Oletko joutunut koskaan toisen naisen iskemÀksi?
Mulle on joskus puistossa flirtaillut kaunis nainen ja oon itekki nainen đ
Kommentit (24)
On useammankin kerran, ilmeisesti, ja silloin en tajunnut ettÀ luultavastikin testasivat onko mulla kiinnostusta naisiin. NÀkivÀt varmastiki suoraan ilmeestÀni mitÀ mieltÀ olin. No ei ole kiinnostusta.
Olen, nyt 2 lasta ja 10 vuotta yhdessÀ.
Olen muutaman kerran mutta ne tilanteet olivat kyllÀ lÀhempÀnÀ ahdistelua kuin iskemistÀ. IkinÀ kukaan mies ei ole lÀhestynyt niin törkeÀsti ja pÀÀllekÀyvÀsti.
En varmaan edes ymmÀrtÀisi mitÀ tapahtuu? Rintojako nÀytti vai mistÀ huomasit, ap?
Olisin syvÀsti loukkaantunut, jos joku nainen kuvittelisi minun olevan naisiin pÀin. Se tarkoittaisi sellaista olemusta, jota en halua. TÀhÀn mennessÀ en onneksi ole viestittÀnyt sellaista ympÀristölleni.
En, mutta tajusin olevani bi ja haluaisin hurmata itse toisen naisen. Mutta en halua pettÀÀ tai erota nykyisestÀ heterosuhteesta, joten tuskin edes yritÀn. On silti mukava leikitellÀ ajatuksella. Miten sen tekisi? Miten naisia isketÀÀn?
Tarkoitat varmaan nyrkillÀ iskemistÀ. - Lasketaanko potku tai potkiminen?
Olisi vallan ihanaa, jos joku mukava nainen tulisi mua iskemÀÀn.
Ei valitettavasti ole. Olisi mukava kokea se. PidÀn naisista yleensÀ enemmÀn kuin miehistÀ. Toisaalta parempi kun ei kukaan olekaan yrittÀnyt, sillÀ rakastan miestÀni. Luultavasti ainoa mies, jonka koskaan pÀÀstÀn sydÀmeeni.
KyllÀ olen. Jotkut olleet kovastikin kiinnostuneita. Itse en ole "naisiin pÀin" ollenkaan. Mutta mitÀpÀ tuollaisesta loukkaantumaan.
Minua on useampi (pullea) nainen lÀhestynyt. En ole pitÀnyt heistÀ
Joo, monet kerrat. Vietin teininÀ aikaa luovien ihmisten kanssa 10-15 vuotta sitten, joten en koe ettÀ siinÀ oli mitÀÀn erikoista. Myös avoimet suhteet ja kolmenkimppaehdotukset olivat ihan tavallisia, vaikken niistÀkÀÀn innostunut.
Vierailija kirjoitti:
Olisin syvÀsti loukkaantunut, jos joku nainen kuvittelisi minun olevan naisiin pÀin. Se tarkoittaisi sellaista olemusta, jota en halua. TÀhÀn mennessÀ en onneksi ole viestittÀnyt sellaista ympÀristölleni.
Varsinkin lesbot tykkÀÀvÀt usein tosi naisellisista naisista, mutta toki jos koet sen loukkaavana niin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman kerran mutta ne tilanteet olivat kyllÀ lÀhempÀnÀ ahdistelua kuin iskemistÀ. IkinÀ kukaan mies ei ole lÀhestynyt niin törkeÀsti ja pÀÀllekÀyvÀsti.
Olen myös nÀhnyt miehenÀ nÀitÀ tilanteita.
Katse on melkeimpÀ suunnattava pois, niin hÀrskejÀ osaa tietyt muijat olla toisille muijille.
M45
Silloin kun pidÀn kumiterÀsaappaita kokoa 40. Ne ovat ensivuoden hitti. Tuskin kevÀÀllÀ enÀÀ saakaan kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti ole. Olisi mukava kokea se. PidÀn naisista yleensÀ enemmÀn kuin miehistÀ. Toisaalta parempi kun ei kukaan olekaan yrittÀnyt, sillÀ rakastan miestÀni. Luultavasti ainoa mies, jonka koskaan pÀÀstÀn sydÀmeeni.
Samoin! Olisi ihanaa ajatuksena, mutta oikeasti en haluaisi muuttaa mitÀÀn nykyisestÀ heteroavioliitosta. Tunteet olisi kuitenkin kiva kokea toisen viehÀttÀvÀn naisen iskemÀnÀ. Tunteillehan ei voi mitÀÀn, ei niillÀ vielÀ muutu petolliseksi. Mukava olisi vÀhÀn herkkiÀ seksuaalisuutensa uusia ulottuvuuksia, mutta ei kÀytÀnnössÀ.
Apua, olen joskus puistossa yrittÀnyt tehdÀ tuttavuutta uusiin potentiaalisiin "mammakavereihin". Olenko vaikuttanut siltÀ, ettÀ yritÀn iskeÀ?!
Pari kertaa nainen on tehnyt aloitteen.
Siis ahdistelemaksi vai iskemÀksi?