Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Mä en nää noita linkkejä lainkaan, jostain syystä.
Käytä toista selainta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kassaneitiä öin, päivin, illoin. Meidät pitäisi laittaa pussauskoppiin.
Sama.
Uusi vuosi uudet metkut, sanovat. Vanha saa kyytiä kun uutta tulee, sanovat. Ja miksi minä en kuuntele? Kai kaipaan edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Gallub: Haluaisitko tietää, jos joku kaipaa sinua?
* gallup
Toivon meille molemmille onnea ja iloa tulevaan vuoteen. t. minä
Hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle halein suukoin miulta mieheltä mitättömältä 30 km ja parin kuntarajan väärältä puolelta täältä Ankealasta sinne onnen Auvolaan, toivottavasti näemme pian. Huomiseen rakas.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ei vain ole enää mitään sanottavaa ja on vain lähdettävä.
Jätä edes hyvästit.
Tiedän ja tunnen paremmin kuin omat taskuni vaikka omat taskuni ovatkin tyhjät. Ehkä siksi tunnenkin.
God morgon fru speciallärare 😚
Hyvää torstaita ihastuttavalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Gallub: Haluaisitko tietää, jos joku kaipaa sinua?
En! Paitsi jos se on Kuhis 😍
Vierailija kirjoitti:
Anna lanteesi
Annan anteeksi ja lanteeni. Mutta sen pitää tapahtua irl eikä täällä. Eli ota jo yhteyttä. Kyllä sä uskallat jos tarpeeksi haluat
Vierailija kirjoitti:
Hyvää torstaita ihastuttavalle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää vuoden ensimmäistä torstai päivää komialle risuleualle. 🧡🤗 Samoin, sinä mun ajatuksissa. Kaipaus jatkuu vaan! Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko sinä minua?
Tunnetko sinä minua?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko sinä minua?
Kyllä me tunnetaan, ensimmäistä kertaa olen alkanut epäilemään omia tuntosarviani irl, ei ole mukavaa. Luulen että silmäsi ja hymysi valehtelivat minulle, ja olit vain kohtelias. Jumalattarelleni.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia 😉😘
Hyvää huomenta
Kyllä. En pelkäksi muistoksi ryhdy. Mun kanssa täytyy myös haluta elää pidemmälle kuin vain muistoja varten. Elämä on aina nyt. Jos ei halua mua ja sitä mitä oltaisiin nyt, ei halua sitä todellisuudessa koskaan. Enkä mä rupea itseäni enää rääkkäämään vain joutuakseni taas vain muistoksi. Olen tyytyväinen ettei mitään fyysisempää ehtinyt tapahtua juuri siksi että hänelle olisin riittänyt vain hetkeksi ja muistoksi. Näin sen olen hänen puoleltaan ymmärtänyt. Siitä on pitkä matka siihen mitä minä olen hänestä kokenut ja se on on se ikuisuus joka on aina nyt. Rakkausvei suostu jättämään vain muistoihin jos sillä on pieninkin mahdollisuus.