Miten pääsen lentäjän vaimoksi?
Kommentit (614)
Minä olin lentäjän vaimo, lähes " sankari" siis itsekin..
Vierailija kirjoitti:
Minä olin lentäjän vaimo, lähes " sankari" siis itsekin..
Lentäjien vaimot. Ovatkos ylpeitä vai vaatimattomia. Ken tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jokos Ap on päässyt?
Tuskin
No niin minäkin huolisin hyviä vinkkejä! Käyvätkö missä kuppiloissa?
Olen lentäjä ja toimitusjohtaja. Lisäksi vapaa. Asun meren rannassa omassa talossani ja harrastan vapaa-ajallani kulttuuria ja liikuntaa. Etsin tällä hetkellä kakkosasuntoa joko Espanjasta tai jostain sopivasta Aasian maasta. Jos avioliitto avioehdon kanssa kiinnostaa, niin otan tarjouksia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen lentäjä ja toimitusjohtaja. Lisäksi vapaa. Asun meren rannassa omassa talossani ja harrastan vapaa-ajallani kulttuuria ja liikuntaa. Etsin tällä hetkellä kakkosasuntoa joko Espanjasta tai jostain sopivasta Aasian maasta. Jos avioliitto avioehdon kanssa kiinnostaa, niin otan tarjouksia vastaan.
Miten me saamme sinuun yhteyden? Ja millä yhtiöllä lennät?
Vierailija kirjoitti:
Millaisista naisista pidät? Miksi olet sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Kävisikö kakkosasunto Ranskan Rivieralta? Sinne itse haluaisin. T. Yksi tasokas nainen
Vierailija kirjoitti:
No mihin niitä tarjouksia voi jättää?
Mitä sinulla on semmoista mitä ei ole niillä miljoonilla nuoremmilla, kauniimmilla, mukavemmilla ja laihemmilla naisilla ei ole? Niin moni nainen haluaa lentäjän että lentäjillä on todellakin hylätä rumemmat ja lihavamman kun aina saa naisia vaikka olisi kuinka hirveä ihminen. Raha, status ja ulkonäkö niitä kun miehellä on niin mies saa aina naisia vaikka olisi aivan hirveä niitä naisia kohtaan
Kai sullakin on jokin koulutus, vai meinaatko mennä avioon lentäjän kanssa pelkästään Julia Roberts-tyylillä että on upeet hiukset ja lateksi polvisaappaat niin Gere ohimennen ajaa ja ottaa Ferrarin kyytiin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulla on semmoista mitä ei ole niillä miljoonilla nuoremmilla, kauniimmilla, mukavemmilla ja laihemmilla naisilla ei ole? Niin moni nainen haluaa lentäjän että lentäjillä on todellakin hylätä rumemmat ja lihavamman kun aina saa naisia vaikka olisi kuinka hirveä ihminen. Raha, status ja ulkonäkö niitä kun miehellä on niin mies saa aina naisia vaikka olisi aivan hirveä niitä naisia kohtaan
Hah, mitä tekstiä. Olen naimisissa lentäjän kanssa ja tunnen luonnollisesti lukuisia perheitä, joissa mies lentäjä. Suurin osa on ihan tavallisia perheitä, joiden äidit ovat ojan tavallisia perheenäitejä. Ja avioliitot kestäneet vuosia ja vuosikymmeniä. Mitään pumpattuja tekoripsisiä ityhjäpäitä en ole nähnyt puolisoina kellään.
Ihme glorifiointia lentäjistä tai vaimoista.
Vierailija kirjoitti:
Kai sullakin on jokin koulutus, vai meinaatko mennä avioon lentäjän kanssa pelkästään Julia Roberts-tyylillä että on upeet hiukset ja lateksi polvisaappaat niin Gere ohimennen ajaa ja ottaa Ferrarin kyytiin?
Tunnen lentäjiä lähipiiristäni ja tiedän, että arvostavat itsenäistä ja koulutettua naista. Golddiggerit älkööt vaivautuko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on nykyinen mies niin ilmoita Porin Ilmailuopistoon. Parin vuoden päästä sulla on lentäjämies 💪
No sinnehän vaan mennään tuosta vaan sisään. Ehkä vaikein oppilaitos päästä sisään.
Kyllä varmaan vaikein koulu oikeasti päästä sisään on se Bolshoin balettikoulu. :-D
Nyt puhutaan ihan Suomesta
Vierailija kirjoitti:
Kai se lentäjä elättää?!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luen :D Suurimmalla osalla tuntemistani lentäjistä on ihan tavallinen perhe-elämä ja tavallinen vaimo.
Mikä tietysti kellekin hyvää on. Itselleni tuollainen 10-20 k kuukaudessa kuulostaa hyvältä.