Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
En tiedä mitä ajattelet minusta. Sinulle on kuitenkin varmasti käynyt selväksi että minä pidän sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Et missään vaiheessa ollut edes esikarsinnoissa. Mutta ethän sinä tajua lopettaa tikusta asiaa tai halua ymmärtää. Terveisin juuri se, kenen edelle etkä edes takasuoralle koskaan pääse.
Basic bitch kaipaa kilpailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on unelmien mies mut siinäkin on 1 vika, hän on kissaihminen. Mutta eiköhän siitäkin selvittäisi. Vai onko koiraihmisen ja kissaihmisen yhteiselo tuhoon tuomittua?
Tähän pitää nyt tulla ilmoittamaan miten itse ei koskaan ottaisi koira tai kissaihmistä ja tykkää enemmän kilppareista
Täysin turhaa provoamista tällainen viesti. Lopeta näiden viljely. Ei kukaan kaipaa sun juontoa. Eri
Aloitukseen. Harva on täysin tiukasti kissa- tai koiraihminen, ainoa mikä eläinrakasta voi just nimenomaan koirassa tökkiä on sen ulkoilutusaikataulujen sitovuus. Muuten tuskin ongelmaa.
Miksi jankkaat tuota kun ei edes liity mitenkään ke
Kissat ja koirat omaan palstaan!
Opettele lukemaan, ystävä hyvä. Aloittaja kysyi neuvoja kaivattunsa suhteen. Aivan sama mistä aiheesta, mutta tänne se liittyy kun kaipaukseen liittyy.
Kaipausterveisiin keskittynyt kiva ketju, jota ei tarvitse kahlata sivukaupalla onkin helmiä sioille. Nyt muuhun elämään ja kaipuuterveisiä sitten kun jotkut osaavat taas lukea otsikon😊
Ei liity, kun tämän ketjun idea ei vieläkään ole pyytää neuvoja, keskustella, puida tai mitään vastaavaa.
Kyllä se on huomattu että kirjoittelet kyssäreitä joihin sitten itse vastailet ja sitten kun joku kyseenalaistaa, vedät sen liittyy kaipaukseen kortin esiin. Nähty niin monta kertaa.
Mistähän asennosta kaivattu tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudenvuodenyönä unessa voi kuulemma nähdä tulevan puolison 😍
No eipä tässä sit enää epäselvää ole. Sen verran vahva cameo ja uniensiesiintyminen oli.
Missä roolissa cameo?
Kaivattu oli tuoli, naama istuimena.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivattu tykkäsi ratsastaa, vaikka itse suosin aktiivisempaa roolia.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ei liity, kun tämän ketjun idea ei vieläkään ole pyytää neuvoja, keskustella, puida tai mitään vastaavaa.
Kyllä se on huomattu että kirjoittelet kyssäreitä joihin sitten itse vastailet ja sitten kun joku kyseenalaistaa, vedät sen liittyy kaipaukseen kortin esiin. Nähty niin monta kertaa.
No tämä. Täällä lähetään terveisiä, ei varsinaisesti keskustella muiden kaipauksesta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kaivatustasi, mutta itse tykkään lusikasta ja kylkiasennosta. Myös cat on hyvä, mutta en usko sen toimivan kaivatun kanssa, meillä on liian iso pituusero.
Vierailija kirjoitti:
meillä oli panokeinu ja mahdollisti jos jonkinlaista
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Namu🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬🍬😉😍
Ihanin viesti!😘
Namu mulle, kiitos sulle🍬😉😍
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi, niin vastataan nyt, kun liittyy kaipaukseen.
Kuvittelisin, että hän on lähetyssaarnaaja -tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
5 🤗
Viisi halia?
Mun kaivattu tykkäisi haudata kasvonsa mun pieneen pyöreään peppuun ja tykkäisin siitä 🥰 Enemmän kuin tykkäisin.
Vapaa sinulle, tsekkaa profiilini 🤍
Vierailija kirjoitti:
5 🤗
Taidat kaivata samaa henkilöä vai oletko itse se sama henkilö? 🙃
Missä roolissa cameo?