Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Puheet kuin enkelillä, Kasvot kuin enkelillä, Katse kuin taivaasta, Ajatus kuin itse jumalalta.
Kuka on tämä ylimaallinen olento?
Vierailija kirjoitti:
Sustakin on tullu vaan kirjaimia bittiavaruuteen.
Ei ole. Tunnen lenkin jälkeisen raukeuden kehossani.
Vierailija kirjoitti:
em olet ihana nainen.
Samaa mieltä. -joku vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aihetta viestittelynne viimeksi koski?
Musiikkia
Auts. Sivusta. 😢
Miksi auts? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin kiitellä jeesistä.
Autoin milelläni <3
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu on komea. Kroppa kuin nuorella Jumalalla ja kasvot kuin kiltin nallekarhun. Ihana iso mies, jonka hauis on kova. Tiedän, kun kokeilin sitä meidän tanssiessa hitaita. Ja minä en ikinä muuten tanssi hitaita.
Montako alapeukkua saan?
.
Hah. Vois olla mun.
Eijoo..
Tanssittu ei olla.
😅🤘🥳😁💫
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puheet kuin enkelillä, Kasvot kuin enkelillä, Katse kuin taivaasta, Ajatus kuin itse jumalalta.
Liian paljon kaipaava...
Vierailija kirjoitti:
Ei autossani ole edes nastoja talvella.
Mullakin on kitkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisin kiitellä jeesistä.
Laitoitko viestiä eka vai hän?
Autossa yksin ajaessani lauloin joululaulua, johon sovittelin rakkauslurituksia sinulle. Oli kivaa sanoa ääneen nimesi, kun kukaan ei ollut kuulemassa.
Bingossa olet, mutta missä päin Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian paljon kaipaava...
Sinä vai hän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakki leipä 😘 (Muusalle)
Stalkkaajalle: naketsut ostettu, tiedä sitten syödäänkö sellasenaan vaiko kastikkeessa. Ruisleivän päälläkin maistuu.
.
Nakki - näkki - leipää
ei mun köökissä uuveena.
.
Vierailija kirjoitti:
Autossa yksin ajaessani lauloin joululaulua, johon sovittelin rakkauslurituksia sinulle. Oli kivaa sanoa ääneen nimesi, kun kukaan ei ollut kuulemassa.
Minulta lipsahtaa useinkin kaivatun nimi, kun olen ajatuksissani, ajelen töihin, laitan pyykkiä, olen lenkillä. Hullua. En tiedä milloin I get busted, kun tästä on tullut jo paha tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nakki leipä 😘 (Muusalle)
Stalkkaajalle: naketsut ostettu, tiedä sitten syödäänkö sellasenaan vaiko kastikkeessa. Ruisleivän päälläkin maistuu.
.
Nakki - näkki - leipää
ei mun köökissä uuveena.
.
Kuten ei kumpikaan teistä mun köökissä.
- Muusalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta lipsahtaa useinkin kaivatun nimi, kun olen ajatuksissani, ajelen töihin, laitan pyykkiä, olen lenkillä. Hullua. En tiedä milloin I get busted, kun tästä on tullut jo paha tapa.
Pyykkejä laittaessa riskaabelia. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyykkejä laittaessa riskaabelia. 😌
Öö miksi juuri silloin?
Kauniita unia, minä jään unta vielä odottamaan 😘😉
L🧡🤗😘