Äänestetään kaikki 2027 demareita
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Missä kokoomuspersu, siellä vilppi, valhe ja vääristely.
Missä kommari, siellä kusenhaju ja kaalipieru.
Popparit valmiiksi. Minäkin haluan nähdä, kuinka demarit peruu kaikki säästöt ja leikkaukset laittaen samalla talouden, velkaantumisen ja soten kuntoon. 😂
Vierailija kirjoitti:
Joo, demarit lupaavat laittaa talouden ja soten kuntoon, katkaista velkaantumisen ja perua kaikki nykyhallituksen tekemät säästö- ja leikkaustoimet. Minä ainakin äänestän! 😂
Verot pannaan valtion maksettaviksi ja työttömyys poistuu kuudessa kuukaudessa.
Mahtavaa, demareiden ansiosta saadaan itärajakin htaas auki IDEOLOGISISTA SYISTÄ, kuten Kimmo Kiljunen julkisuuteen vuoraneessa videoidussa keskustelutilaisuudessa lupasi. Samoin perutaan persujen ajamat lakimuutokset mm. kansalaisuuden saamiseen ym. sillä Suomihan on koko maailman sosiaalitoimisto. Rahat eivät nytkään riitä kunnolliseen terveydendenhuoltoon edes kantiksille mutta mitä se haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Missä kokoomuspersu, siellä vilppi, valhe ja vääristely.
Demari, pedari, sama asia
Miksi? Eiväthän demarit edes peruisi oikeistohallituksen julmia leikkauksia. Vasemmistoliitto on sentään aito vaihtoehto kokoomukselle
Suohon vai? Sinnepä hyvinkin, äänestetään kaikki 2027 demarit suohon!
Ja sitten konkurssi ja kaikki tuet täysin seis. Köyhät raatamaan ruokaa saadakseen pienellä palkalla. Paluu 1800-luvulle.
Minä olen ammatissa, josta saa aina rahaa. Joten antaa mennä vaan. Te köyhät kärsitte.
Ja toveri Putin jo taputttaa siloisia käsiään
Miksi äänestäisin puoluetta jonka johtajalla on natsifetissi ja puoluesihteeri hakkaa kissoja jääkiekkomailalla?
Vierailija kirjoitti:
Siis näitä?
Ehta punikki on punainen naamaltaankin näköjään.
Tällä viikolla juuri halusivat lisää rahaa maahamuuttoon muiden vasemmistopuolueiden kanssa.
Voisiko demareita äänestämällä saada troikan paikalle? Siinä mielessä hyvä ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Joo, demarit lupaavat laittaa talouden ja soten kuntoon, katkaista velkaantumisen ja perua kaikki nykyhallituksen tekemät säästö- ja leikkaustoimet. Minä ainakin äänestän! 😂
Joko ne demarin Kreikkaan lainaamat rahat on palautettu?? Niinpä...
Marinin hallitus todisti, että on sittenkin väliä ketä äänestää. Marinin hallitukseen asti luulin että sama ketä on päättämässä, koska Suomella niin pieni liikkumavara.
Tosin Lindtman ei ole Sanna Marin.
Vierailija kirjoitti:
vastauksista päätellen tää foorumi näyttää olevan täynnä lantasaapas persuja ...
Sori vaan persuhullu jankuttaja mutta tällä foorumilla on paljon muidenkin puolueiden kannattajia kuin persujen, eikä yksikään niistä pidä teidän pellepuolueestanne.
Ei ottanu persuhulludemarin aloitus ihan tuulta alleen! :D Vtuttaako?
Äänestetään vasureille Minja-jytky. Demarit voittavat kuitenkin. Vasureiden vaalivoiton myötä demareiden on pakko ottaa hallitukseen ja se taas tarkoittaa, että sinipunaa ei synny - tai sitten kokoomuksen täytyy nöyrtyä ja luopua vaalirahoittajiensa saneluista. Minjasta tulisi erinomainen kulttuuri- tai opetusministeri.
vastauksista päätellen tää foorumi näyttää olevan täynnä lantasaapas persuja ...