Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla. Haluan viimein kuolla.
Kaikista haluista turhin, varma toimitus kaikille joskin ajankohta tuntematon. Elä kehtoo rollata tuollasella asialla, täällä käy kaipaajain lisäks epävakaita ja liikavilkkaita inehmoita, niille ei toinna antaa vikavirikkeitä. Jos vakavissais, toivon sulle lohtua ja sielunrauhaa. Hyvää uutta vuotta
En koskaan trollaa. Olen tosissani. Järkeni ei vain kestä tätä peliä, jota en ymmärrä.
Jätä järkeily ja käytä syäntäis, kaikki ei ole peliä eivätkä kaikki pelureita.
On silti asioita, jotka ovat ristiriidassa eivätkä ne ole usean vuodenkaan aikana selvinneet. Minä en jaksa. Saan haluta kuolla, vaikka en sitä edistäkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit aikoinaan iskenyt mut, meillä olisi nyt 3 vuotias lapsi.
Et väliittänyt viestinnästäni.
Ollaan kuin kahvikuppi ja kakunpala, täydelliset yhdessä, mutta meidän ei anneta olla samalla pöydällä.
Vitoskerroksen miesopelle hali kerrosta alempaa.
Elät kahta eri elämää. Siihen todelliseen en kuulu. En ymmärrä, miksi täällä kaipaat, kun todellisuudessa ei ole yhtikäs mitään.
Haluan kassaneitiä öin, päivin, illoin. Meidät pitäisi laittaa pussauskoppiin.
Hellin sinua ajatuksissani, kuulostelen sydämessäni
Nuku hyvin
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle kissankellolle tänäkin vuonna, tulkaa uniini.
Aikaa kuluu ja ei susta vaan kuulu?
Vierailija kirjoitti:
Mammat on leuhkoja kun saavat kantaa asetta.
https://www.youtube.com/shorts/RIhILgFF4SA
Kyllä sitä mielummin kantaa asetta kuin tulee ammutuksi.
Hyvää yötä hellin suudelmin, rakas.
Vierailija kirjoitti:
En haluais joutua olemaan huolissaan susta💕
Juu, ymmärrän,öitä
Mä en nää noita linkkejä lainkaan, jostain syystä.
Joskus ei vain ole enää mitään sanottavaa ja on vain lähdettävä.
Oon tippunut sängystä, ku näin unta susta. On ollut ihania unia. Toteutuisipa näky, jonka sain nähdä 2 vuotta sitten. Kerran nostit savisen lautasen kaapista tiskipöydälle, leivänpaahtimen viereen. Se oli siellä, jos putki olisi vuotanut. Toisel kertaa 💛 juteltiin ison huonekasvin vieressä, hipoo nyt kattoa. Tykkään susta. Ois ihanaa nähdä & halata. Tiedät, et tykkään tehdä välil uuniruokaa 😉😍 Sulle, kauniita unia 🧡
Ohi.