Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II

Vierailija
18.12.2024 |

Kaipuu jatkuu! 😍

Kommentit (7926)

Vierailija
1521/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä isiä, jotka nostaa lapsen hiuksista tuolilta, koska haluaa itse siihen istumaan. Ei onneksi minun sukulainen, mutta tietyissä piireissä. 

No hieman epäilen, että olisi mitään tuollaisia piirejä edes olemassa.

Käsittääkseni häiriintyneet yksilöt on jakautuneet vähän kaikkialle, eikä niillä ole mitään omia piirejä johon kaikki häiriintyneet olisivat pakkautuneet keskenään olemaan. 

Vierailija
1522/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tarkoita sitä vaan se että otsikkoa voi tulkita hyvin laveasti sillä "terveisten" lähettämisen tapoja on yhtä paljon kuin on ihmisiä pallolla. Toinen lähettää humalassa, toinen rukoilee, toinen toivoo, toinen saarnaa, toinen kiroaa, toinen ylpeilee, toinen iloitsee, toinen hekumoi jne.

Niitä terveisiä voi lähettää niin monenlaisia ja täällä lukijat eivät voi tietää lähettäjää, saati vastaanottajaa."

Ah, niin, taas päästiin tähän "mitä jos kaipaa töitä, lapsuutta, ruokaa tai ihmistä joka on velkaa?". Pointti on vieläkin "lähettää terveisiä KAIPAAMALLESI HENKILÖLLE"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeet varmaan mua. Niin mäkin. 

Vierailija
1524/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ihmettelet sitten vauvapalstalla, että ongelmaperheessä on ongelmia?

Yksittäisiä ongelmatapauksia mahtuu joka piireihin, sellainen olisi utopiaa ettei kenelläkään olisi mitään. 

Yksittäisiä, lol. Osaan heti luetella lukuisia perheitä, joissa on erilaisia ongelmia fyysistä/henkistä väkivaltaa ja muuta sekoilua. The piireistä. Ei nämä esittele elämäänsä instassa, oho, taapero nukahti pakkasessa rappusille, hihii voi söpöliiniä, ei jaksanut sisko vahtia. 

No kumma kun en itse tunne tuollaisia.. kaiken järjen mukaan olisi pitänyt nähdä tuollaista, jos kerta yleistä on ;) 

Vierailija
1525/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten on niitä isiä, jotka nostaa lapsen hiuksista tuolilta, koska haluaa itse siihen istumaan. Ei onneksi minun sukulainen, mutta tietyissä piireissä. 

Mene muualle dissaamaan kokonaista kansanryhmää. Tämä on kaipausketju!

Vierailija
1526/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksittäisiä ongelmatapauksia mahtuu joka piireihin, sellainen olisi utopiaa ettei kenelläkään olisi mitään. 

Yksittäisiä, lol. Osaan heti luetella lukuisia perheitä, joissa on erilaisia ongelmia fyysistä/henkistä väkivaltaa ja muuta sekoilua. The piireistä. Ei nämä esittele elämäänsä instassa, oho, taapero nukahti pakkasessa rappusille, hihii voi söpöliiniä, ei jaksanut sisko vahtia. 

No kumma kun en itse tunne tuollaisia.. kaiken järjen mukaan olisi pitänyt nähdä tuollaista, jos kerta yleistä on ;) 

Koska asiat S a l a t a a n. Mutta tieto leviää silti. Ymmärrätkö?

Vierailija
1527/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vaan tosiasioita. Totuus vapauttaa.🙂

Vierailija
1528/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En tarkoita sitä vaan se että otsikkoa voi tulkita hyvin laveasti sillä "terveisten" lähettämisen tapoja on yhtä paljon kuin on ihmisiä pallolla. Toinen lähettää humalassa, toinen rukoilee, toinen toivoo, toinen saarnaa, toinen kiroaa, toinen ylpeilee, toinen iloitsee, toinen hekumoi jne.

Niitä terveisiä voi lähettää niin monenlaisia ja täällä lukijat eivät voi tietää lähettäjää, saati vastaanottajaa."

Ah, niin, taas päästiin tähän "mitä jos kaipaa töitä, lapsuutta, ruokaa tai ihmistä joka on velkaa?". Pointti on vieläkin "lähettää terveisiä KAIPAAMALLESI HENKILÖLLE"

Ok, tunnistan keuhkoamisen kaukaa. Rauhallista joulua sinulle myös! Koettakaa olla deletoimatta viestejä kun kerran otsikko antaa luvan lähettää niitä ilman tarkennuksia niiden muodosta.

Vierailija
1529/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo '.274'  alussa -->

ohimennyt varmenne-hutikoodi lopussa,

sorry. Vaavi antoi uuden koodin. 🥳

Vierailija
1530/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että sinulla on jostain syystä tarve jauhaa pskaa ja leimata, mutta en usko, että sinun kannattaa tuhlata elämääsi tuollaiseen. 

Vierailija
1531/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeet varmaan mua. Niin mäkin. 

En mä jaksa hävetä. Pitäis kaikkea hävetä. 

Vierailija
1532/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron vaan tosiasioita. Totuus vapauttaa.🙂

Tää ei minun. OgE.

Vierailija
1533/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juorut ovat ilmeisesti uusi juttu lestapiireissä. 

Vierailija
1534/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
1535/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, tunnistan keuhkoamisen kaukaa. Rauhallista joulua sinulle myös! Koettakaa olla deletoimatta viestejä kun kerran otsikko antaa luvan lähettää niitä ilman tarkennuksia niiden muodosta.

Ketjun otsikko: "Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle"

Vierailija
1536/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään uutta auringon alla.

Jos laittaa lemien eteen kastikkeen, ne tulevat. 

Vierailija
1537/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmien*

Vierailija
1538/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus tulee julki, sanonpa, näin luvataan myös the kirjassa.

Vierailija
1539/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärtämistä harjoitellaanja testataan läpi peruskoulun. Yhdeksässä vuodessakaan kaikki eivät opi ymmärtämään lukemaansa.

"Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!"

Vierailija
1540/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä saan, minun mukaan pitää tehdä. Minua ei kiinnosta muut!" 

sovella samaa logiikkaa häneen

"buhuu, miks kaikki on perseestä ja kiusaa" 

.

Pidä jämäkästi

puolesi, jos joku sinua kiusaa.