Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli lihaksikasta, treenattua, timmiä venäläistä/ ukrainalaista oria.
Suosittelen pysymään kuitenkin ihmisissä
Vierailija kirjoitti:
Mun tunteet ei tunnu laantuvan, ei vaikka emme ole olleet ikinä mitään. Emme edes ystäviä vaikka toivoit pelkästään sitä.
Olen ihan hiton surullinen.
Kuka on kaivattusi?
Minun epätäydelliseen elämääni mahtuisit hyvin. Täydentäisit sen ja enemmänkin.
Jos ottaisi prepaid-liittymän ja laittaisi siitä anonyymin viestin. 🤔 Vastausta tuskin tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei liity, kun tämän ketjun idea ei vieläkään ole pyytää neuvoja, keskustella, puida tai mitään vastaavaa.
Kyllä se on huomattu että kirjoittelet kyssäreitä joihin sitten itse vastailet ja sitten kun joku kyseenalaistaa, vedät sen liittyy kaipaukseen kortin esiin. Nähty niin monta kertaa.
No tämä. Täällä lähetään terveisiä, ei varsinaisesti keskustella muiden kaipauksesta.
Saa keskustella ja jopa gallupoida halutessaan. Et sinä päätä ketjulle mitään omia sääntöjä.
Ja silti jatkoit tyypillistä naisen käytöstäsi? Ja nyt olet epävarma oman ristiriitaisuutesi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sä oot varmaan aika ihana😉
Uskaltaisinpa ottaa selvää onko ihana. Mutta enhän mä uskalla, enää.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tunteet ei tunnu laantuvan, ei vaikka emme ole olleet ikinä mitään. Emme edes ystäviä vaikka toivoit pelkästään sitä.
Kuka on kaivattusi?
Ghostaaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos ottaisi prepaid-liittymän ja laittaisi siitä anonyymin viestin. 🤔 Vastausta tuskin tulisi.
Vastaisin kyllä jo pelkästään kohteliaisuudesta jos on hyvät tunnisteet. Jeps, ja minulla ei ole kaivatun numeroa ja kaivatulla tuskin minun.
En mä haluu muuta kuin karvakuonon. Se haluu vaan keksiä tekosyitä miksen kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kaivattusi?
Ghostaaja.
Minä.
Jos annat mulle joskus anteeksi niin voidaanko mennä edes naimisiin. Kysyy ghostaaja
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät mua parinkymmenen käsivarren mitan päässä..
Odotan syli avoinna! En voi liikkua, kun et ole antanut lupaa.
Tykkään sinusta, xxxx xxxxxx xxxxxxxxxxx! Sanoin sen nyt kaiken kansan kuullen vaikkei läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pidät mua parinkymmenen käsivarren mitan päässä..
Odotan syli avoinna! En voi liikkua, kun et ole antanut lupaa.
Piilossa..
Vierailija kirjoitti:
Jos annat mulle joskus anteeksi niin voidaanko mennä edes naimisiin. Kysyy ghostaaja
Oletko pyytänyt anteeksi? Siis ihan kunnolla ja rehellisesti?
Vierailija kirjoitti:
Sen verran ehkä omanarvontuntoni voi joustaa mikäli osoitat sitten koko liiton ajan päivittäin aktiivista katumusta.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva kuulla mitä kaikkea pahaa minusta oli juoruttu. Pelkoni olivat totta. Extärkeä osa sitä. Pitäisi vielä ajaa kotiin tänään. Ajan varmaan rekkaa päin kun niin paha mieli.
Et saa ajautua sellaiseen tilanteeseen. Muista että et lähde ajamaan tunnepuuskissa tai väsyneenä tai muuten sekavassa mielentilassa. Turvallisuus on tärkeää.
Olit once in a lifetime -panosuhde 😍🔥😘