Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II

Vierailija
18.12.2024 |

Kaipuu jatkuu! 😍

Kommentit (7926)

Vierailija
7601/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole haastava, hankala, ärsyttävä enkä rasittava. Paitsi jos toinen kokee niin. 🥳 Oikeasti en mielestäni ole noista muuta kuin haastava, ja se tulee elämäntilanteestani.

No sitähän minäkin tarkoitin tietenkin.

Vierailija
7602/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% kiinnostus. n>m

Kiva. Sivusta, kun ei irl näy missään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7603/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä sua mistään, kolunnut someakin ristiin rastiin. :)

😘😉

Vierailija
7604/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudenvuodenyönä unessa voi kuulemma nähdä tulevan puolison 😍

Ihanaa! Kaivattuhan siellä taasen seikkaili. 🤭

Vierailija
7605/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, näkymätön sankari. Miten vietät yleensä vuoden ensimmäisen päivän?

Vierailija
7606/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaginani lihasmuistissa tosi hyvin.

Vierailija
7607/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastihan mainostan itseäni positiivisesti eli kerron olevani ihana, mukava, huumorintajuinen, positiivinen, elämänmyönteinen, empaattinen, herkkä, vahva, lojaali ja kaikkea muuta ihanaa ja täydellistä. En tiedä miksi olen edelleenkin vailla työpaikkaa. Ehkä se on tämä Suomi.

Minä olen helppo. Joten ei tarvitse mainostaa mitenkään. Annan pers*ttä jokaiselle venäläiselle bodarille. 

Joo mä en nyt ihan noin helpoksi ole viittinyt. Onneksi on ollut ainakin omaa rahaa riittävästi.

Vierailija
7608/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100% kiinnostus. n>m

Mutta vain täällä?

Vierailija
7609/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis halua tavata?

Et sinäkään halunnut vaikka halusit kun kysyttiin.

Vierailija
7610/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatulla terveisiä. Olen pahasti kahden tulen välissä ja pelkään satuttavani sinua puolisoni lisäksi. Tunnen teistä molemmista niin, että tunteeni ja tekoni ovat  aina väärin ja satutan teitä molempia. Jos puolisoni on onnellinen ja se näkyy, tunnen että se satuttaa sua. Jos keskityn sinuun, hän on onneton. 

Olen toivonut että tekisit jotain, mikä antaisi minulle rohkeutta. Mutta olen vain heittopussi kahden tulisen miehen välissä. Minua luullaan vahvaksi ja rohkeaksi, mutta näissä asioissa en ole. Olin ihan ok onnellinen ennen kuin tapasin sinut. Ihan ok onnellinen ja uskoin sen riittävän. Mun sisällä palaa, koska vaikka miten yritän sulkea silmäni en saa niitä kiinni enää. Ihan ok onnellinen ei riitä. Ei sen jälkeen mitä sanoit, kuulitko sen itse. Kuulitko ja tunsitko sen niin syvästi, mitä tarkoitit. Ymmärrätkö sä tätä. Mun puolelta tämä ei lopu ellemm

Kuulostaa ihan siltä, että tyypillisellä naisen käytöksellä olet saattanut itsesi tuohon tilanteeseen. Tiesikö tämä toinen mies edes sinulla olevan puolisoa?

Kyllä

Vierailija
7611/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaseni. Jos olet. Kohtahan me jo nähdään. Heippa nyt.

Vierailija
7612/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin annat pakit. Sitten annat toiset pakit. Sitten et pidä yhteyttä. Sitten odotat, että toinen jäisi roikkumaan ja odottamaan sua. Kyn toinen sitten löytää lopulta parisuhteen, uhriudut. Menet nettideittiin ja etsit kenet tahansa. Kuka vaan kelpaa, kunhan ei jää yksin. Annat huomion jollekin ventovieraalle kenestä et ole edes kiinnostunut. Kuulostaako tutulta? 

Vierailija
7613/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miellän itseni joustavan haastavan ihanaksi.

Ja näytätkin siltä😘

Vierailija
7614/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin annat pakit. Sitten annat toiset pakit. Sitten et pidä yhteyttä. Sitten odotat, että toinen jäisi roikkumaan ja odottamaan sua. Kyn toinen sitten löytää lopulta parisuhteen, uhriudut. Menet nettideittiin ja etsit kenet tahansa. Kuka vaan kelpaa, kunhan ei jää yksin. Annat huomion jollekin ventovieraalle kenestä et ole edes kiinnostunut. Kuulostaako tutulta? 

En tiedä, mutta sulla on varmaan kokemusta?

Vierailija
7615/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta sulla on varmaan kokemusta?

Ja arvatenkin tuona pakit antaneena osapuolena?

Vierailija
7616/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot varmaan aika ihana😉

Vierailija
7617/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miellän itseni joustavan haastavan ihanaksi.

Ja näytätkin siltä😘

Kiitos

Vierailija
7618/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tunteet ei tunnu laantuvan, ei vaikka emme ole olleet ikinä mitään. Emme edes ystäviä vaikka toivoit pelkästään sitä.

Olen ihan hiton surullinen. 

Vierailija
7619/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cameorooli opiskelijana. Olimme unessa molemmat opiskelijoita. Lisäksi selvittelimme kaipausketjulaisten identiteettejä jonkinlaisena harrasteena.

Vierailija
7620/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli lihaksikasta, treenattua, timmiä venäläistä/ ukrainalaista oria.

Ketju on lukittu.