Poikani ilmoitti tuovansa joulupöytään tuoreen miniän joka ei suostu syömään mitään epäterveellistä
Kolmen pojan miniästä juuri keskimmäisen aikuisen poikani miniä on terveysintoilija joka ei joulunakaan suostu maistakaan haarukallista yhtään mitään. Vuosi sitten ostin sokerittomia suklaita juuri tulevaa miniää varten mutta ei nekään kelvanneet. Kysyin sitten miksi ei ja ruokaa on tänäkin jouluna valtava määrä sukujoulun takia niin ei halua syödä. Kaikki muut syömme, nautimme ja juhlimme normaalisti joulua mutta tämä yksi istui hetken toivotteli kaikille hyvät joulut ja lähti ulos pimeään kävelylle. Antoi sentään rakkaan poikani nauttia sukujoulusta. Kaikilla muilla lapsilla on perhettä mutta ei keskimmäisellä ja aion kysyä miten aikoo raskautua kun on noin tarkka kaikesta mitä syö ja juo. Näpäytänkö tuoretta miniää?
Kommentit (212)
Minulta on vatsaa leikattu syövän takia. Joulupöydän laittaja tietää tilanteen ja kerroin hänelle, että todella löydän itselleni syötävää ruokapöydästä. Välillä en itsekään tiedä mikä sopii ja mikä ei.
Allergia on erikseen, nirsoilu tarpeeton!
Kylläpä on huono provo,siis tän viikon huonoin.
Keksi parempaa......
Vierailija kirjoitti:
Keksi parempaa......
Keksi itse....
Kuulostaa syömishäiriöltä että lähtee kävelylle kun muut syövät.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, näitä ikuisia jouluaiheisia provoja sitten taas.
Näistä voisi tehdä jouluelokuvia. Tiedättehän nämä jenkkien idylliset joululeffat, vaikeuksien kautta onnelliseen loppuun? Suomiversiossa anoppi ja miniä taistelee ja lopuksi miniä pakkaa kamansa ja häipyy. Poika jää elelemään tyytyväisenä aikamiespoikana täysylläpitoon äitin lämpösten patojen ääreen.
Joillekin voi myös olla vaikeaa syödä muiden läsnäollessa. Älä siis tee numeroa asiasta.
Jos tämä on totta niin kehottaisin kertomaan tälle miniälle mitä kuuluu hyviin käytös tapoihin, jos ei sitten enää tule käymään niin tuskin kukaan häviätte mitään...
Miniä tuotuna joulupöytään kuulostaa kannibalismilta
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta niin kehottaisin kertomaan tälle miniälle mitä kuuluu hyviin käytös tapoihin, jos ei sitten enää tule käymään niin tuskin kukaan häviätte mitään...
Anoppi saattaa hävitä oman poikansa.
Eipä se oikeastaan kuulu sinulle miksi ei syö. Kun ei kerran anna syömättömyytensä vaikuttaa teihin mitenkään, eikä kerran mitään ole vaatinut niin silloin pitäisi antaa vaan olla. Hänellä on omat syynsä ja kerran ei ole halunnut kertoa teille mikä se on, niin sitten se on niin.
Vierailija kirjoitti:
Keksi parempaa......
Niin on, ruokottoman huono
En kyllä viitsisi edes kirjoittaa tommosta roskaa.
Jos joku on mun luokse tulossa syömään, eikä allergioita ole,niin syö tai on syömättä mitä pöytään laitan. En tee mitään erikoisuuksia toisten toiveiden mukaan,mulla on omat perinteet ja minun talo,minä päätän. Saa olla tulematta, vaikka oma lapsikin. Ei se minua haittaa. Hän voi aloittaa uudet perinteet uuden siipan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, olkoon sitten syömättä tai tuokoot omat eväät jos tarjoilu ei kelpaa.
Jälkeläisiä ajatellen voi olla kyllä hyväkin jos miniä on tarkka ruokavaliostaan. Asiassa on hyviäkin puolia.
Vaikuttaa enemmänkin mielenterveysongelmalta tai narsismilta
Kyllä kutsujen emännältä. Jos ei hyväksy toisten ruokavalioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, et ole vielä kertonut, mitä ruokaa oli tarjolla häissä. Söikö miniä sitä?
Olin hoitamassa ruokapuolta häissä kun catering firma teki hatkat joten en ehtinyt näkemään muuta kuin kakunleikkuun jota nauttivat yhdessä ja siitäkin näin vain hetken. Häissä oli monipuolisesti hääparin toivomia ruokia.
Mitä ihmettä, etkö ehtinyt kytätä koko aikaa, syökö tuore miniä mitään paitsi kakkua??? Kauhea laiminlyönti.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on mun luokse tulossa syömään, eikä allergioita ole,niin syö tai on syömättä mitä pöytään laitan. En tee mitään erikoisuuksia toisten toiveiden mukaan,mulla on omat perinteet ja minun talo,minä päätän. Saa olla tulematta, vaikka oma lapsikin. Ei se minua haittaa. Hän voi aloittaa uudet perinteet uuden siipan kanssa.
NO sillä tavalla. OIekin hirmuhallitsija siellä.
Mikä saatanan pakko on kenelläkään syödä mitään, jos ei halua. Tai ei ole nälkä. Ei varmaan ole tarkoitus olla mikään mielenosoitus herkuillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi saattaa hävitä oman poikansa.
Kyllä, näin se menee. Jos anoppi haluaa jatkossakin ehkä tulevia lapsenlapsia nähdä joulupöydässään, niin kannattisi ehkä antaa miniän syödä mitä haluaa tai olla syömättä.
En voi muuta sanoa kuin, että voi poika parkaa, jos tuollaisen kanssa on yhdessä.
Ap on jo päättänyt vihata miniäänsä. Ihan sama vaikka tämä kehuisi sapuskat maasta taivaaseen.
Ehkä miniä on raskaana eikä uskalla syödä lihaa.