Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Haluan kuolla. Haluan viimein kuolla.
Kaikista haluista turhin, varma toimitus kaikille joskin ajankohta tuntematon. Elä kehtoo rollata tuollasella asialla, täällä käy kaipaajain lisäks epävakaita ja liikavilkkaita inehmoita, niille ei toinna antaa vikavirikkeitä. Jos vakavissais, toivon sulle lohtua ja sielunrauhaa. Hyvää uutta vuotta
Vierailija kirjoitti:
Olen halunnut nähdä ja pyytää anteeksi.
Ja olen katunut ja ollut sujut itseni kanssa kaikesta huolimatta. Tai mikä onkaan sujut, ei todellakaan.
Miksi et sitten ole ottanut yhteyttä? Hän varmasti arvostaisi elettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ja olen katunut ja ollut sujut itseni kanssa kaikesta huolimatta. Tai mikä onkaan sujut, ei todellakaan.
Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Yöt hänelle, jota joskus kasvotusten ammattilaiseksi kutsuin.
No siihen tyyliin, että eikö sun pitäis tietää. 🤓
Hyvää yötä ja meille molemmille onnellista tulevaa vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Not my Circus and most certainly not my Monkeys. Get these mothafucking monkey's out of my mothafucking plane.
Check how to use an apostrophe
Check how to use period.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista haluista turhin, varma toimitus kaikille joskin ajankohta tuntematon. Elä kehtoo rollata tuollasella asialla, täällä käy kaipaajain lisäks epävakaita ja liikavilkkaita inehmoita, niille ei toinna antaa vikavirikkeitä. Jos vakavissais, toivon sulle lohtua ja sielunrauhaa. Hyvää uutta vuotta
En koskaan trollaa. Olen tosissani. Järkeni ei vain kestä tätä peliä, jota en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Nn, nm, mn?
Vierailija kirjoitti:
Gallub: Haluaisitko tietää, jos joku kaipaa sinua?
Haluan, totta kai.
Nuku hyvin rakas. Olisinpa sulle mitä sä oot mulle.
Anna mulle tähtitaivas, anna jotain uutta.
Katumus ei fyysistä vammaa poista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan trollaa. Olen tosissani. Järkeni ei vain kestä tätä peliä, jota en ymmärrä.
Jätä järkeily ja käytä syäntäis, kaikki ei ole peliä eivätkä kaikki pelureita.
Haluaisin ottaa sut syliin. Painaa pääniolkakuoppaasi. Haluaisin kuulla, kun kerrot, miten elämäsi on mennyt viime vuosina. Haluaisin, että sinulla olisi siinä hycä olla. Mutta tässä minä makoilen sohvalla ja syön vihanneksia dipin kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöt hänelle, jota joskus kasvotusten ammattilaiseksi kutsuin.
No siihen tyyliin, että eikö sun pitäis tietää. 🤓
Kiitos😍