Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II

Vierailija
18.12.2024 |

Kaipuu jatkuu! 😍

Kommentit (7926)

Vierailija
7581/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kelpaa niin kelpaa, ymmärrettävä on.

Kenelle kelpaat? Kaivattu kelpaisi mulle enemmän kuin hyvin.

Vierailija
7582/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärmeen vuosi 2025.

Mitä meinaa tarkalleen? Astrologiaa en ole syventänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7583/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän asennosta kaivattu tykkää? 

En tiedä kaivatustasi, mutta itse tykkään lusikasta ja kylkiasennosta. Myös cat on hyvä, mutta en usko sen toimivan kaivatun kanssa, meillä on liian iso pituusero.

Nämä kaikki em.kuulostaisi ihanalta mun kaivatun kanssa. Pituuseroa tosin on mut sit olisin vaan alempana tossa catissa.

JA: tähänkin tulee varmaan kohta joku huutaa, et ei kuulu ketjuun kun ei ole terveinen :D täällä on pari aggressiivista ohis huutajaa jotka luulee olevansa palstapoliiseja. Tämä on keskustelupalsta, ja keskustelun ominaisuus on vuorovaikutus. Heillä itsellä ymmärryksessä puutteita 

Vierailija
7584/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kestä minua kaikin puolin, et ole valittuni. Olen hankala, haastava, rasittava ja ärsyttävä ihminen. Tiedän että siis juuri täydellinen mutta kanssani ei kannata olla missään tapauksessa. Tämä on vain rehellisyydestäni rakas sinulle. Jos kuitenkin vaadit niin syytän sinua tunteistasi. Reilu peli on ehdoton. 

Vierailija
7585/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 🤗

5? Mihin viittaa?

Vierailija
7586/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et kestä minua kaikin puolin, et ole valittuni. Olen hankala, haastava, rasittava ja ärsyttävä ihminen. Tiedän että siis juuri täydellinen mutta kanssani ei kannata olla missään tapauksessa. Tämä on vain rehellisyydestäni rakas sinulle. Jos kuitenkin vaadit niin syytän sinua tunteistasi. Reilu peli on ehdoton. 

Menehän trolli päiväunille vai heräsitkö juuri huonolla mielellä?

En ole mikään mieltämäsi trolli. Käytöstapoja nyt hieman.

Vierailija
7587/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se käärmeen vuosi kiinnostaisi. Palaa asiaan jos siltä tuntuu.

Vierailija
7588/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. En vieläkään voi katsoa edes kuvaasi. 

Vierailija
7589/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kelpaa niin kelpaa, ymmärrettävä on.

🥰

Vierailija
7590/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä sua mistään, kolunnut someakin ristiin rastiin. :)

Vierailija
7591/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hakemista kiasmaan veit kaverit siihen? Kuka veti sen alas? :D

Vierailija
7592/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen professori 🐭

Vierailija
7593/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kumpi se nyt olikaan, tohtori?

Vierailija
7594/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kaivatustasi, mutta itse tykkään lusikasta ja kylkiasennosta. Myös cat on hyvä, mutta en usko sen toimivan kaivatun kanssa, meillä on liian iso pituusero.

Nämä kaikki em.kuulostaisi ihanalta mun kaivatun kanssa. Pituuseroa tosin on mut sit olisin vaan alempana tossa catissa.

JA: tähänkin tulee varmaan kohta joku huutaa, et ei kuulu ketjuun kun ei ole terveinen :D täällä on pari aggressiivista ohis huutajaa jotka luulee olevansa palstapoliiseja. Tämä on keskustelupalsta, ja keskustelun ominaisuus on vuorovaikutus. Heillä itsellä ymmärryksessä puutteita 

Ei tossa mitään ohista olekaan. T. Yksi ohisvihaajista

Vierailija
7595/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle P 😘

Vierailija
7596/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole haastava, hankala, ärsyttävä enkä rasittava. Paitsi jos toinen kokee niin. 🥳 Oikeasti en mielestäni ole noista muuta kuin haastava, ja se tulee elämäntilanteestani.

Vierailija
7597/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatulla terveisiä. Olen pahasti kahden tulen välissä ja pelkään satuttavani sinua puolisoni lisäksi. Tunnen teistä molemmista niin, että tunteeni ja tekoni ovat  aina väärin ja satutan teitä molempia. Jos puolisoni on onnellinen ja se näkyy, tunnen että se satuttaa sua. Jos keskityn sinuun, hän on onneton. 

Olen toivonut että tekisit jotain, mikä antaisi minulle rohkeutta. Mutta olen vain heittopussi kahden tulisen miehen välissä. Minua luullaan vahvaksi ja rohkeaksi, mutta näissä asioissa en ole. Olin ihan ok onnellinen ennen kuin tapasin sinut. Ihan ok onnellinen ja uskoin sen riittävän. Mun sisällä palaa, koska vaikka miten yritän sulkea silmäni en saa niitä kiinni enää. Ihan ok onnellinen ei riitä. Ei sen jälkeen mitä sanoit, kuulitko sen itse. Kuulitko ja tunsitko sen niin syvästi, mitä tarkoitit. Ymmärrätkö sä tätä. Mun puolelta tämä ei lopu ellemme katoa toistemme elämästä tai anna tosissamme ma

Kuulostaa ihan siltä, että tyypillisellä naisen käytöksellä olet saattanut itsesi tuohon tilanteeseen. Tiesikö tämä toinen mies edes sinulla olevan puolisoa?

Vierailija
7598/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne trollaa. Totta kai saa vastata jos joku kysyy kaivattuunsa liittyen, tai muuten jutella hyvässä hengessä kaikkien kaipauksesta, todellakin kuulu otsikon alle ja voi olla hyvinkin tunnisteellista myös. Täällä on joku koko päivän yrittänyt saada riitaa aikaiseksi vähän kaikkien kanssa ja itse kirjoittaa ne pahimmat ohikset siinä. 

sivusta

Vierailija
7599/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pää tyynys vielä siellä 10km päässä. 💌 n/m

Tästä tuli joku mieleen ja alko naurattaa

Vierailija
7600/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän itseni joustavan haastavan ihanaksi.

Ketju on lukittu.