Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on treffit sovittuna.
Mulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö yhtään lasta jos ette pysty niitä täyspäisenä kasvattamaan. Lapsi ansaitsee syntyessään hyvät olosuhteet. Jos ei ole niitä tarjota, älkää tehkö lapsia.
Oliko nämä nyt niitä terveisiä sitten? Vaikka olisi kieroutunut päästänsä itse niin lapsille asiat kannattaa opettaakin oikein. Rohkeimmat osaavat opettaa omienkin typeryyksiensä kautta asioita, kaikki ymmärrys elämästä on lapsille hyväksi. Ikätasoinen opettaminen on tietystikin olennaista.
Ois paljon helpompaa selittää nää asiat kasvotusten. Muuten en voi auttaa.
Enkä mä provosoidu. Mä oon.. No mä oon liian laiska vaan.
Pidä hatusta kiinni ku oot mun kanssa tekemisissä. Mä oon HIRVEE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö yhtään lasta jos ette pysty niitä täyspäisenä kasvattamaan. Lapsi ansaitsee syntyessään hyvät olosuhteet. Jos ei ole niitä tarjota, älkää tehkö lapsia.
Oliko nämä nyt niitä terveisiä sitten? Vaikka olisi kieroutunut päästänsä itse niin lapsille asiat kannattaa opettaakin oikein. Rohkeimmat osaavat opettaa omienkin typeryyksiensä kautta asioita, kaikki ymmärrys elämästä on lapsille hyväksi. Ikätasoinen opettaminen on tietystikin olennaista.
Oli terveisiä kaikille, jotka näitä lukee. En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka elää jollain tavalla sairaassa parisuhteessa ja silti lapsia syntyy aina vaan lisää. Lapsiparat. Tästä lähtien alan tehtailla lasuja aina kun tulee ongelmaperhe vastaan.
No jep. Sanopa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kiltiltä. Hmm.
Jos sussa on mitään vikaa paiskii vähä kattilalla ni oot just mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kiltiltä. Hmm.
Ei ymmärtä.
Tämä talvipäivänseisaus menee liian isoissa rintsikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kiltiltä. Hmm.
Ei ymmärtä.
Niimpä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kiltiltä. Hmm.
Niin, mutta mun sisällä on tulivuori.
Mä oon kiltti. Se on mun perus luonne. Paitsi sit kun mä en oo kiltti, sit mä oon aika paha. Mut silleen ei käy tosiaan helposti. Koska.
Täytyy varoittaa, en siedä sitten minkäänlaista ilkeilyä oikeissa suhteissa, se suhde on siinä sitten. Suuttua saa, raivostua saa, sekoilla saa, mutta ilkeilyyn on nollatoleranssi, siinä menee raja.
Annoin suukon kuvallesi, kun sinulle ei voi. Kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varoittaa, en siedä sitten minkäänlaista ilkeilyä oikeissa suhteissa, se suhde on siinä sitten. Suuttua saa, raivostua saa, sekoilla saa, mutta ilkeilyyn on nollatoleranssi, siinä menee raja.
Mikä on sinusta ilkeilyä?