Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Kommentit (614)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa siinä lentäjässä sitten on? Aina pois kotoa, ei tienaa erityisen hyvin ja aina panemassa työmatkoillaan. Lisäksi tuo kotiin kaiken maailman öttiäisiä esim luteita
Mä en ole heidän peräänsä, mutta tienaamisesta olen eri mieltä. Kahden ystäväni miehet ovat lentäjiä ja löytyvät kyllä verokoneen listoilta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hienoa siinä lentäjässä sitten on? Aina pois kotoa, ei tienaa erityisen hyvin ja aina panemassa työmatkoillaan. Lisäksi tuo kotiin kaiken maailman öttiäisiä esim luteita
Ai eivät tienaa hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Käykö veturinkuljettaja?
Ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai eivät tienaa hyvin?
Jos keskimäärin 155k€ vuositulo ei ole hyvä niin mikä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Millaista on lentäjän vaimomatsku? Kukaan vois vinkata?
ei ainakaan sellaista kuin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen puoli tusinaa näitä lentäjän vaimoja ja ihan tavallisia naisia ovat. Koulutettuja ovat ja tyylikkäitä. Fiksun oloisia. Ei mitään kanamaisia.
Julkisella ja yksityisellä puolella on saatavilla terapeuttien palveluja fiksaatioosi.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella ja yksityisellä puolella on saatavilla terapeuttien palveluja fiksaatioosi.
Kelle?
Vierailija kirjoitti:
Lisää vinkkejä!
Heh, ei kai siihen mitään vinkkejä voi erityisesti antaa, ihmisiä siinä ne pilotit kuin muutkin.
Ole fiksu, kaunis ja luotettava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasokasta
Muuta Venäjälle ja pyydä miestäsi arvostelemaan putleria julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Muuta Venäjälle ja pyydä miestäsi arvostelemaan putleria julkisesti.
Hah, lentää todella saisi
Jakamalla jokaiselle lentäjälle revaasi,ehkäpä joku kiinnostuu sinusta .
Vierailija kirjoitti:
Jakamalla jokaiselle lentäjälle revaasi,ehkäpä joku kiinnostuu sinusta .
Mut tuskin vaimo-mielessä. Ei revaa jakava nainen ole vaimomatskua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai eivät tienaa hyvin?
Kyllä minusta yli 100000€ vuosipalkka varsin hyvä.
Olemalla oma itsesi ja luonnollinen
Mä en ole heidän peräänsä, mutta tienaamisesta olen eri mieltä. Kahden ystäväni miehet ovat lentäjiä ja löytyvät kyllä verokoneen listoilta.