Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö aidosti olla välittämättä siitä mitä toiset sinusta ajattelee?

Vierailija
19.12.2024 |

Miten reagoit/ ajattelet jos huomaat vaikka että joku ei pidä sinusta? Tai esim. jos huomaat jonkun pitävän sinua pilkkanaan tai katsovan huvittuneesti tai alentavasti?

Törmäätkö tällaisiin tilanteisiin ylipäänsä koskaan?

Jos tällainen ei vaikuta sinuun niin kerro kuinks olet rakentanut niin hyvän itsetunnon.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi

En ole vammainen

Mikä vammainen??

Jos et välitä, sinut voidaan hylätä, uhrata, tappaa. Et saa töitä, ylennyksiä tai apua.

Niin

Niin, mainitsemasi on niitä konkreettisia seurauksia. En itse välitä monestakaan asiasta, esim. siitä, mitä joku on mieltä pukeutumisestani (asiallinen) tms. Mutta välitän paljon siitä, jos minua perusteetta pidetään vaikka tyhmänä tai vähemmän työssäni pätevänä. Vain siksi, että olen introvertti enkä "sosiaalisesti lahjakas" suuna ja päänä oleva ekstro. Se ihan tosielämässä koettuna todella saa ed. mainitut "hylkäämään" ts. ohittamaan ja jättämään huomiotta. Kehittämis- tai parannusehdotuksia ei edes noteerata, ja helposti jätetään ulkopuolelle tehtäväjao

Työelämässä asiat tehdään huonommin sinunlaistesi takia jotka eivät osaa tiivistää vaan oksentavat vaikka mitä turhaa paskaa kaikkeen. 

Vierailija
42/49 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa tapauksissa hyvä itsetunto rakentuu iän myötä. Jossain vaiheessa vain ei enää välitä siitä mitä tuntemattomat ajattelee. Sillä ei ole mitään merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että niillä mahtaa olla tylsä elämä jotka kerkeää miettiä toisten ajatuksia.Ja tiedän että ihmiset erilaisia ja jokaisella omat ongelmansa.Että toisten puolesta ei kannata miettiä yhtään mitään :D

Vierailija
44/49 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ystävällinen ja asiallinen kaikkia kohtaan, mutta siihen en voi vaikuttaa, pitävätkö muut minusta vai ei. On paljon kusipäitä, jotka ovat ilkeitä ilman mitään syytä heitä ystävällisesti kohtelevia kohtaan. Päättävät vain inhota jotain tyyppiä, jota eivät edes tunne, vaan näkevät vasta 1. kertaa. Siksi ketään ei kannata yrittää miellyttää. Eipä se mitään auttaisikaan, kun se inho tulee ilmeisesti pärstäkertoimen perusteella, tai pikemminkin siitä, että sillä inhoajalla on itsellään päässä vikaa! Eivät normaalit ja normaaliälyiset ihmiset keksi itselleen ympäriltään jotain "vihamiehiä" ilman mitään järjellistä syytä!

Ajattelen näin, että se, miten muut kohtelevat minua, ei kerro minusta, vaan heistä. Toki sillä on vaikutusta omaan mielialaan, miten muut kohtelevat, mutta tulee muistaa, että heidän käytöksensä ei johdu minusta, vaan kertoo vain siitä, millaisia ihmisiä he itse ovat.

Vierailija
45/49 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyn olla aidosti välittämättä, en itsekään ajattele kovinkaan mairittelevasti monestakaan ihmisestä. Olen täysin oman tieni kulkija, enkä seuraa massan mielipiteitä. 

Vierailija
46/49 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan.

Vierailija
47/49 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan kiinnosta mitä ihmiset noin yleensäkkään ajattelee, saati että kiinnostaisi mitä ne minusta ajattelee. Läheisimmät ihmiset ilmeisesti ajattelevat minusta positiivisesti, kun haluavat viettää aikaa kanssani. Jos törmään ihmiseen joka ei pidä minusta, yleensä jätän tälläisen ihmisen täysin huomiotta.

Vierailija
48/49 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en juurikaan tiedä, mitä toiset minusta ajattelevat, enkä myöskään kysele. Ajatelkoot, mitä lystäävät. Ei hetkauta minua suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
49/49 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luulisin. Tässä sitä edelleenkin mennä touhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi