Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani ilmoitti tuovansa joulupöytään tuoreen miniän joka ei suostu syömään mitään epäterveellistä

Vierailija
18.12.2024 |

Kolmen pojan miniästä juuri keskimmäisen aikuisen poikani miniä on terveysintoilija joka ei joulunakaan suostu maistakaan haarukallista yhtään mitään. Vuosi sitten ostin sokerittomia suklaita juuri tulevaa miniää varten mutta ei nekään kelvanneet. Kysyin sitten miksi ei ja ruokaa on tänäkin jouluna valtava määrä sukujoulun takia niin ei halua syödä. Kaikki muut syömme, nautimme ja juhlimme normaalisti joulua mutta tämä yksi istui hetken toivotteli kaikille hyvät joulut ja lähti ulos pimeään kävelylle. Antoi sentään rakkaan poikani nauttia sukujoulusta. Kaikilla muilla lapsilla on perhettä mutta ei keskimmäisellä ja aion kysyä miten aikoo raskautua kun on noin tarkka kaikesta mitä syö ja juo. Näpäytänkö tuoretta miniää?

Kommentit (212)

Vierailija
181/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miniä on raskaana eikä uskalla syödä lihaa.

Vierailija
182/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on vatsaa leikattu syövän takia. Joulupöydän laittaja tietää tilanteen ja kerroin hänelle, että todella löydän itselleni syötävää ruokapöydästä. Välillä en itsekään tiedä mikä sopii ja mikä ei.

Allergia on erikseen, nirsoilu tarpeeton!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on huono provo,siis tän viikon huonoin.

Keksi parempaa......

Vierailija
184/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi parempaa......

Keksi itse....

Vierailija
185/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa syömishäiriöltä että lähtee kävelylle kun muut syövät. 

Vierailija
186/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jahas, näitä ikuisia jouluaiheisia provoja sitten taas. 

Näistä voisi tehdä jouluelokuvia. Tiedättehän nämä jenkkien idylliset joululeffat, vaikeuksien kautta onnelliseen loppuun? Suomiversiossa anoppi ja miniä taistelee ja lopuksi miniä pakkaa kamansa ja häipyy. Poika jää elelemään tyytyväisenä aikamiespoikana täysylläpitoon äitin lämpösten patojen ääreen. 

Vierailija
187/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin voi myös olla vaikeaa syödä muiden läsnäollessa. Älä siis tee numeroa asiasta.

Vierailija
188/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin kehottaisin kertomaan tälle miniälle mitä kuuluu hyviin käytös tapoihin, jos ei sitten enää tule käymään niin tuskin kukaan häviätte mitään...

Vierailija
189/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä tuotuna joulupöytään kuulostaa kannibalismilta

Vierailija
190/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta niin kehottaisin kertomaan tälle miniälle mitä kuuluu hyviin käytös tapoihin, jos ei sitten enää tule käymään niin tuskin kukaan häviätte mitään...

Anoppi saattaa hävitä oman poikansa.

Vierailija
191/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se oikeastaan kuulu sinulle miksi ei syö. Kun ei kerran anna syömättömyytensä vaikuttaa teihin mitenkään, eikä kerran mitään ole vaatinut niin silloin pitäisi antaa vaan olla. Hänellä on omat syynsä ja kerran ei ole halunnut kertoa teille mikä se on, niin sitten se on niin.

Vierailija
192/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi parempaa......

Niin on, ruokottoman huono 

En kyllä viitsisi edes kirjoittaa tommosta roskaa. 

Vierailija
193/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on mun luokse tulossa syömään, eikä allergioita ole,niin syö tai on syömättä mitä pöytään laitan. En tee mitään erikoisuuksia toisten toiveiden mukaan,mulla on omat perinteet ja minun talo,minä päätän. Saa olla tulematta, vaikka oma lapsikin. Ei se minua haittaa. Hän voi aloittaa uudet perinteet uuden siipan kanssa. 

Vierailija
194/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee myös jouluun 

Vierailija
195/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, olkoon sitten syömättä tai tuokoot omat eväät jos tarjoilu ei kelpaa. 

Jälkeläisiä ajatellen voi olla kyllä hyväkin jos miniä on tarkka ruokavaliostaan. Asiassa on hyviäkin puolia.

Vaikuttaa enemmänkin mielenterveysongelmalta tai narsismilta 

Kyllä kutsujen emännältä. Jos ei hyväksy toisten ruokavalioita.

Vierailija
196/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, et ole vielä kertonut, mitä ruokaa oli tarjolla häissä. Söikö miniä sitä?

Olin hoitamassa ruokapuolta häissä kun catering firma teki hatkat joten en ehtinyt näkemään muuta kuin kakunleikkuun jota nauttivat yhdessä ja siitäkin näin vain hetken. Häissä oli monipuolisesti hääparin toivomia ruokia.

Mitä ihmettä, etkö ehtinyt kytätä koko aikaa, syökö tuore miniä mitään paitsi kakkua???  Kauhea laiminlyönti.

Vierailija
197/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on mun luokse tulossa syömään, eikä allergioita ole,niin syö tai on syömättä mitä pöytään laitan. En tee mitään erikoisuuksia toisten toiveiden mukaan,mulla on omat perinteet ja minun talo,minä päätän. Saa olla tulematta, vaikka oma lapsikin. Ei se minua haittaa. Hän voi aloittaa uudet perinteet uuden siipan kanssa. 

NO sillä tavalla. OIekin hirmuhallitsija siellä.

Mikä saatanan pakko on kenelläkään syödä mitään, jos ei halua. Tai ei ole nälkä. Ei varmaan ole tarkoitus olla mikään mielenosoitus herkuillesi.

Vierailija
198/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi saattaa hävitä oman poikansa.

Kyllä, näin se menee. Jos anoppi haluaa jatkossakin ehkä tulevia lapsenlapsia nähdä joulupöydässään, niin kannattisi ehkä antaa  miniän syödä mitä haluaa tai olla syömättä.

Vierailija
199/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta sanoa kuin, että voi poika parkaa, jos tuollaisen kanssa on yhdessä. 

Vierailija
200/212 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jo päättänyt vihata miniäänsä. Ihan sama vaikka tämä kehuisi sapuskat maasta taivaaseen.