Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä ulina nyt on sairaaloiden keskittämisestä? Mikä vimma on asua jossain jumalan selän takana, ja vinkua kun kehitys kehittyy?

Vierailija
18.12.2024 |

Aina on vapaa muuttamaan pois korvesta, tai ihan ITSE maksamaan terveyspalveluista. Ei ole mikään pakko olla yhteiskunnan taskuilla mitä tulee terveydenhuoltoon.

Käsittämätön sossulandia, ihmiset ovat tottuneet väärään

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi muiden pitäisi maksaa kaikki?

Vierailija
2/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli missä saisi asua siten, että olisi oikeutettu verorahoitteisiin terveyspalveluihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa ensin Jumalan selän taakse ja sitten ihmettelee kun palveluita ei ole. 

Se, että saa asua edullisesti jossain böndellä vailla lähinaapureita vaatii veronsa, kaikkea ei voi saada. 

Vierailija
4/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli missä saisi asua siten, että olisi oikeutettu verorahoitteisiin terveyspalveluihin?

Miksi et itse maksa niitä? Miksi loisit?

Vierailija
5/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomen asuttuna pitäminen oli jossain vaiheessa kansallisen turvallisuuden asia, puheissa ainakin. 

Vierailija
6/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätodellisen tyhmiä jo nämä teidän jutut, pidätkö itseäsi fiksuna tai muita parempana? Voi sentään, huoh.

Vierailija
7/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset pikkusairaaloista ovat sen verran surkeita, että mielelläni menen kauemmas isompaan sairaalaan.

Vierailija
8/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun kaupungissa mikä on 20 suurimman joukossa, tällä on sairaala, mutta senkin palveluja karsitaan ja siirretään. Ei tarvitse asua missään huitsin nevadassa että palveluja karsitaan. Ennen pääsi lähisairaalaan synnyttämään, nyt on matkaa sitten vähintään 50km lähimpään sairaalaan missä voi synnyttää, onhan se vähän ikävää, kun tämä ei ole mikään kymmenen ihmisen tuppukylä jossa syntyy yksi lapsi vuodessa.

Vierailija
9/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persukriittinen, tottakai. 😎

Vierailija
10/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kukaan maksa (kaikkia) omia terveyspalveluitaan, mitä sönkötät juuri jonkun tietyn ihmisen loisimisesta ja millä perusteella? 

Vierailija
11/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöä tässä saadaan noin 26 miljoonaa. Samaan aikaan kansanedustajat nostaa palkkojaan, valtion joululahjoihin 50milj. Ja esim. tunnin junaan on varattu yli 400 milj.

Kuinka kärsivällistä on suomen kansa?

Vierailija
12/120 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästöä tässä saadaan noin 26 miljoonaa. Samaan aikaan kansanedustajat nostaa palkkojaan, valtion joululahjoihin 50milj. Ja esim. tunnin junaan on varattu yli 400 milj.

Kuinka kärsivällistä on suomen kansa?

Uhkailetko? Kyllä sut ruotuun laitetaan

Vierailija
13/120 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulaskankaan sairaala on yksi niistä, missä yöpäivystys lakkaa. Joo, se on alle 7000 asukkaan kaupunki, mutta palvelee aika isoa aluetta, mm. yli 15000 asukkaan Ylivieskaa ja yli 10000 asukkaa Nivalaa. En nyt ihan "jumalan selän takana" olevaksi alueeksi sanoisi.

Vierailija
14/120 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttaa ensin Jumalan selän taakse ja sitten ihmettelee kun palveluita ei ole. 

Se, että saa asua edullisesti jossain böndellä vailla lähinaapureita vaatii veronsa, kaikkea ei voi saada. 

Ensin? Ne päivystykset oli ensin, sitten muuttivat sinne tai syntyivät sinne, ja nyt ne päivystykset otetaan pois.

Saattaisi kirpaista sinuakin. 

Vierailija
15/120 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te persut asutte itse kaikki landella.

Vierailija
16/120 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukset pikkusairaaloista ovat sen verran surkeita, että mielelläni menen kauemmas isompaan sairaalaan.

Että matkustat mieluummin vaikka 200 km, kun penskasi huutaa korviaan? Tarvitset siihen just ison sairaalan? Tai kun tarvitset ripulitaudissa saikkulapun mäntille työnantajallesi, joka ei ole järjestänyt kuin minimityöterveyden ja jolle ei kelpaa hoitajan todistus, jonka saisi puhelimitse terveysasemalta. Tarvitsetko siihenkin ison sairaalan? 

Vierailija
17/120 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten olen huolissani siitä, että Suomessa on oppivelvollisuus mutta ei mitään velvollisuutta oppia ymmärtämään lukemaansa. 

Vierailija
18/120 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli periniöläisinä kuutisen vuotta sitten vaihtoehtoina synnyttää joko Salossa tai Turussa. Valittiin Turku. 

Vierailija
19/120 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun kaupungissa mikä on 20 suurimman joukossa, tällä on sairaala, mutta senkin palveluja karsitaan ja siirretään. Ei tarvitse asua missään huitsin nevadassa että palveluja karsitaan. Ennen pääsi lähisairaalaan synnyttämään, nyt on matkaa sitten vähintään 50km lähimpään sairaalaan missä voi synnyttää, onhan se vähän ikävää, kun tämä ei ole mikään kymmenen ihmisen tuppukylä jossa syntyy yksi lapsi vuodessa.

No, meillä on ihan Helsingissä reilu tunnin matka lähimpään päivystykseen. 

Vierailija
20/120 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, meillä on ihan Helsingissä reilu tunnin matka lähimpään päivystykseen. 

Helsinki on paska kaupunki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä