päätä huimaa. Suosittelisin kullankaivajaa naimaan puolisokseen ennemminkin (keikka)lääkärin tai itse asiassa vielä parempi: Opiskelemaan itse itsensä lääkäriksi, jolloin lääkiksestä löytää sen lääkäripuolisonkin itselleen helpommin. Kuka enää nykyään elvistelee miehensä ammatilla ja palkalla, kun voi itsekin kouluttautua ilmaiseksi vapaasti niin korkealle kuin vain rahkeet riittävät ja tienata omat rahansa? Noloa... Sitä paitsi hyvätuloiset, korkeakoulutetut ihmiset tuppaavat nykyään naimaan "samaa kastia
Ei lääkäriä. Kyllä lentäjät heihin verrattuna ovat sellaisia tavallisia ja rentoja. Lääkäreistä liikaa outoja. T. Sh
Ei auta muu kuin toivoa, että joku lentäjä sut bongaa ja rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat lentoemoksi
Mutta saat lentäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat lentoemoksi
Mutta saat lentäjää.
Ei kun haluan vaimoksi. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alat lentoemoksi
Mutta saat lentäjää.
Ei kun haluan vaimoksi. T. Ap
Miksi??!
Oooon lentäjän poika, siis lähes sankari itsekin !
Vierailija kirjoitti:
Entä pojaksi?
Vaimoksi ja sitten voisimme yhdessä tehdä sen pojan <3
Kiinostaa. Siellä joku älykkämies selvästi.