Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä ihana taistella sun kanssa.
? Ai niinku tyynysotaa
Sitäkin.
Mitä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä nyt käynyt niin, että sinä et ole alun alkaenkaan oikeasti kaivannut minua vai onko jokin asia nyt viime aikoina muuttunut? Tämä epätietoisuus ja ikävä kalvaa. Olet silti minulle tärkeä.
Hyvää yötä, reitevä<3
Annoit irl tarpeeks kauan kylmää mun suuntaan,että siinä ehti oma sydän sulkeutua.
Voimamies kaipaa nahkadaddya. Lohta ja parsaa tarjolla, tervetuloa..
Toivottavasti reaktioni tänään ei ollut ylimitoitettu, tiedän miltä tuo huolesi tuntuu ja välitän niin kovin. Toivon että asiat kääntyvät pian parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Sieluni haluaa huutaa sun nimee. Kehoni sen sanoa, kun on pimee. Sydämeni tahtoo tavata. Mieleni lukot avata. Käteni vihaa tyhjää hamuta.
Resonoi.
Kalamies, yöt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota enää yhteyttä.
Naiselle vissiin?
Sivusta naiselle: ota yhteyttä, viesti.
Nyt on ristiriitaista toivetta
Vaan ei samalta taholta
Vietän yksinäisen joulun, mikä on johdonmukaista yksinäisen elämäni vuoksi, en sure, mutta kuitenkin toivon kaipaamaani naista seuraani.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti reaktioni tänään ei ollut ylimitoitettu, tiedän miltä tuo huolesi tuntuu ja välitän niin kovin. Toivon että asiat kääntyvät pian parempaan.
En tiedä oliko tää mulle mutta ihanasti sanottu!
Rakas, sellainen viikko ja päivä takana, että papukaijamerkki olisi enemmän kuin ansaittu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sä olet niin kaunis. On ikävä sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä komia risuleuka. 🧡🤗 Olisinpa vieressäsi nukkumassa. Hyviä unia. Suukko ja halaus.
Terv. älytön pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kyllä ihana taistella sun kanssa.
? Ai niinku tyynysotaa
Sitäkin.
Mitä muuta?
Semmoista pientä vääntöä, joka näyttäisi muille riitelyltä, mut olisin meille ihan vain rakkaudellista kommunikointia.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmin paikka nyt sitten kun ei löytynyt ketään minusta kiinnostuneita ja nyt huomasin etten muistakaan enää mitään asioita. Olen nyt tyhjäpäinen ihminen. Mikähän minulle tuli? No, ei sen niin väliä sitten tässä kohdassa enää, oli mikä oli mutta sinne meni kaikki oppiläksyni teidän kanssa. On aika jatkaa matkaa eteenpäin ja huomenta. 🖤
Kaikkea hyvää sinulle tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain itsestäsi?
Makaan atm sohvalla karkkia syöden. On loma.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain itsestäsi?
Mä oon ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain itsestäsi?
Mä oon ihminen.
Nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Rakas, sellainen viikko ja päivä takana, että papukaijamerkki olisi enemmän kuin ansaittu.
🦜🦜🦜🦜
Hyvä sinä!
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, nuku hyvin rakas.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain itsestäsi?
Mulla on pieni kirsikkaluomi.
Sitäkin.