Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II

Vierailija
18.12.2024 |

Kaipuu jatkuu! 😍

Kommentit (7926)

Vierailija
1541/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtämistä harjoitellaanja testataan läpi peruskoulun. Yhdeksässä vuodessakaan kaikki eivät opi ymmärtämään lukemaansa.

"Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!"

Kyllä ymmärtävät mutta "eI mUa KiiNnoStA!!" ja sitten ihmetellään ja uhriudutaan, kun "kiusataan" ja tämä jutut eivät kiinnosta muita. 

Vierailija
1542/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus tulee julki, sanonpa, näin luvataan myös the kirjassa.

Totuus on tulen pahin vihollinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ketjun otsikko: "Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle""

Eli henkilön nimitunniste pitää mielestäsi mainita että on aito terveinen? Määrittele nyt muille tarkat kriteerit oikeaoppisesta terveisten lähettämisestä kaivatulle, niin osataan me muutkin.

Entä saako se nimitunniste olla pseudonyymi? Mun Sayakat yms. on joutunut deletoiduksi. En halua nimittäin syyllistyä rikokseen toisesta yksityishenkilöstä kirjoittaessani ilman hänen lupaansa.

Vierailija
1544/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

.274

Minulta ei ennen tätä kommentteja pvn teemoihin ketjussa.

.

Sydämeni on tulvillaan joulumuistoja, joihin nostalgikkona aina palaan. Olen avioeroperheestä. Näin ollen minulla on kokemuksia kolmesta suvusta ja heidän joulutraditioistaan - kaikki eri osassa Eurooppaa, koska äitini uusi kumppani [poliisi, rikostutkija] oli toisesta Pohjoismaasta. Erityisesti nämä runsaat,  vieraanvaraiset joulut isäpuoleni vanhempien ja sisarusten idyllisissä puutaloissa olivat aivan satumaisia. Koolla oli koko suku samassa torpassa. Oli siinä toden totta desibeliä ja vilinää serkkupuolten ja koirien häärätessä aikuisten kyljessä..

.

Savoon muuttaneita isovanhempiani en saanut kovin kauaa luonani pitää, koska mummini synnytti äitini kovin iäkkäänä. Uskomattoman ihania nekin joulut täällä Savossa olivat. Mummon jouluherkut notkuivat punaiseksi katetussa pöydässä jouluhimmeleiden alla.

Ei mahu kokonaan lainaus mutta tämä oli hurmaava pitkä jouluviesti, kiitos. Hyvää joulua.

Vierailija
1545/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on heikko..

Miehet ei pystyis edes synnyttämään pyörtymättä. Nehän pyörtyilee jo kunn Nainen synnyttää.

Vierailija
1546/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on heikko..

Heikot sulla on pöksyissäs.

Vierailija
1547/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon purkautua sinuun

Vierailija
1548/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, naisellinen. 

Vierailija
1549/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leidi

Vierailija
1550/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella negatiivinen ja kyyninen 

tunnelma teillä täällä. Huomasin.

Vierailija
1551/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä saan, minun mukaan pitää tehdä. Minua ei kiinnosta muut!" 

sovella samaa logiikkaa häneen

"buhuu, miks kaikki on perseestä ja kiusaa" 

Tulitko suoraan yliksellä tänne? 

Vierailija
1552/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella negatiivinen ja kyyninen 

tunnelma teillä täällä. Huomasin.

Kyllä. Auttaa erkaantumaan palstailusta, kun keskustelun taso on tarhaikäisten veetuilun tasolla.

Vierailija
1553/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli terveisiä ei kannata lähettää tänne jos on enemmän sanottavaa? Ok, ymmärrän yskän 😃 "

Ei siinä niin lukenut, mutta päiväkirjan kirjoittamista rivikaupalla ja sitten laittaa "ai niin terveiset kaivatulle" loppuun, joka ei liity mitenkään aiempaan kirjoitukseen ei ehkä ihan ole se, mitä varten ketju on. Ymmärrän kyllä, että yrität oikeuttaa ohista keinolla millä hyvänsä kun on kerrassaan mahdoton tehdä sitä omaa ketjua ja kaikki kaipaajat, ketjun mukaisesti kirjoittavat ovat väärässä ja perseestä mutta ei, sinussa ei ole mitään vikaa. Maailma pyörii ympärilläsi ja sinä saat tehdä😃

Vierailija
1554/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli selvästi pitäisi olla rikollisuuden polulla tänne kirjoittaessa?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Yksityisel%C3%A4m%C3%A4%C3%A4_loukkaava_t…

Oletko tyhmä vai esitätkö? Ei se, että lähettää terveiset jollekin työkaverille, jota ei uskalla tai halua lähestyä irl tarkoita, että tänne pitäisi hänen koko nimensä, tai mitään muutakaan tietoa laittaa. "wööö, jos en saa kirjottaa ohista nii teiän pitää laittaa kaipaamienne nimet!!" 

Huomaatteko oman epäloogisuutenne? Teillä viestien sisällön pitäisi olla tietyn kaavan ja sisällön mukaisesti kirjoitettua mikä ei todellakaan ole henkilökohtaisten terveisten lähettämistä vaan protokollan noudattamista.

Vierailija
1555/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin paljon yhteistä että se tarina voisi jatkuakin.

Vierailija
1556/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli selvästi pitäisi olla rikollisuuden polulla tänne kirjoittaessa?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Yksityisel%C3%A4m%C3%A4%C3%A4_loukkaava_t…

Oletko tyhmä vai esitätkö? Ei se, että lähettää terveiset jollekin työkaverille, jota ei uskalla tai halua lähestyä irl tarkoita, että tänne pitäisi hänen koko nimensä, tai mitään muutakaan tietoa laittaa. "wööö, jos en saa kirjottaa ohista nii teiän pitää laittaa kaipaamienne nimet!!" 

Huomaatteko oman epäloogisuutenne? Teillä viestien sisällön pitäisi olla tietyn kaavan ja sisällön mukaisesti kirjoitettua mikä ei todellakaan ole henkilökohtaisten terveisten lähettämistä vaan protokollan noudattamista.

Niin, ei kovin vaikea konsepti että "nähtiin tänään ruokalassa ja pidän yhä silmistäsi" liittyy jonkun kaipaukseen ilman, että kirjoittaa yhdenkään henkilön nimeä, kun täällä ei vieläkään ole ensisijaisesti tarkoitus tunnistaa ketään. Se taas, että kirjoitan "Maksamakkara oli tarjouksessa ja taas tarjottiin vääriä töitä" ei liity terveisiin kaivatulle henkilölle. 

Vierailija
1557/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on niin paljon yhteistä että se tarina voisi jatkuakin.

En tiedä mistä tarinasta puhut. 

Vierailija
1558/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan sama jos ihmiset haluaa elää jollain tavalla epäterveessä parisuhteessa. Itse en jäisi. Mutta älkää hitto vie tehkö 15 lasta niihin perheisiin, lapsi ei voi valita mihin syntyy. Älkää oikeastaan tehkö yhtään lasta.

Vierailija
1559/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. No miten otat vastaan tosiasioita? 

Vierailija
1560/7926 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset: "Ystävällinen viesti tai ilmoitus joltakulta toiselle."

Tässä on kielenhuollon määritelmä terveiselle. Viesti voi olla ihan mitä tahansa sisällöltään kunhan se on ystävällinen sävyltään. Minun Sayaka-viestit ovat aikoinaan joutaneet "ohiksena" deletoiduksi. Aiheettomasti.

Ketju on lukittu.