Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Kolmisen tuntia niin se on hyvästit kaipausketjulle. Sitä myötä myös varmaan kaivatullekin.
Hyvästi, mutta ovi on aina avoinna, jos päätät tulla takaisin.
Onnea uuteen uljaaseen vuoteen - meille kaikille! 🤗
Hyvää yötä ja uutta vuotta rakkaalleni. 🧡
Kiitos tästä vuodesta, rakkain. Jatketaan ensi vuonna siitä, mihin jäätiin. Hyvää yötä.
Halein suukoin Hyvää ja Siunattua Uutta Vuotta elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä, maolta matkamieheltä maan 30 km ja kuntarajan takaa sinne onnen Auvolaan. Ens vuoteen.
Ainakin tälle tuli vihdoin jokin päätös, vaikka toisenlaista lopputulemaa toivoinkin. Omaa syytäni koko juttu. Olen kuitenkin onnellinen puolestasi.
Hyvää uudenvuodenpäivää ja uutta vuotta pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet rakas! 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
God morgon fru speciallärare 😚
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uudenvuodenpäivää ja uutta vuotta pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet rakas! 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Risuleualle hyvää uudenvuodenpäivää ja kaikkea hyvää alkavalle vuodelle -25! 🧡🤗
Kiitokset ihanista kukkasista. Olit mun sydämessäni koko viime vuodenkin, varmaan tulevankin. Suukko ja halaus.🌹
Terv. pikkuvaalea
Listen to your heart when it's calling for you.
Olotilassa on tunteita. Mikä on tunnetilasi tällä hetkellä? Kun puhumme mahdollisimman normaalisti asioista, ne ovat selkeimpiä. Huomenta kaikille ja hyvää alkanutta vuotta 2025.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. risuleuka
Kiitokset ihanista kukkasista. Olit mun sydämessäni koko viime vuodenkin, varmaan tulevankin. Suukko ja halaus.🌹
Terv. pikkuvaalea
Ammupa raketti anukseesi. Tiedossa taas ruikutusta seuraavat 365 päivää
Oleskelen itsessäni. Olen ja elän.
Positiivinen tunnelma. Nothing's never fine.
Oletteko nauttineet jo aamukahvia?
Mitä kuuluu ketjuilijoille? Joku huhuili muita täältä mutta kommentti poistui aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. risuleuka
Terv. pikkuvaalea
Ammupa raketti anukseesi. Tiedossa taas ruikutusta seuraavat 365 päivää
Lähde sinä pois täältä niin ei häiritse, etkä pikaa ilkeillä viesteillä ketjua.
Miksi te vain ilkeilette täällä ketjussa? Eikö löydy mitään järkevää asiaa keneltäkään?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nauttineet jo aamukahvia?
Juuri äskettäin join. Paljon maitoa.
Jos en enää sinusta kuule: toivotan sulle hyvää ja onnellista vuotta 2025! k