Ullanlinnan Alkossa varastetaan paljon: hyllyihin paperitötteröt viinapullojen tilalle!
Helsinki | Arvoalueen Alkosta on varasteltu niin paljon, että pullot piti korvata paperitötteröillä
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011565731.html
Eikö minkkiturkeilla ole enää rahaa viinaan?
Kommentit (43)
Paluu orkkisviinakauppaan ja vuoteen 1992 kun itse täytin 18v, niin viinakauppaan oli poke sisälle ja putelit pyydettiin tiskillä hattu kourassa myyjältä.
Minkkien tilalle on tullut influenssereita, joilla on hankala maksaa jo ulliksen vuokria, mutta pitäähän instaan saada muutama kiva leka tunnelmakuvia varten kun on palailtu vaikuttamasta ulkokuntosalilta.
Vierailija kirjoitti:
Paluu orkkisviinakauppaan ja vuoteen 1992 kun itse täytin 18v, niin viinakauppaan oli poke sisälle ja putelit pyydettiin tiskillä hattu kourassa myyjältä.
Lisätään siihen vielä kiva pikku twisti ja asiakkaan ja myyjän väliin sellainen metallikaltereilla koristeltu pleksi ja sellainen syvennys, josta haluttu tavara pyöräytetään pleksin alta asiakkaalle. 😁
Tätä se teettää kun tt-tukiasiakkaat asutetaan parhaimmille alueille
Ravintolat ostaa viinansa näiltä varkailta. Rahoilla varkaat ostaa peukkua.
Vierailija kirjoitti:
Moni vanhus on kleptomaani. Rahaa olisi, mutta varastamisen tuoma jännitys ajaa ohitse.
Mitä? Jaa että ahne sukupolvi olisi ahnetta?
Vierailija kirjoitti:
Onko varma tieto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisätään siihen vielä kiva pikku twisti ja asiakkaan ja myyjän väliin sellainen metallikaltereilla koristeltu pleksi ja sellainen syvennys, josta haluttu tavara pyöräytetään pleksin alta asiakkaalle. 😁
Eli malli Bostonin lähiö!
Siellä meni lähipuodissa juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli paremmin, ennen oli oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni vanhus on kleptomaani. Rahaa olisi, mutta varastamisen tuoma jännitys ajaa ohitse.
Mitä? Jaa että ahne sukupolvi olisi ahnetta?
Kyse ei ole ahneudesta, vaan jännityksen hakemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko varma tieto?
Yleistä tietoa. Varkaat vievät myös juustoja ja kalliita sisäfileitä. Perus jauheliha ei kelpaa.
Palataan vanhaan malliin, missä ostokset pyydettiin tiskillä.
Alko rupee olemaan jo mennen talven lumia. Koko lafka saisi laittaa konkkaan. En ole vuosikausiin käynnyt siellä. Kaikki ostan suoraan ulkomailta niin ei tartte maksella edes alveja suomelle
Ullanlinna oli arvoalue, nyt sekin arvo on siirretty Turkkuseen Petterin naapurustoon.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo 🤣
Persaukisilla jakkukalkkunoilla ei ole rahaa sikavuokran maksamisen jälkeen mutta viinaa tekisi mieli kun yksin istuminen illat pitkät sokeritoukkayksiössä saa seinät kaatumaan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Minkkien tilalle on tullut influenssereita, joilla on hankala maksaa jo ulliksen vuokria, mutta pitäähän instaan saada muutama kiva leka tunnelmakuvia varten kun on palailtu vaikuttamasta ulkokuntosalilta.
Ei Aapo juo alkoholia koska anhelti.
Vierailija kirjoitti:
Ja tietyt vähemmistöt möivät sitten pulloja takakontista ujoimmille tai niille ketkä eivät osanneet lausua tarpeeksi selkeästi vuoden 1987 ranskalaisen punaviinin nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tietyt vähemmistöt möivät sitten pulloja takakontista ujoimmille tai niille ketkä eivät osanneet lausua tarpeeksi selkeästi vuoden 1987 ranskalaisen punaviinin nimeä.
Oliko niitä muitakin kuin Marlin valko ja punaviini?