Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Haluaisin nähdä sinut hymyilemässä minulle.
Vierailija kirjoitti:
8,% viiniä.
Mulla 0.0% pepsi maxia lasissa.
Vierailija kirjoitti:
Joulun tulo vain pahentaa sydämen autiutta, kun tietää, että voisi olla toisinkin. Vierellä voisi olla ihminen, jota syvästi rakastaa.
Osittain samaa mieltä, toivon väleimme kehittyvän tulevan vuoden myötä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan hymyile
Mä leijun vähän maanpinnan yläpuolella. Niin kuin mä leijun aina kun oon saanut viettää sun kanssa aikaa. Nuku oikein hyvin rakkain. Suukko ja silitys.
Hetki sua kuunnellen eteisessä kerran, mustavalkoisen julisteen edessä seisten. Kaappien ovissa oli eriväriset nupit. Se oli niin ihanaa ja tuolloin ujostutti, käänsin katsettani seinään päin. Samalla halusin katsoa lisää silmiisi. Tuli nostaa katsettani, olithan mua pidempi. Oon ajatellu sua Fugen markkinoilla. Ja piirtäny sydämen hiekkaan.
Kaikki tai ei mitään. Niin kovasti toivoisi, että voisi jakaa yhteisiä hetkiä. Onneksi on edes tämä täällä ja ennen kaikkea sydämissä ja niiden välillä. Nuku hyvin, rakkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietän yksinäisen joulun, mikä on johdonmukaista yksinäisen elämäni vuoksi, en sure, mutta kuitenkin toivon kaipaamaani naista seuraani.
Mullakin on vähän yksinäinen joulu tänä vuonna, mutta hyvää joulua. 🌲
En laita edes kuusta! -en edes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan hymyile
Ei luultavasti ollut sitten sinulle.
G: Mitä antaisit kaivatulle joululahjaksi? Miksi? Perustelut hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Kun suot siihen tilaisuuden, toiveesi toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain itsestäsi?
Mä oon ihminen.
Nainen vai mies?
Naisihminen.
Tumma vai vaalee?
Syntyessäni punatukka, sitten vaalee, sitten tummempi, nyt kai harmaaraidallinen. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadan vuoden päästä minua ei ole. 😥
Mutta sinä voit silti elää. Tuli tästä heti mieleen sukulaistäti jota en koskaan kerennyt edes nähdä elävänä, ja joka eli sata vuotta sitten jo aikuisen elämää. Hän elää edelleen tarinoissa, luultavasti hän on taas joulupöydässä läsnä ja hänestä puhutaan, häntä muistellaan jne. Näin on ollut koko elämäni, aina hänestä puhutaan ja olen tottunut kuulemaan hänestä pikkutytöstä asti.
Kuten siinä yhdessä leffassa (taisi olla Coco?), elät tavallaan niin kauan kun sinut muistetaan.
Ainakin niin kauan, kuin joku henkilökohtaisesti tuntenut immeinen elää ja muistaa. Tarinoissa ja muisteloissa toki pitempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tehnyt kiireiseksi?
Perussettiä. Tähän aikaan vuodesta on kiirettä, mutta sitten tuli yksi yllättävä asia kaiken päälle. Siitä en voi kertoa tunnistettavuuden vuoksi täällä.
Liittyykö tähän sinulle rakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8,% viiniä.
Mulla 0.0% pepsi maxia lasissa.
Oletkin siveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jotain itsestäsi?
Mä oon ihminen.
Nainen vai mies?
Naisihminen.
Tumma vai vaalee?
Syntyessäni punatukka, sitten vaalee, sitten tummempi, nyt kai harmaaraidallinen. 🙃
Ohi
Vierailija kirjoitti:
Yhteisen elämän. Ei tartte perusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun kirjan, josta hän saisi hyviä ahaa-elämyksiä. Mutta ehkä sittenkään en, koska eivät nykyihmiset lue. Haluaisin antaa Applen AirPods Maxit, koska mulla on ja olen niihin tykästynyt. Hän rakastaa musiikkia, joten hänellekin nämä olisi oivat.
Perussettiä. Tähän aikaan vuodesta on kiirettä, mutta sitten tuli yksi yllättävä asia kaiken päälle. Siitä en voi kertoa tunnistettavuuden vuoksi täällä.