Äänestetään kaikki 2027 demareita
Kommentit (70)
Demareita? Ei voi luottaa niihin epeleihin lainkaan. Annan täyden lompakkoni mieluummin romanille lainaan ja hän lupaa palauttaa sen seuraavana päivänä.
En äänestä demaria enää ikinä missään vaaleissa.
Suomessa ei osata tehdä politiikkaa... Kaikista puolueista löytyy omat perseensä
Joo, demarit lupaavat laittaa talouden ja soten kuntoon, katkaista velkaantumisen ja perua kaikki nykyhallituksen tekemät säästö- ja leikkaustoimet. Minä ainakin äänestän! 😂
Mieluummin olen vaikka äänestämättä ensimmäistä kertaa...
Vierailija kirjoitti:
Itse tein nuorena ja tyhmänä kerran tuon virheen, äänestin Tarja Halosta. IKINÄ en enää tule samaa virhettä toistamaan, opin kerrasta.
Brysselissä ollessaan Halla-aho äänesti muiden Putinin tukemien äärioikeistoryhmien mukana kaikkia Venäjä-pakotteita vastaan.
Tai sitten persuja?
Kun demarit on itseasiassa aika syypää nykyisille leikkauksille. Ensin oli Marinin kauhukabinetti ja sitten olisi ollut kuitenkin mahdollisuus persut-demarit hallitukseen.
Nyt Kokoomus sai sanella kaiken, kun demarit ja keskusta piilotteli ja 2027 Kokoomus saa sanella kaiken, koska demareiden kohde on vain persut.
Kokoomusta ei haluta suututtaa yhtään minkään perumisella.
HS oli tänään huolissaan kokoomuspersujen kannatuksen laskusta ja osasi kertoa, ettei SDP voita vaaleissa vaikka sillä olisi suurin kannatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tein nuorena ja tyhmänä kerran tuon virheen, äänestin Tarja Halosta. IKINÄ en enää tule samaa virhettä toistamaan, opin kerrasta.
Sama juttu, hävettää vieläkin.
Äänestän SDP:tä jo keväällä 2025.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten persuja?
Kun demarit on itseasiassa aika syypää nykyisille leikkauksille. Ensin oli Marinin kauhukabinetti ja sitten olisi ollut kuitenkin mahdollisuus persut-demarit hallitukseen.
Nyt Kokoomus sai sanella kaiken, kun demarit ja keskusta piilotteli ja 2027 Kokoomus saa sanella kaiken, koska demareiden kohde on vain persut.
Kokoomusta ei haluta suututtaa yhtään minkään perumisella.
Jep... Marin yritti pelata itselleen hallituspaikan "meille kelpaa sini-puna" koska tiedosti, että jos häviää vaalit, voittaja on sekoomus. Kokoomus voittaa aina oikeistopuolueista
Palstalla ei nähtävästi sossut viihdy. Joku niitä kuitenkin äänestää, kun kirkkaasti Suomen suurin puolue.
Hesari on perskokkareiden talutusnuorassa. Varsinkin kokoomus on Hesarin erityissuojelussa.
Missä kokoomuspersu, siellä vilppi, valhe ja vääristely.
Vierailija kirjoitti:
Brysselissä ollessaan Halla-aho äänesti muiden Putinin tukemien äärioikeistoryhmien mukana kaikkia Venäjä-pakotteita vastaan.
Li on parhaillaan Brysselissä putinistiryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu.
tuo ketä lainasit
Tai kansalaisaloite, missä vaaditaan Lissua ja Sannaa takaisin. Kaikki perskokkareita ärsyttävät ideat ovat tervetulleita.
Kiljusta?